[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Hmmm, er Gaping Dragon vanskelig? Tok ikke så fryktelig mye av han før jeg ble oppspist, men skal prøve igjen i kveld.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg tok han på første forsøk. Det gjelder bare å holde seg unna fronten og alltid løpe som faen for å komme seg bak. Hvis du har pulver som gir lightningskade på våpen anbefales det (som ved alle dragefiender). I akkurat dette tilfellet fungerer faktisk fire relativt bra også. Jeg kasta de 8 fireballs jeg hadde (halen spratt av) og fortsatte med øks på bakenden. De få store angrepene han har er lette å kjenne igjen og dodge, bare aldri befinn deg foran "trynet" på dragen.

Var vel omtrent den strategien jeg prøvde meg med, men så var jeg litt for nære "armene" hans, så jeg ble plukket opp og forsøkt fordøyd... eller det var vel vellykket egentlig.

Dragesverdet mitt ble herpa. :penga:

Ble cursa. :penga:

Mista fire humanity :penga:

Moro med hdmikabler som bare plutselig bestemmer seg for å gi svart bilde fordi noen åpnet døra til rommet mitt, særlig i spill som ikke lar deg pause. Prøvde forgjeves å quite på vanlig måte men det lot seg ikke gjøre.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Brotip: stikk tilbake til Undead Asylum og bytt inn en cracked red eye orb hos kråka i det lille redet, like i nærheten (litt ned og til venstre) av det store redet, så får du en uncurse-greie.

Gjorde det ja, brukte rundt tre timer tilsammen på en boss som jeg egentlig brukte to tries på, hele greia starta med at jeg ble forbanna på han fitta som skyter soul arrows på meg mens jeg holder på med bossen, skulle selvfølgelig denge han, noe jeg gjorde, men så tenkte jeg det var en god ide å explore der oppe mens dritten min fortsatt lå inne i bossrommet.

Hvorfor kjøpte han et spill han ble fortalt var ganske likt Fable? Drittsang.

Hehe blighttown er et jævlig bra designa sted fem fps møkkakonsoll sug pikk i helvete drittspill

Fikk skaffa meg dette i dag! Har ikke fått testa det ennå, men har enorme forventninger! Happy days!

Den spillen her, den jævla spillen her.

Hvorfor har det seg sånn at bosser folk griner opp og ned om at skal være så vanskelige steamroller jeg lett som bare det, mens hu jævla edderkoppkjerringa som tydligvis skulle være dritlett gibber meg på to sekunder.

Verste av alt var at jeg fikk henne til rundt 10% på første forsøk uten problemer, men så kom den jævla aoedritten som tok meg fra full hp til 0 (har rundt 22 vitality tror jeg), alle forsøkene etterpå har basically vært at jeg har fått den i trynet konstant helt til jeg er tom for estus så hehe død.

Feiga ut og sendte inn meat shield Matilda og dritten var alt for lett, men jeg hadde en moss igjen og nekta å dra tilbake til det jævla hølet.