Dead Rising

#21
SITAT(Maximum @ 05.09.06, 20.23) 22823
Hvis man lager hver sin profil, må man ikke ha to live accounter da? Jeg er litt noob på burken...
[/b]
Nei, det holder at det er Live-account på maskinen bare etter hva jeg har forstått. Er ikke helt sikker, men tror det er slik det er.

Har forøvrig nettopp tatt Adam, og jeg har kommet frem til at gale klovner med motorsager er myyye mer skremmende enn et kjøpesenter fullt av zombier.
 
#22
Ok, det er fett:D Da kan jeg kjøpe spillet og få utnyttet det fullt og helt:)
 
#23
Mulig det fordi jeg ikke har all verden av tid til overs for spilling, men etter to dager er jeg ennå ikke ferdig med 72 hour mode, og jeg har nesten ikke vært i noen butikker ennå. Tror det kan bli skikkelig moro til helga hvis jeg tar meg tid til masse utforsking.

Edit: Stakk nettopp innom en antikvitetsbutikk hvor jeg fant kampøksa. Dro med meg 3 stykker og svingte den rundt meg mens zombiene falt på bakken i to deler. Ett av mine favorittvåpen allerede.
 
#24
SITAT
Eg må innrømme eg bryr meg fint lite om kven som vinn den komande konsollkrigen. Det spelar inga rolle, for om Dead Rising på nokon som helst måte er ein indikasjon på kva vi har i vente, blir det stort. Dead Rising er aleine verd eit innkjøp av Xbox 360. Så bra er det. Det er dette neste-generasjon handlar om, og Dead Rising er spelet som viser framtida. Det er ekstremt valdeleg, men det er også mykje meir. Valden er som hinder i ei hinderløype; noko du må gjennom for å kome i mål.[/b]
Fra Gamer.no's anmeldelse av Dead Rising. Stikk innom Gamer og les den. :elsk:
 
#25
Nynorsk? Nei takk. :D

Skal kanskje skaffe meg spillet på lørdag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
SITAT(znaak @ 07.09.06, 22.32) 23106
Nynorsk? Nei takk. :D[/b]
Vis meg ett land i verden bortsett fra Norge hvor folk skryter av at de ikke forstår sitt eget morsmål. :rulleøyne:
 
#27
AMERIKA! kanskje...

Jeg stemmer for ett skriftspråk, to er unødvendig...

men Norge har altfor mange uforståelige og teite dialekter, den aller værste er hedmarksdialekta... Har fått traumer av den.

Jasså?! E døkk fra folkehøyskoln'? Ska døkk ha juling? E døkk kjykkling ell? bææk bææk bæææk! Faen jeg hater moelvinger! jaja. /off topic
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
SITAT(Maximum @ 07.09.06, 23.58) 23120
Jeg stemmer for ett skriftspråk, to er unødvendig...

men Norge har altfor mange uforståelige og teite dialekter, den aller værste er hedmarksdialekta... Har fått traumer av den.[/b]
Din enorme innsikt blender meg, gode herre.
 
#29
Prøv et år i moelv du også, lukka fra omverdenen med modølinger som har mindre vett enn en rotte....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Jeg bor på Stange.
 
#31
Ah, sant, men etter det jeg har erfart er vel dialekta fra hamar og sørover anderledes enn den er i brumudal og moelv... Men ser på den dialekta som hedmarksdialekt, Prøysen u know, samme som folk ser på folk som prater nynorsk langt inne i buskene her i telemark som telemarksdialekt, selvom majoriteten her prater bokmål.

Og ja! dette har faktisk kjempemye med Wii å gjøre! :p
 
#33
haha, tok litt feil der vi stryker vi og sier dead rising:p Trodde av en eller annen grunn jeg postet i wii emnet:p Det forklarer vel grunnen til at jeg ikke fant igjen postene i det emnet:p
 
#34
Hold kjeft jævla idioter, jeg gir faen i om dere liker nynorsk eller ikke - den nynorske anmeldelsen er veldig bra, og har hvertfall fått meg til å ville kjøpe spillet. Tullinger. <_<

Snakker om znaak og Maximum.
 
#35
Har jeg noengang gjort narr av nynorsk i innleggene mine? Jeg syntes bare to skriftspråk er unødvendig i utgangspunktet... Så slutt å vær tett!

Og jeg trengte ikke en nynorsk anmeldelse for å skjønne at dette spillet er noe jeg vil ha!
 
#36
Jeg er helt enig med deg. Jeg synes ikke man trenger to skriftspråk i Norge. Og enkelte dialekter er kanskje litt teite for deg som ikke snakker dem, men det kan du holde for deg selv. :)
 
#37
Enkelte dialekter er teite. Samme som at jeg hater min egen dialekt: Bilær og båtær. tutær å bråkær!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
... Ok.


Kjøpte spillet igår, og har lekt litt med det nå. Som Joni sa så starter man i Paradise Plaza, hvor du så har mulighet til å gå videre ut i parken som tar deg til andre deler av kjøpesenteret. Jeg har bestemt meg for å kjøre gjennom 72 Hour Mode én gang uten å gjøre noe særlig story-relaterte quests og heller fokusere på å levle, skyte zombier, ta bilder, og generelt sett skape faen. Jeg er vel på level 4 nå, så jeg har ikke spilt så utrolig mye (brukt en del tid på Test Drive: Unlimited også), men skal se om jeg ikke får steget et par levels idag.

Akkurat nå løper jeg rundt og sjekker ut butikker for våpen og diverse greier. Har løpt gjennom parken og raska meg opp til North Plaza, hvor det blant annet er en våpensjappe. Er dog litt problematisk at det er natt, siden alle zombiene da blir a) slemmere, og B) vanskeligere å se. Heldigvis slang jeg på meg en Megaman-hjelm fra giftshopen i kinosalen, så jeg er ready for combat. Er selvfølgelig blitt glad i samurai-sverdet, og også jaktknivene og pistolene til politizombiene har blitt mye brukt (mest pga. hvor vanlige de er). Gleder meg til jeg får fingra på litt tyngre skyts. Save-systemet er litt irriterende, men det virker som det er nok av toaletter å lagre på, så det er da noe. Skal gi det litt mer kjærlighet etterhvert.
 
#39
SITAT(Nicholas @ 09.09.06, 10.35) 23216
... Ok.
Kjøpte spillet igår, og har lekt litt med det nå. Som Joni sa så starter man i Paradise Plaza, hvor du så har mulighet til å gå videre ut i parken som tar deg til andre deler av kjøpesenteret. Jeg har bestemt meg for å kjøre gjennom 72 Hour Mode én gang uten å gjøre noe særlig story-relaterte quests og heller fokusere på å levle, skyte zombier, ta bilder, og generelt sett skape faen. Jeg er vel på level 4 nå, så jeg har ikke spilt så utrolig mye (brukt en del tid på Test Drive: Unlimited også), men skal se om jeg ikke får steget et par levels idag.

Akkurat nå løper jeg rundt og sjekker ut butikker for våpen og diverse greier. Har løpt gjennom parken og raska meg opp til North Plaza, hvor det blant annet er en våpensjappe. Er dog litt problematisk at det er natt, siden alle zombiene da blir a) slemmere, og B) vanskeligere å se. Heldigvis slang jeg på meg en Megaman-hjelm fra giftshopen i kinosalen, så jeg er ready for combat. Er selvfølgelig blitt glad i samurai-sverdet, og også jaktknivene og pistolene til politizombiene har blitt mye brukt (mest pga. hvor vanlige de er). Gleder meg til jeg får fingra på litt tyngre skyts. Save-systemet er litt irriterende, men det virker som det er nok av toaletter å lagre på, så det er da noe. Skal gi det litt mer kjærlighet etterhvert.
[/b]
Blir du med å spille Test Drive Unlimited i dag på Live?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Det kan hende, ja. :) Med mindre kjæresten min drar meg ut i sola og sånt så burde jeg være up. Kan mekke en tråd om spillet nå uansett...