Def Jam: Fight For NY

#21
har kjøpt det nå og spilt det en stund og jeg kan si at det er nok det beste fighting spillet jeg noen gang har spilt :tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#22
Opprinnelig skrevet av Shadar@01.10.2004, 19.00
Nei, bare at de er så politisk korrekte at det er kvalmt. Og kanskje svarte mennesker som banker hverandre opp ikke er så politisk korrekt, så de farget dem blå? Don't ask me ... blodet var iallfall blått, og det samme var rapperne. Det så virkelig sprøtt ut.
110974​
Rappere har jo ofte en lei tendens til å omtale seg selv som skikkelig konge dah.
 
#25
De er brune hos meg ihvertfall. Og blodet er rødt. Unlocka en fyr som heter Suspect. Han er blå. Skjønner nå hva du mener, beklager misforståelsen Shadar :)
 
#28
Damn, kjøpte meg spillet i dag.. Dette er meget MEGET rått.. Det er ingen bøå negere og realistsik blod, karakterene får også sår og kutt i ansiktet... DMX er ikke med.

Man kan jo kjøpe klær, kjøpe bling og tattovere seg, for ikke å glemme shaving og haircuts... Er totalt avhengig i dette spillet nå, anbefales på det sterkeste... PIIIz NIGGESCH
 
#31
Noen som fremdeles spiller dette spillet ?

Er drittlei for lengst.

Årest spill my ass :D
 
#32
hehe, det er kult å spille 2 player, men replay valuen er liksom ikke der.... det er litt for langtekkelig og alt for likt. Men det er et flott 2 player spill.. Men kan ikke akkurat si at jeg fortsatt er en aktiv spiller, plukker det bare opp en gang i blandt...