Dead or Alive 4

Kilik

Lokal moderator
#1
Fortsatt uklart om det kommer til Xbox eller Xbox 360, men mest sannsynlig er det nok planlagt som lanseringstittel til X360 når den kommer i november. Grafikken er hakket bedre enn DOA3, som i sin tid var ekstremt nydelig til å være et av de første Xbox-spillene:



 
#2
Ah :) mange gode minner fra DoA3 Gleder meg til dette, grafikken ser ikke så verst ut heller, og hvem er den nederste dama? :confused:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Rumble Rose-reject. :p


Hm … jeg vet ikke om jeg liker at det er så skarpt, folka ser så plastikk ut. Ser nok bedre ut i bevegelse.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Døh. Alle i spillene til Team Ninja ser ut som plastikk.
Går ut ifra at den labre cup-størrelsen til damene vil bli rettet opp ettersom spillet nærmer seg release... minimum FF, takk!
 
#5
Puppene kommer jo i veien hvis de blir større.. Og hu ser tøff ut likevel.
Personlig så liker jeg ikke DOA3 men grafikken ser bra ut. Kanskje det er noe å glede seg til?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Med mindre de har endret grunngameplayet ganske grundig siden treeren... neppe. :p
 

EagleJin

Bear Necessity
#7
Å nei... Ikke enda et x-box-spill der noen sloss mot hverandre og ser ut som plastikk..

Får bare vente å se om de la inn Red Hawks gjetninger: air reversals :peller auto-reversals denne gangen.
 
#8
Kan ikke ha auto reversals da. Men siden det var så vanskelig å ta reversal før finnes ikke guard-knappen lenger, og dermed... :p

X-box har alltid vært plastikk, og kommer sannsynligvis til å bli det. DoA kommer ikke til å endre seg i hvert fall, og det er egentlig stort sett det samme....
 
#9
En ting jeg alltid har lurt på, er hvorfor DOA3 liksom har så enormt bra grafikk i forhold til f.eks. Tekken 4. Trodde mange konverterte til Xbox av den grunn.

NEIDA, jeg elsker TEkken og kommer alltid til å forholde meg til det. Det var ikke poenget.
 
#10
Fordi det var et av punktene T4 sugde på blant alle de andre. DoA har grafikken, det skal de ha for, men så ser vi hva annet DoA har å by på...
 
#11
Hmm.. Ingenting? Bleh.. det er moro å spille av og til med venner, men hvis man sammenligner med andre lignende spill så blir DOA fort kjedelig.

Noe må de forandre, grafikken kan vel ikke være det eneste som blir bra?
 
#12
Eh, for 90% av markedet er grafikken det eneste som betyr noe. Og de resterende 10% spiller ikke DOA uansett. :p
 
#13
Er det bare jeg som ikke ser den helt store forskjellen?
De ser fremdeles ut som plastikk, som yetipants sa..
 

oma

Village Drunk
#14
Opprinnelig skrevet av impywimpy@15.05.2005, 00.54
Eh, for 90% av markedet er grafikken det eneste som betyr noe. Og de resterende 10% spiller ikke DOA uansett. :p
220164​
bedre går det ikke an å få sakt det, helvete for en god komentar :D
 
#16
Når det kommer til slossespill så nekter jeg å tro 90% kjøper spill pga. grafikken...
Ellers hadde nok ikke mange av spillene vært i live idag
 
#17
Ser at folk ikke liker "plastikk huden" i DOA spillene. Det er jo det som alltid har vært den artistiske stilen til tecmo.
DOA spillene har alltid hatt en anime look, og det er med vilje.

Over til noe litt annet...

Quote fra en IGN artikkel:

Opprinnelig skrevet av IGN
First, Itagaki assured us that the version we saw at the conference was only 15% complete and that the game has not yet tapped into the true power of Xbox 360.
En siste nyhet til slutt: Det er bekreftet en oppfølger til Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball til Xbox 360
 
#18
Til den siste nyheten: Jeg kondolerer virkelig...
..og for å pirke litt: Den nyheten skulle ha blitt putta inn i en annen seksjon, det er ikke noe slåssespill..hehe.. ;)

DoA-folka er gode til å overdrive veldig med det de selv gjør. De klarte jo og si at deres spill er mye bedre enn Tekken av diverse årsaker, og nå kommer de med at spillet bare er 15% ferdig.. Det kan godt hende at de ikke har utnyttet alt det xbox360 har å by på, men hvor stor sjanse er det for at slikt skjer med et av de første spillene til en konsoll? Neppe stor..
 
#20
Dead or alive er kult, og fet grafikk.... men det er ikke like kult som tekken..

Det som er teit med doa er at man kan bare klikke på knappene så blæster man motstanderen helt.....
pluss at det er en knapp for og sparke og en knapp for å slå. Det er litt lame da... :tommelned: