Dead Rising

#1
Akkurat nå spiller jeg Dead Rising til 360, og skal ta et par runder med Test Drive til samme konsoll.

Dead Rising er kjempemorsomt, jeg elsker å bare løpe rundt og drepe zombies på ufattelig mange måter. Nesten alt kan brukes som våpen, enten det er en gressklipper, motorsag, cder, juveler, lasersverd, katana, øks, kniv, golfkølle, fotball, slegge, planke, jernrør, mannekeng dukker, esker, plasma tver, kleshengere, balltrær, skateboard, sykkel og maaaaaasse mere moro! Ganske intens historie også!
 
#2
Idag håper jeg at jeg får dead rising så da kommer jeg til å spille det helt til jeg skal på jobb og når jeg kommer hjem fra jobb.
 
#4
Han har jo en sånn derre spillbutikk, de pleier vanligvis å få spillene litt før lanseringsdatoen.
 
#8
I likhet med Captain Nintendo spiller jeg også Dead Rising nå. Har så vidt startet på det i og med at jeg fikk det i dag, men om det holder samme kvalitet som demoen - noe jeg er ganske sikker på at det vil - vil jeg garantert sitte klistret til skjermen i lang tid fremover.

Er dog litt uvant å spille som level 1 etter å ha lekt seg som level 10 i demoen, for nå løper jeg mye saktere enn jeg er vant med.
 
#10
Bestilte hos CDon for 549 kr torsdag kveld, og det ble sendt fredag. Hadde i utgangspunktet lyst på Tin edition selv, men det er ikke mange butikkene som har lagt det ut på sidene sine, og Play.com har til og med satt det på TBA.

Har forøvrig bevegd meg litt ut nå, og selv om jeg kun har fulgt en "case" hittil, tok jeg meg tid til å hente med en motorsag på tilbakeveien til "hovedkvarteret", og det var en veldig morsom opplevelse. Har også opplevd zombiene om natten, og det var langt fra så ille som jeg trodde det skulle være.
 
#11
Hvordan er dette med tidsfristen du hele tiden har? Merker du noe til den? Hvordan funker det? :p

Og mann, lag en videoomtale!
 
#12
Spilte i rundt to timer isted, og tidsfristen gadd jeg ikke bry meg om engang. Den gikk fra 72 timer til jeg skulle plukkes opp, til rundt 68 timer, så det er nok av tid til å tulle rundt med den tiden du har fått.

Ellers fungerer tiden slik at man får flere oppdrag som starter til et visst tidspunkt, og når tiden har gått ut kan du ikke gjøre oppdraget lenger. Det er altså helt opp til deg om du vil gjøre noen av oppdragene i spillet.

Om det blir noen videoomtale fra min side igjen får vi se ... :$
 
#13
Når tiden går ut, da kan du ikke gå rundt mer? Må du begynne på ny, eller kan du gå rundt uten å gjøre oppdrag? Funnet våpenbutikk forresten? :D
 
#14
Vet ikke hvordan det er når tiden går ut, men antar spillet slutter da uansett. Og nei, har ikke funnet noen våpenbutikk ennå. Har i grunn vært mest i Paradise Plaza hvor demoen tok plass, hvor enn kjedelig det høres ut. Skal prøve å komme meg over til andre siden av kjøpesenteret via parken nå, men jeg må dra med meg en del juice og noen bra våpen før jeg rusler ut, for fangene kjører rundt med bilen der ute.
 
#16
Men var det sånn at man bare har en save? Siden jeg har en lillebror som har like mye lyst på dette spillet og rart nok, bare en burk, blir det da megabad? Eller var det bare tull det jeg hørte og man kan istede ha flere "games" ? Jeg liker nemlig å spille alene på en char istede for å fortesette på noe andre har gjort, spesielt da lillebroren min ikke vet hva stats osv er og kommer bare til å rævkjøre han helt og ødelegge spillopplevelsen min...
 
#17
Er kun én save ja, men om dere lager hver deres profil på Xbox 360-en, vil dere ha separate lagringer.
 
#18
SITAT(Revan @ 05.09.06, 19.15) 22801
Når tiden går ut, da kan du ikke gå rundt mer? Må du begynne på ny, eller kan du gå rundt uten å gjøre oppdrag? Funnet våpenbutikk forresten? :D
[/b]
Jeg har funnet både våpenbutikk og knivsjappe. Problemet i våpenbutikken er en psykotisk butikkeier med pumpehagle som ikke vil gi deg noen våpen frivillig. Er masse psykopater i spillet som tåler MASSE juling, litt strevsomt når man er på lave leveler.

Når du starter første gang må du spille 72 timers spillet, men det åpnes ulike survival modes etter du har fullført spillet.
 
#19
SITAT(Joni @ 05.09.06, 20.13) 22820
Er kun én save ja, men om dere lager hver deres profil på Xbox 360-en, vil dere ha separate lagringer.
[/b]
Hvis man lager hver sin profil, må man ikke ha to live accounter da? Jeg er litt noob på burken...
 
#20
SITAT(Joni @ 05.09.06, 18.56) 22791
Bestilte hos CDon for 549 kr torsdag kveld, og det ble sendt fredag. Hadde i utgangspunktet lyst på Tin edition selv, men det er ikke mange butikkene som har lagt det ut på sidene sine, og Play.com har til og med satt det på TBA.[/b]
Problemet her er EA, som er utgiver av spillet i norden, samme skjedde med RE4 tin boxen også, kom kun til noen få butikker. Har bestilt meg en tinbox til Dead Rising nå fra Play, er i stock.