Dawn of War 2: The Dawnening

Lodin

Der Waaaah
#21
Første ad-om er annonsert. Chaos og ny kampanje i stand alone pakke på samme vis som de gjorde med de til enern.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#24
hæhæ jeg hacket meg tilbake for å trippelposte bare på trass. Video-dev-blog-ting angående den nye Siste-Stå modusen.

http://www.thq.com/uk/thqtv/index?movieId=3561

You'll be going up against the imperial guard, and another race you have not yet seen in the dawn of war 2 universe.
Inkluderer det Chaos? Har vi "sett" chaos hvis dem ikke er i spillet ennå, men har blitt vist i skjermbilder?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Åååå fyyyy faaaaen trippelpost du er banna i TRE evigheter nå ass.

Men seriøst, gleder meg. Kom helt plutselig og uventa inn ørten spill som satte en brems på DoW2-spillinga mi, men lysten er der fortsatt. Kommer garantert til å fyre det opp igjen når Siste Stå dukker opp. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
...Som tydeligvis var i dag. Dawn of War II driver og laster ned ny oppdatering just nu, så da blir det nok no Dawnings til helga. Sleng dere med folkens, dere som ikke har kjøpt det ennå har nå enda en grunn: I tillegg til en temmelig unik og jævlig fett konstruert enspillerdel, hektisk og enkel-å-begripe-seg-på flerspillerkrigsmodus får vi nå enda en samarbeidsmodus hvor man skal denge horder av jævler og dill og dall. Jeg blir ikke overraska om det dukker opp en Weekend Deal på dette snart. ^^
 

Lodin

Der Waaaah
#27
Last Stand ser litt sånn der Crimsonlandete ut så det kan jeg sikkert bli med på.
Sånn forøvrig driver THQ å kjører et spill rimlig på Steam hver dag så det kan sikkert lønne seg å se om DoW2 blir et av dem for de som vurderer det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Jeg er klar for siste stå til hælja. Kjerringa skal på jobb og jeg skal ikke. ^^

Og som nevnt koster Dawn of War II 20 euro på Steam nå. Fullt mulig det bare er i dag, så få ræva i gir, dere som har lyst på dævelskapen.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#32
Tja, har sikkert tid til litt langvarig ereksjon i helga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
*Kremt* Beste jeg har fått til er 800 XP. :$

Og ja, det ble sluppet på torsdag. Med på no spillings i kveld?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#36
Meg og Shæddis skal spille i kveld. Det er vel 3-player på Vedvarende Ståpeis? Hvis flere har lyst til å hive seg med kan vi sikkert spille litt klassisk knus og deng også. Nicholas?

Skal vi si klokka 20?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#37
Skal ut i kveld, tror jeg. Apropos: Du har å ta telefonen når jeg ringer i natt. :tipshat:
 

Jante

privileged CIS shitlord
#38
Sheeeet, vi har startet en evig spiral av fyllaringing. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Meg og Shæddis skal spille i kveld. Det er vel 3-player på Vedvarende Ståpeis? Hvis flere har lyst til å hive seg med kan vi sikkert spille litt klassisk knus og deng også. Nicholas?

Skal vi si klokka 20?
Får slenge meg med på dette her, rundt 20 høres bra ut. Må bare fikse opp litt i kåken først, så. ^^