Den enorme Diablo 3-tråden

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#24
Disse har vært oppe på blizzard sine sider en stund. Jeg driver selv å laster ned deres 800mb video.

Går seint :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Ikke skriv at dere vil ha en konsoll-port eller at D2 kunne fungert med kontroller på Gaf forum. Jeg fikk faktisk en måneds ban for det. Tragisk.
Tullinger. Xbox 360 eller PlayStation 3 kunne helt fint ha kjørt Diablo 3 uten problemer, som sikkert du også har tenkt. Uansett, Blizzard har annonsert at Diablo 3 kun kommer til PC, og at de ikke har noen planer om å utvikle konsollspill med det første (kilde her).
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#27

Har Blizzard bare en fyr som designer greier nå eller? Det der er klart undeade tauren? Generelt ser desverre designet ut som det er tatt rett fra WC. Ikke at det var så veldig orginalt før, men eeeh.
Likheten er meget dritslående. Horn... Pels... Ku-tryne... BLIZZARDDD! :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Med tanke på når Blizzard pleier å annonsere spilla sine så tipper jeg vi får Diablo 3 i løpet av sommeren/høsten 2009.

Sånn ellers så går det fint an å klage på variasjonen i grafikken i Diablo så lenge man husker på at det der fortsatt er en milliard ganger fetere enn Diablo 2.

En ting jeg kom til å tenke på i dag, er hvordan jeg egentlig likte stemningen i Diablo bedre enn i Diablo 2. Diablo var om en helt som skulle redde en enkelt by, med veldig få figurer som aktører i handlingen, og hele spillet fant sted i den vesle byen og i labyrintene under kirka. Den effekten det hadde var at figurene og deres skjebne betød mer for meg enn noen av folka i Diablo 2 noensinne gjorde, ettersom du der redda hele verden uten at noen på noe tidspunkt så ut til å være i fare bortsett fra et par nisser rundt omkring i villmarka. Alle oppdragene gikk ut på å knerte en bestemt tulling eller å finne en bestemt gjenstand, istedenfor Diablo, som gikk ut på å prøve å redde en gutt fra fortapelsen. Kan såklart ha noe med å gjøre at jeg var yngre da jeg spilte Diablo, men settingen og atmosfæren i det spillet sitter sterkere i meg enn det fra Diablo 2. Uansett er det bra jobba av et spill som i bunn og grunn bare er en utpimpa Nethack-klone.
 
#33
Når det anngår diablo er jeg ikke helt sikker, men det er en håndfull nøkkelpersoner som løper/løp rundt mellom WC, WoW og SC. Så skal ikke se helt bortifra at det er et par folk som har mye å gjøre for tiden.

Uansett så tror jeg ikke man skal bruke gameplay-trailers som en indikasjon på at spillet snart er ferdig, særlig når det gjelder et spill som diablo (hvor man likesågodt kan vise gameplay fra langt uti spillet uten å røpe noe som helst).
Nå har blizzard også sagt at de planlegger å gi ut en expansion til WoW vært år, sånn cirka.
Akkurat nå jobber de jo med D3, SC2 og WotLK. De har vel nok å gjøre fremover.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#37
Så det der. Faen så idiotisk. Når det først kommer et spill som ikke er grått og brunt så er det faen meg uakseptabelt. Da er det "gay" og "cartoony".

Det er en del som lobbyer for å få det i førsteperson, også. I helvete, mann, hvor mange isometriske hacknslashere har vi i disse dager? Og hvor mange førstepersonsfaenskap har vi?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Diablo universe is made of: [...] Graphically realistic world with realistic, dirty and muddy textures [...]
Aaaahahahahahaaaa XD


Ja, den var god du. Fy faen, skulle besøkt hver og en av dem som har skrevet under der og ropt "DRA TIL HELVETEEEE" til dem helt til stemmen sprakk.