Def Jam: Fight For NY

#1
Dette kommer til å bli årets & kanskje tom neste års BESTE spill.. uansett sjanger.. Les på www.defjamfight4ny.com for mer info.. Slippes 7.okt i Norge såvidt jg vet.. men kommer ut i usa om knappe 3 uker (20.9) I can't wait...
 
#2
Så du mener et wrestlinspill fra EA blir bedre Enn halo 2, Fable, GTA:San Andreas Metal Gear Solid 3 og masse annet som kommer ut. ;)
 
#4
Hvorfor er dette emnet i Nyheter og rykter?
Uansett så skal ikke jeg ha Def Jam: Fight For NY fordi jeg ikke liker wrestlingspill.
 

Kilik

Lokal moderator
#5
Tja, kan bli morsomt å banke livskiten ut av Sean Paul, Bubba Sparxxx og Carmen Electra (!). Synd ikke de har fått signa Eminem...

Forøvrig har Tommy Tee, Petter og Diaz laget en låt (Don't Trust Anyone) til soundtracket.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
At det blir årets, eller neste års breste spill tror jeg blir å ta vi en smule, for å si det sånn. ^_^
Men å herje opp over-eksponerte mtv jævler av noen liksom rappere kan da alltids være gøy.
 
#7
Har testa demoen av spillet til xbox, og jeg synes demoen var ganske kult, og grafikken var kjempefin.
Men det virker som om det ikke er mye moves i spillet, og det er litt synd. :usikker:
Så årets spill blir det ikke, men ut ifra demoen jeg testa ser det ut til å bli et morro spill, særlig hvis man spiller mot venner :tommelopp:
 
#9
Spillet kommer ut i dag :D Skal nok kjøpe dette raskest mulig Ser drit kult ut :tommelopp:
 
#11
Det er vel strengt tatt ikke et ordentlig Wrestling-spill en gang, men en slags hybrid av Wrestling og vanlig 3D fighter. Slik har i hvert fall jeg forstått det. Spillet ser ganske kult ut, men årets spill har det nok igen sjanser til å bli.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Vurderer å kjøpe det etter hvert. Veit ikke om noe annet spill hvor man får banke opp en haug med sulliker med Henry Rollins.
 
#14

Det er det beste spillet i 2004,er det noen som hvet hvor man kjøpe det over internett? skal ha det NÅ.
 

SHDR

Gullmedlem
#15
Jeg siterer meg selv:

For mange rapfanatikere er Def Jam: Fight for NY, et ekstremt lite politisk korrekt voldsspill med bannende og svertende raphelter i blått belyste arenaer, høstens høydepunkt. Kanskje en unnskyldning for å farge blodet blått og for å skjule at menneskene i spillet faktisk er mørke i huden? Resultatet er uansett at spillet virker som en psykedelisk, hypervoldelig episode av Smurfene. Forhåpentligvis var demoen vi spilte uferdig, eller bare tilpasset demo-plater og et yngre publikum. Ingenting som familievennlig vold, uansett. Spillet er simplere og mer brutalt enn de fremste i genren, som Tekken, Virtua Fighter og Soul Calibur, men mer flytende og insubstansiell, litt som Dead or Alive 3. Enkel, usofistikert slåssing merkelig nok merket 18 år tross fravær av støtende materiale.
 
#16
Tviler på at det er blått blod.. Spillet har 18-årsgrense... Demoen var nok bare tilpasset alle aldre... Sjeldent man får demoer med 18 årsgrense uansett..
 
#18
Opprinnelig skrevet av Shadar@01.10.2004, 17.36
Jeg siterer meg selv:

Kanskje en unnskyldning for å farge blodet blått og for å skjule at menneskene i spillet faktisk er mørke i huden?
110952​
Du antyder at EA er rasistiske? Var en litt drøy teori synes jeg da. Har ikke peiling på om du er av utenlandsk opprinnelse siden du gulpa opp den teorien. Men det var å ta litt godt i, tror ikke EA hadde det i tankene.
 

Kilik

Lokal moderator
#20
Har helt mistet respekten for aldersgrenser i spill. Burnout 3 får 3-års grense, mens Tony Hawk's Underground får 16-års grense pga. litt banning. Forstå det den som kan...
 
Topp