Def Jam Fight For NY

#1
Noen Som hvet om noen nye videoer til def jamffny.har sett de på ea
og gamespot...ønsker ha flere+en liste om hvem som er med..
 

Lodin

Der Waaaah
#3
Some douche from Gamefaqs came out of the closet to say:
Bonecrusher, bubba sparxxx, busta rhymes, capone, carmen electra, comp, crazy legs, danny trejo, david banner, dj enuff, dj felli fel, elephant man, erick sermon, fam-lay, fat joe, flava flav, freeway, ghostface killah, havoc, henry rollins, ice t, joe budden, kimora lee, lil flip, lil kim, ledacris, mack 10, memphis bleek, method man, n.o.r.e., omar epps, prodigy, redman, scarface, sean paul, shawnna, slick rick, snoop dogg, sticky fingaz, warren g, WC, mr x to the z xzibit.
Jeg får vondt i hodet av å lese Gamefaqs...

Mulig jeg kjøper detta bare fordi det gir muligheten til å banke opp en haug idioter med Henry Rollins.
 
#4
bubba sparxxx gitt, lovende. Men faren for at dette spillet ender opp i hylla mi er alikevel svært liten. EA lisensierer rappere i et wrestling spill... tvilsomt...
 
#6
True that! Men da vil jeg ha et "Manhunt" type spill.
 
#9
Hvet dere hvilken sang det er som joe budden har( på spillet altså)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Ja, bra at noen slår et slag for norsk rap en gang iblandt. Viktig for vår langstrakte nasjon å markere seg internasjonalt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Husker du den derre låta hans, sammen med Short Cut? "Konger på skjermen" tror jeg den het. Ganske royale saker ja... *hydr*
 
#14
Opprinnelig skrevet av Dante_90@28.08.2004, 14.10
Hvet dere hvilken sang det er som joe budden har( på spillet altså)
94458​
Joe Budden - Walk With Me (tror det var det den het)

vil anbefale dette spillet på det sterkeste til alle som har tenkt å kjøpe det.
utrolig stilig fighting og en ganske kul story mode.
har du multi tap og 3 venner, så kan dette spillet underholde deg året ut.
 
#15
Opprinnelig skrevet av GombaC@29.07.2004, 11.49
bubba sparxxx gitt, lovende. Men faren for at dette spillet ender opp i hylla mi er alikevel svært liten. EA lisensierer rappere i et wrestling spill... tvilsomt...
80371​
Det er ikke et wrestling spill... Og jeg kan si at dette spillet er en av de kuleste fightingspilla jeg har spillt... Helt genialt og brutalt... Spesiellt story-mode... Hva er ikke bedre enn å slenge Snoop Dogg ut vinduet fra tredje etasje...
 
#16
den beste på spille er nok xzibit synes jeg....

jevnt balansert, pluss den beste kombinasjonen: kickboxing og submission (skulle bare hatt streetfighting i tillegg så hadde det vært komplett :D )

Den som fortjener mest bank av alle er flava flav.... han er bare stygg og elendig :tommelned: