Dawn of War 2: The Dawnening

Jante

privileged CIS shitlord
#42


PURGE THE ALIEN!

Etter et par runder med Shæddis og Kælli så fikk jeg virkelig sansen for Penultimate Boner. Sålenge man holder sammen går det relativt greit, og det virker som det store gapet er i sjiktet mellom Wave 7-9. Er man litt uheldig her så går alt åt skogen ganske radig. Spent på hvordan utstyr man etterhvert låser opp, og hvilke mekanikker man får å leke seg med. Vi nådde vel Wave 10 kun en gang, men ble ganske solid rævkjørt av romseilerne.

Ellers var det vel Eldar som eide oss flest ganger. Har en mistanke om at det var fire concentration fra Warp Spiders og Tanks som virkelig gjorde vondt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Jeg kom på en helt vill ide, og den ideen er å ikke samle seg på midten av brettet på Wave 9. Siden du da møter alle troppene samtidig. Det er min ide, og den går den an å prøve.

Men ja, spilte noen økter med Erlend og Kalli jeg også, og det var stor koz. Mega-Rumblah redda dagen et par ganger og greier, så da var jeg ikke helt ubrukelig. ^^ Meir i morra, gutar?

PS: Det skulle vært mulig å spille aleine eller med færre enn tre samtidig, litt skuff at de ikke har lagt opp for det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#45
Pro tip: Confuse. Alt. Alltid. Group teleport til andre siden av kartet når du blir overveldet. Conceal funker greit også, men fyller litt samme rollen som teleport.
De gangene vi kommer til wave 20 lettest, er når vi har en farseer som spæmmer confuse oppi rompa mens jeg som mekboy bare dumper all energien min på henne med 'ave-a-taste.

Det er så effektivt at det grenser på cheesy. Ville ikke vært overraska hvis dem justerer litt på det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49

Lodin

Der Waaaah
#50
Sier litt når SP biten i ad-onene til et spill er generelt bedre enn det man finner i tilsvarende fullstendige produkter. Bortsett fra Soulstorm, men det prater man ikke om.