Den enorme Diablo 3-tråden

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Jeg har tenkt å spille Diablo 3 i sånn cirka 17 millioner timer så seksti euros er helt greit for pre-loadinga sin del. Ikke faen at jeg ikke skal kunne spille rett etter jobb.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Aeon Fluxiablo er ute. En uke igjen karar!


Jeg googla etter "hype" og da fant jeg denne, så da holder vel den.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Likte at det hørtes ut som

"Cheerios! Archangel of Justice"
 

Lodin

Der Waaaah
Se der ja, spillet er lasta ned, men jeg får fortsatt ikke lagt inn fåkkings battle.net, akkurat som i betaen. Dette er en kjent feil i Win7 hvor installeren prøver å diale opp til en server som ikke eksisterer og Blizzard gidder tydligvis ikke fikse det. Blir å teste ut ørtenhundre forskjellige løsninger folk har kommi fram til. :ras:

E: Ah såklart, den prøvde å koble seg opp trådløst til tross for at jeg aldri har gjort det på denne maskina. Moarliek Fissard. :v
 

Lodin

Der Waaaah
Noes u! Problemet er at installeren strengt tatt ikke er blitt oppdatert siden Vista kom ut så det er masse rart den kan finne på å gjøre istedetfor å bare bruke første og beste nettlinje. Sikkert fordi den er mekka i Quake 3-motoren.
Men ja, masse folk som raega under betaen og masse folk som kommer til å raege på tirsdag.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er forvirra. "legge inn" battlenet? Er det som disse cd-ene vi hadde på 90-tallet hvor vi "installerte internett"?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg aner ikke hva Lodin prater om og jeg trengte ikke "legge inn battle.net" under betaen heller.
 

Lodin

Der Waaaah
Om man googler updating setup files får man en million tråder om folk som ikke får lagt inn diverse spill fra Blizzard fordi programmet som legger inn de første BNet-filene er arkaisk og generelt ubrukelig. I mitt tilfelle måtte jeg "fjerne" ett trådløst nettverkskort jeg aldri har brukt fra device manageren fordi dritten prøvde å koble seg på nett via det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Et problem jeg aldri har hatt i min tid med starcraft 2 og D3 beta, så da må det være alle andres feil.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Les da. Du trenger å laste ned rundt søtti megabyte hvis du har lasta ned fra før av.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
3. If you chose the correct directory only around 65MB will need to be downloaded to fix your install, otherwise you'll re-download the entire ~7.6GB
Mao. bare dumme pokemoner som må laste ned alt på nytt.

Edit: Nei. Orker ikke.
 
Nå som den store dagen nærmer seg, fant jeg tilbake hit for å se om det var noe aktivitet :)
Jeg er klar som aldri før, har tatt ei uke fri fra jobb, og henter D3 CE så fort de åpner dørene.
Tror det blir Witch Doctor på meg til å begynne med.
 
CDON har selvfølgelig ikke sent eksemplaret mitt av CE så ser ut til at jeg ikke får spillet på release igjen som vanlig. Hadde jo vært krise og sendt ut et spill som ikke kan spilles før realease i utgangspunktet. Også fantastisk at det tar kortere tid å sende klær fra USA og på døra mi enn det tar å sende post innad i Norge.