[Wii] Den evigkrympende Battle Royale-tråden [56k gjemmer seg i et badekar med hagle]

Første win i et Battle Royal-spill ever, og første bruk av share-knappen på PS4! Pulsen er på topp fortsatt selv om det er noen timer siden. Ikke veldig interessant for andre enn oss tre som spillte tipper jeg, men om noen kjeder seg kan jeg reklamere med masse deilige JOKR-kills og et forsøk på å bombe en fyr med recon drone med C4 på. Dessverre ble ikke voice med (den megastressa kompisen min jager firåringen sin ut av rommet midt i final circle), sikkert pga at vi bruker party-funksjonen til PSN.

Sist redigert:

Sesong 6 av Call of Duty: Modern Warfare: Warzone: Zonefare er i gang, gamers! Ny snikskytterrifle som virker helt disgustingly bra (tenk ladetiden og ads-tiden til Kar98 kombinert med kulehastigheten og skademodellen til HDR), ny kamprifle som virker som en middels smg, nerfs til C4 og (takk gud) hagler, og ikke minst endringer på kartet (det er en t-bane der nå.). Hvem gamer?? Er det noen GAMERS i huset eller??

Ser dere den brofisten? Det stemmer, selveste Notorious K.A.K. gamer nå. Det tar fullstendig av. Kom og game med en ekte forumlegende!

Halloween-eventen i Warzone har starta, gamers! Minner litt om den zombie-modusen Apex hadde forrige halloween, om noen husker den. Kort fortalt blir du zombie når du dævver (ingen gulag), og som zombie pælmer du gass, hopper langt og høyt, og har kontinuerlige UAV-er gående som passiv buff (dette er clutch). Du er fortsatt på lag med squaden din, i motsetning til Apex hvor alle zombiene er på samme lag. Når folk dævver dropper de hetterør med gugge, samler du to av disse så respawner du som menneske, med samme guns du hadde da du dævva. Så det er mætti muligheter for å snu en dårlig runde, og spesielt mot slutten blir det ekstremt hektisk. Man spiller på nattversjon av det vanlige kartet som virker ganske bra utført, pluss det er en haug kosmetiske items å finne rundt omkring. Definitivt en av de bedre halloween-eventsa jeg har sett, så anbefaler å teste iløpet av de to ukene det varer. Jo, også er det selvfølgelig noen skikkelig stygge kosmetiske items man kan kjøpe:

Bokstavelig talt Texas Chainsaw Massacre- og Jigsaw-bundles i shoppen, helt jævlig.