Den enorme Diablo 3-tråden

Jaja, får heller lese til eksamen og heller ta det som en god ting. Når Cataclysm kom så skjedde samme greia, orka ikke vente og kjøpte spillet digitalt for så å hustle pengene tilbake når jeg fikk eksemplaret i posten. Veit ikke om jeg orker stresset også risikere at Blizzard er like kule denne gangen også.
 
Jeg forhåndsbstilte på Gamestop i den tro at de skulle ha midnight release, som de har pleid å ha med wow, men de ringte meg på torsdag og sa at, desverre, ingen midnattsåpning i år.... får hentet det kl 9 tirsdag morgen.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Selv Fislestop i Bodø mener jeg så annonserte med nattåpent, så .
 
CDON sendte eksemplaret mitt i dag. Forventet leveringstid. 2-3 dager! Oi, dermed mistet man poenget med forhåndsbestilling gitt!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Har lenge syntes at butikker burde kunne sende deg cd-nøkkel i forkant via mail ellerno.
 

Lodin

Der Waaaah
Hei dere, gjett hva som skjedde når jeg prøvde å kjøre den nye installeren sånn for lulz a. =D
Denne gangen var løsninga å kille agent32.exe i program manageren til driten fikk ut fingern og starta. Blizzard! :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Installeren? Jeg fikk bare beskjed om at Diablo3 ikke er ute enda, så jeg fikk ikke installere. Men ting er nå klart og downloaderen fungerte smertefritt.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Starter etter release, føler ikke helt den der Day 1-MMO-rushet (som alltid ender i kræsja og laggy servere, men det er litt... som å dra på festival; morsomt, men egentlig så er alt bare skikkelig dritt)

Men så tenker jeg at jeg tar meg en langhelg, om tiden tillater, og progamer til fingra og øyne blør.

Første gang på lenge at jeg gleder meg så mye til ett spill!

Vi får se, hva som skjer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg aner ikke hva kilden er, men noen postet dette:
For the European region, the game servers will go live at 00:01 CEST on May 15.

We will be unlocking the game's installer at 17:01 CEST on May 14. This will allow you to begin installing the game, troubleshoot any issues you run into, download and install the launch day 1.0.1 patch, and be ready to play as soon as the servers come online.
 

Lodin

Der Waaaah
Australia og Asia er ihvertfall blitt utsatt til i morra. Ikke noen nyhet, men det ræges med lysets hastighet likefullt.
 
Klarte ikke la være, lekte med livet og kjøpte meg digital edition på nettet nå sånn at jeg kan spille klokka 12. Leste igjennom terms of sales, så jeg fortsatt har retten på min side ved å bruke angrefristen når CE dunker ned i postkassa. Pengen sine får de uansett, men håper bare på at jeg ikke trenger å ut med det dobbelte. Ikke det at Digital Edition koster like mye som CE, men likevel.
 

Lodin

Der Waaaah
De har starta installeringa! :brainfuck:
Den jævla musikken! :yoshi:
Men så bare kræsjer det når det ikke får kontakt med en server! :argh:

E: funker!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Musikk i installeren er faenmeg tidlig 00-tall ass, hva faen Blizzard.

PS installerer nå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ikke dubstep? Da orker jeg nok ikke dette spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
Haha, både Blizzard sine forum og tråden på SA er fulle av folk som ræger fordi første del av installeren låser seg akkurat som hos meg tidligere. XD
Men ja, det der er den stiligste installeren jeg har sett på en god del år.