Dead or Alive 4

Jeg så faktisk dette spillet i HMV (London) og man kunne spille det i butikken, men køen var dessverre for lang til at jeg orket å vente. MEN jeg må si at det ikke var noen særlig forskjell mellom DOAU og DOA4. Jeg kunne gjenkjenne teknikkene og angrepene fra DOAU i Dead or Alive 4. Kostymene til Kasumi var det samme som hun hadde i DOA1 (mer eller mindre pyntet på), og jeg ble ikke veldig glad for å se dette. Ble ganske skuffet over det, men jeg håper at noen av dere har spillet og kan gi en kort kommentar om hvordan spillet egentlig er. For jeg har egentlig gått ganske lei av DOA1, DOA2, DOA3 og DOAU som har de samme angrepene som går om og om igjen. Vil bare vite om det er verdt å kjøpe dette spillet med Xbox 360, for jeg gidder ikke å sløse bort penger for det samme gamle møkket. :svette:
 
D

Deleted member 1518

Gjest
Jeg så faktisk dette spillet i HMV (London) og man kunne spille det i butikken, men køen var dessverre for lang til at jeg orket å vente. MEN jeg må si at det ikke var noen særlig forskjell mellom DOAU og DOA4. Jeg kunne gjenkjenne teknikkene og angrepene fra DOAU i Dead or Alive 4. Kostymene til Kasumi var det samme som hun hadde i DOA1 (mer eller mindre pyntet på), og jeg ble ikke veldig glad for å se dette. Ble ganske skuffet over det, men jeg håper at noen av dere har spillet og kan gi en kort kommentar om hvordan spillet egentlig er. For jeg har egentlig gått ganske lei av DOA1, DOA2, DOA3 og DOAU som har de samme angrepene som går om og om igjen. Vil bare vite om det er verdt å kjøpe dette spillet med Xbox 360, for jeg gidder ikke å sløse bort penger for det samme gamle møkket. :svette:
[/b]
Så enig så enig, aldri noe nyt,t og bare 2-3 nye karakterer. Team Ninja bruker jo all arbeidskraften på Dead or Alive serien, enten i form av vollyball eller denging, når de kunne startet å mekke på Ninja Gaiden 2. Jeg har vanskeligheter med å forstå hva de holder på med :| Men jeg må innrømme at jeg har litt lyst på Dead or Alive 4, myse på slåsstende polygon babes er digg...
 
Så enig så enig, aldri noe nyt,t og bare 2-3 nye karakterer. Team Ninja bruker jo all arbeidskraften på Dead or Alive serien, enten i form av vollyball eller denging, når de kunne startet å mekke på Ninja Gaiden 2. Jeg har vanskeligheter med å forstå hva de holder på med :| Men jeg må innrømme at jeg har litt lyst på Dead or Alive 4, myse på slåsstende polygon babes er digg...
[/quote]

jeg prøvde det for noen dager siden jeg synes det var kult men han ene bruce lee fyren var ganske lik Law fra tekken! samma moves osv. og det var en bane der det løp leoparder forbi som kunne skade deg.. kjipt visst du er i en turnering og så blir du drept av dem, jeg hadde klikka :mad: lol
 
Har selv dette spillet og syntes det er helt greit egentlig, faktisk likte jeg DOA2 til PS2 mye bedre egentlig, DOA4 kan være ekstremt frustrerende til tider:sukk: Counter attacksa er mye vanskligere å gjennomføre nå enn før har jeg fått inntrykk av, ellers er jeg bare jævlig dårlig... Mye mulig det er det siste, men ting blir alt for fort frustrerende, hadde jeg vært et par år yngre hadde ikke jeg hatt xbox360 kontroll lengere:p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Den setninga ga kanskje ikke så mye mening, men det skal sies at når 1UPs slåssespill-ekspert (Che Chou) setter lavere karakter på spillet fordi det er for vanskelig, kan det være at det trenger litt justering.
 
Eller kanskje tenkt at det er en annen grunn til at det er vanskeligere? At det er vanskeligere å ta counter høres meget lovende ut, spør du meg. Var alt for lett før, bare å stoppe motstanderens string med counter ut av ingenting. Det at det har blitt vanskeligere kan være på vei til å føre vekk fra masherspill og over til fighting av bedre kvalitet. At det sies å være for vanskelig, sier vel kanskje mer om hvordan serien var før, og at noen prøver å foreta grep for å bli tatt inn? ...nei..tenkte ikke det.........

hadde jeg vært et par år yngre hadde ikke jeg hatt xbox360 kontroll lengere:p[/b]
Meningen var vel at hvis han var mindre ville han ha kasta kontrollen i bakken, eller febrilsk ødelagt den pga iritasjonsmomenter ble for sterke..?