Den enorme Diablo 3-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spille Path of Excile istedet. Det er gratis uten spillendrende mikrotransaksjoner og mye næremere Diablo 2, altså et mye bedre spill. :p
Mitt tips hvis du vil spille noe som er ganske likt Diablo 2, er å spille Diablo 2. Nei men altså jeg kan nesten ikke få sagt nok ganger hvor hårreisende mye bedre Diablo 3 er nå, ting er vettugt balansert og du finner faktisk loot som er vits i å bruke tid på å finne. Planen var å trasse gjennom til level 60 og se om det ble noe bedre der og gi opp hvis ikke, isteden endte jeg opp med å grinde i vei av egen fri vilje og bestille Reaper of Souls direkte.

På den annen side ser jeg her at Path of Exile har en fiendetype som har fire pupper, så da er nok det objektivt sett bedre tross alt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hæhæ, laga meg en ny barbarianer og klarer såvidt å drepe minionsene til disse skjelettene i katedralen som tilkaller mindre monstre. Må liksom prøve å få en par slag inn før jeg blir omringet, desperat kjempe meg ut av mengden, for så å få inn noen slag til. Elsker det!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gud så bra D3 er blitt. For de som ikke har spilt på en stund - sånn type før de la til horadricKanai's cube - så skader det ikke å ta en visitt.

En av de større, helhetslige endringene er at spillet nå i mye større grad dreier seg om bonuser fra items enn skilloppsettet ditt og som føles mer i retning av D2. Bl.a har du nå tre ekstra passiv-slotter hvor du kan putte egenskaper fra legendaries som gir deg mye mer kontroll over rare bonuser og synergien mellom dem, og de fortsetter jevnt og trutt med å legge til egenskaper som er minst like kraftige som klassene sine passiver.
Bonus: Systemet for å hente ut disse egenskapene er et opplåsningssytem hvor de alle ligger i en bok, og når du først låser opp noe er det permanent tilgjengelig for alle karakterene dine. Den ser slik ut og kom dere i pokeballen min.

Også har de kosmetiske pets du kan låse opp gratis. En del arbeid da, men merker at det var litt kult å ha en retning å sikte seg mot mens man kverner det opp.

Konklusjon: Fremdeles #1 goty for når du bare vil være grønnsak og klikke på skjeletter.
 
Sist redigert:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hvis noen lurer på hva slags bonuser sets har å tilby i disse dager så er det mye slikt det går i. Merk at det er et sett for demonjegeren men som gir bonus til melee.



Det er mer insentiver til å lage rare builds nå, og jeg ruller for tiden en crusader som nesten ikke kan angripe men som eksploderer på seg når jeg sloss. Jeg fant bl.a et skjold som fyrer av en laser sånn ca. ut av skjermen i ny og ne, og en ring som påvirker denne til å fyre av to ekstra prosjektiler.

Også unlocka jeg en pet som er en liten tremann som plukker opp penger for meg. Den var ganske teit.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Håper for deres skyld at de trekker noe stort ut av hatten i dag, for gårsdagens annonsering var begredelige greier. Spillet har stått stille i omtrent 3 år nå og er for tiden mer et Arcade Roleplaying Game enn et skikkelig ARPG.
 

Lodin

Der Waaaah
Vel jeg spilla det bare ved starten og det saug. Har hørt mye bra om det siden og hovedgrunnen til at jeg ikke likte det var fordi den beste klassen var borte.
Nå må jeg nok prøve det igjen.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.

Lite informasjon av verdi der. Stort sett "Kommer necro til å kunne X?" "Sannsynligvis, men ingenting er bestemt" i en knapp time.

Ellers litt prat om problemet med overlap med witch doctor som førte til at de ikke tar med poison som et tema. Petsa blir litt mer kontrollerbare i forhold til WD hvor de gjør sin egen greie. Ljå og sigd som klasseeksklusive våpen. Trenger Reaper of Souls for å kunne kjøpe. Ingen pris/dato ennå. De måtte finne på et nytt corpse-system siden det ikke funker å måtte avhenge av hvor/om du har ragdollsa.
 
Sist redigert: