DDR med Mario?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Har igrunn aldri vært så glad over at Nintendo skal lage Marioversjoner av det meste de finner ute på markedet, men det verste er vel at de faktisk lykkes i det også. Dansespill er uansett ikke min ting.
 
#5
Jeg stemmer for Macarena of Time ;)
 
#7
DDR er jo moro, og hvis låtene/melodiene i spillet er bra, så kanskje jeg kjøper dette. Er bare litt redd Nintendo skal samle sammen kjente låter som synges av ukjente artister bare for å spare noen slanter ... Det var i hvert fall det som skjedde med Donkey Konga. Kan heller ikke se for meg at man skal danse til Mario Theme eller Zelda Theme etc.

Virker forresten som Nintendo ikke gir opp før Mario er pop. «Wolla-basket» er jo «kult», så da slenger Nintendo med Mario slik at han også blir «kul»? Og nå skal man danse med rørleggeren ... For dansing er jo kult? Hmm.

Lurer på om det kommer en arcade-versjon med «DDR Mario». :p
 
#8
Off.

Hadde vært akkurat det samme for meg om jeg skulle kjøpt et dansespill om Mario var med eller ikke.
Tåpelig mener jeg...
 
#11
Excelsion:
Heldigvis har ikke alle en fetisj for små feite italienske rørleggere som står og vrikker på ræva. Gi meg et vanlig kvinnfolk anytime!
 
#14
IGN har lagt ut flere nye bilder av spillet :) og første (så vidt jeg vet) bilde av dansematta.

 
#15
Glemte helt at jeg hadde laget dette emnet.. Flott at du oppdaterer GombaC! :tommelopp:

Dette spillet er definitivt "a goer". Virker som entrypoint er forholdsvis lavt, noe som er bra for oss DDR-"nOObs". Skal poste impressions i siste halvdel av juli, får se hva jeg får skviset inn av spilling mellom U2-konsertene.

MoFo2
 
#16
Opprinnelig skrevet av GombaC@17.06.2005, 11.43
IGN har lagt ut flere nye bilder av spillet :) og første (så vidt jeg vet) bilde av dansematta.


233884​
Hva er det med japanere og advarsler? Hele matta er jo full av dem!
 
#17
Opprinnelig skrevet av Mikkel@17.06.2005, 15.50
Hva er det med japanere og advarsler? Hele matta er jo full av dem!
233955​
De vill vell ikke bli saksøkt? De kan bare si, "Jeg advarte jo deg :)".

:rulleøyne:
 
#18
Dette skal nok kjøpes. Jeg er aktiv ddr-danser og når mario entrer banen kan jeg nok ikke dy meg. Får håpe nintendo har vett nok til å slenge med en del vanskelige sanger hvis ikke blir det fort litt kjedelig, men det ser iallfall så langt ut som et bra spill :D
 
#19
Opprinnelig skrevet av Gunther@17.06.2005, 15.56
Dette skal nok kjøpes. Jeg er aktiv ddr-danser og når mario entrer banen kan jeg nok ikke dy meg. Får håpe nintendo har vett nok til å slenge med en del vanskelige sanger hvis ikke blir det fort litt kjedelig, men det ser iallfall så langt ut som et bra spill :D
233960​
Det finnes NM i DDR. Noe for deg?