[Wii] Den evigkrympende Battle Royale-tråden [56k gjemmer seg i et badekar med hagle]

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Poster det her for de som ikke leser corden. Kort klipp, verdt å se, jeg elsker denne teite featuren og har savna det siden Halo 2:

 
#22
Første win i et Battle Royal-spill ever, og første bruk av share-knappen på PS4! Pulsen er på topp fortsatt selv om det er noen timer siden. Ikke veldig interessant for andre enn oss tre som spillte tipper jeg, men om noen kjeder seg kan jeg reklamere med masse deilige JOKR-kills og et forsøk på å bombe en fyr med recon drone med C4 på. Dessverre ble ikke voice med (den megastressa kompisen min jager firåringen sin ut av rommet midt i final circle), sikkert pga at vi bruker party-funksjonen til PSN.

 
Sist redigert:
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Du kan ha med opptak av partychat, man må bare skru det på hver for seg. Ligger i en eller annen innstillingmeny. Nice win!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25


Sesong 6 av Call of Duty: Modern Warfare: Warzone: Zonefare er i gang, gamers! Ny snikskytterrifle som virker helt disgustingly bra (tenk ladetiden og ads-tiden til Kar98 kombinert med kulehastigheten og skademodellen til HDR), ny kamprifle som virker som en middels smg, nerfs til C4 og (takk gud) hagler, og ikke minst endringer på kartet (det er en t-bane der nå.). Hvem gamer?? Er det noen GAMERS i huset eller??
 
D

Deleted member 91

Gjest
#26
Ser dere den brofisten? Det stemmer, selveste Notorious K.A.K. gamer nå. Det tar fullstendig av. Kom og game med en ekte forumlegende!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29


Halloween-eventen i Warzone har starta, gamers! Minner litt om den zombie-modusen Apex hadde forrige halloween, om noen husker den. Kort fortalt blir du zombie når du dævver (ingen gulag), og som zombie pælmer du gass, hopper langt og høyt, og har kontinuerlige UAV-er gående som passiv buff (dette er clutch). Du er fortsatt på lag med squaden din, i motsetning til Apex hvor alle zombiene er på samme lag. Når folk dævver dropper de hetterør med gugge, samler du to av disse så respawner du som menneske, med samme guns du hadde da du dævva. Så det er mætti muligheter for å snu en dårlig runde, og spesielt mot slutten blir det ekstremt hektisk. Man spiller på nattversjon av det vanlige kartet som virker ganske bra utført, pluss det er en haug kosmetiske items å finne rundt omkring. Definitivt en av de bedre halloween-eventsa jeg har sett, så anbefaler å teste iløpet av de to ukene det varer. Jo, også er det selvfølgelig noen skikkelig stygge kosmetiske items man kan kjøpe:




Bokstavelig talt Texas Chainsaw Massacre- og Jigsaw-bundles i shoppen, helt jævlig.
 
#31
Kastet meg inn i Battle Royale sjangeren med Population: One for et par dager siden når jeg fikk pakket opp den nye Questen:


Den nærmeste sammenligningen er nok Fortnite, men byggedelen er mye simplere her. Klatringen er derimot veldig tilfredstillende (og uten stamina bar!). Det går veldig raskt å venne seg til å svinge seg bortover eller leke spiderman oppover konstruksjoner. Man kan med et knappetrykk trekke frem det sist brukte våpenet i frihånden så å henge bak en mur og blind skyte de på andre siden er fullt mulig. Svevingen føles også veldig naturlig og med god bevegelsefrihet og hastighet har man god mulighet til å baile fra en kamp så lenge man er i høyden.

Våpnene føles også veldig Fortnite esque ut med et fire stjernes system. Den største forskjellen på våpnene her og stort sett alle andre steder er at du må venne deg til hvordan hvert enkelt lades om da det gjøres med håndbevegelser, noe som tilfører et eget stressmoment når du er i en kamp. Stalltips: Klargjør et sekundært våpen i ryggsekken før en kamp. Rekylen er ganske høy, men temmelig konstant på våpnene og reduseres endel ved å holde våpnene med begge hender. Det er semi lav hastighet på kulene så man må lede våpnene litt hvis motstanderen løper til siden. Tracing på kulene hjelper mye på hvordan du må justere siktet. Apropos sikte så er det noen snipere i spillet, og det var rimelig tilfredstillende første gang jeg tok noen ned med AWPen.

Som i flere andre spill i sjangeren spilles dette i squads med åpen mic. Her er det tre spillere per lag og førsteinntrykket er at det er et ganske chill og hjelpsomt samfunn. Jeg har kun hatt en kid som var for glad i sin egen stemme på laget så langt og han skjerpet seg ganske raskt. Forvent mange flere barn etter jul :p Kampene er såpass raske at det ikke er noe problem og det tok ikke mange kampene før jeg var i kontakt med flere som ville spille mer sammen, og man har mulighet til å sende venneforespørsel etter endt kamp. Population: One er også cross play samt cross buy noe som gir en stor stjerne i boka.

Spillet har en kort tutorial og kun et kart, men det er ganske så gjennomført, og jeg vil nok bruke ganske lang tid på å bli helt kjent med det.
Etter å ha spilt noen runder tok jeg en pause og leste noen anmeldelser og det var en traff spikeren på hodet og kalte det VR sitt Goldeneye. Det ser ikke allverdens ut, og det skorter på våpen og modifikasjoner i forhold til hva som helst, men touch kontrollene gjør det virkelig til en fryd å spille. I tillegg til å kun bære våpnene i alle verdens vinkler kan man gestikulere til hverandre, og etter min første seier samlet laget mitt seg og ga hverandre en treveis high five mens vi gratulerte hverandre for innsatsen. Assosiasjoner til sofa multiplayer i denne isolerte hverdagen gir absolutt noe ekstra!

Anbefales varmt om man hæler åpen mic og Fortnite looken.