[Multi] Dark Souls [PC, PS3, 360, PS4, Xbone, Switch, Nokia 3310]

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, var ikke klar over at det fikk konsekvenser utover at man kommer her å bitcher over å ha truffet pyromanceren når man bare ville herpe tønna.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det vet jeg faktisk ikke. Jeg vil bare være goody-two-shoes.

In other news: toxicity :argh::argh::argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
The toxicity of our city, of our city.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Men sånn seriøst, tror jeg må +'e et wanderer-sett bare for giftmotstanden. Blighttown gikk greit helt fram til ebolamygger og malariasumpen. Finnes det no bedre forsvar mot toxic enn å investere i blooming moss? Det går ikke under giftmotstand gjør det vel?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Black Leather har bra med poison resistance. Jeg gikk tilfeldigvis med det første gangen jeg stakk ned til Blighttown og lurte på hvorfor alle stressa med giften. Jeg husker ikke hvor jeg fant settet, men det står vel om det i linken.

EDIT: Toxic ja, det må du bare løpe gjennom og så bruke moss mot etterpå. Skjold vekk angrepene til myggene (eller ta med bue!), så skal ikke det være et stort problem.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har no S&M-klær i bunnløse eska mi tror jeg, husker heller ikke hvor jeg fant det men at hele settet var på samme lik.

Det jeg sliter med ang. toxic er at figuren min tar ikke hensyn til høyde når jeg prøver å denge dem. Vifter bare i løse lufta mens dem suger på nesa mi. Bue hadde vært en tanke hvis jeg la merke til dem før de var rett i trynet på meg.
Også de derre jævla blåserørapekattene hvor du vanligvis blir toxic før du i det hele tatt skjønner at dem skyter på deg :argh:

Prøver å backtracke litt og investere i en del mose og giftklær før jeg prøver detta igjen, men finner ikke veien ut :v

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Prøv et R2-angrep. Jeg brukte øks og sleit med at vanlig attack var et horisontalt angrep som ikke traff de fluene, men heavy attack var varticalt og traff de både oppe og nede inni gulvet om de satt seg fast. Skjold + gå sidelengs pleier å hjelpe bra mot det spyangrepet og. De folka med giftpiler står relativt samlet, fem stk om jeg ikke husker feil. Ranged angrep for å ta en og en er beste alternativ, ellers må du stresse og løpe frem og tilbake med skjoldet oppe.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Funka ikke så greit med halleberten (+9!) min, den både thruster (støter?) og sweeper (feier?) under fluer som er rett oppi trynet. Jeg får teste litt diverse sverd og slikt for å se om jeg anskaffer en dedikert fluesmekker. Fant ut at bue funker hvis du har litt plass som f.eks i myra på bakken, men er oppi catwalksene jeg sliter.

Nå er jeg også medlem av tok-edderkoppdama-på-første-forsøk-klubben. Har inntrykk av at den har ganske mange medlemmer, men jeg gir meg klapp på skulderen lell.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg har akkurat kommet til Blighttown selv og for et sted. Har ikke vært et stort problem der ennå. Dævva på de første trollene to ganger, men fikk plukka opp liket mitt og alt gikk smud. Resten der har vært ganske greit hittil. Fikk en deilig toxin, men hadde heldigvis riktig form for mose, så det gikk greit. driver også å pønsker på å uppe det vanlige spydet (rett og slett fordi det ser kulere ut enn winged spear, opp til 10 for deretter å pumpe det opp med butterflysjelen. Og ja. Den butterflybossen? Den var faktisk nesten litt for enkel.

demake

Seksuelt godteri
Endelig er spidette dævv! Herregud. Endelig ute av Blighttown, og så bar det rett inn i noe ny djævelskap. Jeg *~hater~* de slangehalsfolkene i Sen's fortress. Jævla drake sword +1 biter ikke på dem så jeg waster magi i stedet.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ild eller lightning tar knekken på de folka. De er forresten veldig treige, så det er null stress å time dodging, blokking og slag. Jeg tok hele greia med ett liv på den nye figuren min i går.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ankom Sen's selv i går kveld - i morra tidlig moar liek; raga så jævlig av å ikke finne veien ut av blight town at jeg klarte ikke skru av før jeg var ute, og da måtte jeg jo selvfølgelig se hva som var bak porten som åpna seg i samme sleng.

Slangefolka var ikke så værst hvis du kan lure dem til et sted hvor du har plass til å uttrykke deg selv, men evt. dævva jeg til en fyr som rett og slett nomma huet mitt mens jeg blokka. Gir meg selv en :smugdog: der.

demake

Seksuelt godteri
Hva faen. Var den store jævelen like før jeg kom til Anor Londo en boss?? Patetiske digre beist var ingen match for mine great heavy soul arrows. Jeg sleit mer med fluene i Blighttown.

Oooohhh, store knekter, gargoyles og....assassins på to cm brede bjelker 100 meter over kjerkegølvet? :penga:

Du sto på avstand og fyrte av piler? Høres ut som en ekte helt.

Men ja Iron Golem er ikke en boss, feiten falt av platformen på tredje forsøk for meg, de to første klarte jeg å rulle av etter ti sekunder da jeg skulle dodge dassgrepet hans.

demake

Seksuelt godteri
Anor Londo er så aaaaaaaaaaids!! Jævla spydkastende med 200 meter line of sight! Greide å ta han én gang, men ble drept av noe anna lite drit like etterpå fordi jeg hadde glemt å drikke no estusings. I følge onde tunger var det et bål ca 10 meter til venstre for meg.

Nå greier jeg ikke å komme dit igjen.

Jeg elsker dette.

de kaster ikke spyd, de fyrer av spyd med buene sine :psyduck:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg sier meg ikke helt enig i at du kan blokkere de hardeste slagene til Sif, men sverdskaftet dreper deg i ett og samme slag :ras:

Du kan bare backpedle uanna alle attacksa til sif, når han charger er det bare å rulle.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jau, det jeg endte opp med å gjøre var bare å backpedle mens jeg venta på ett spesielt angrep hvor han (hun?) liksom stod rett oppå meg og jeg fikk en 2-3 kraftige slag av, men dævva et par ganger på det at jeg så *vidt* tøtsha sverdskaftet mens han gjorde no dill.

Men men, nå var'n dau uansett.