Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Novastrum

Feminist-elitist
Husker jeg plukka opp det famøse Southpark FPS-et når jeg hadde karret til meg 500 kroner som fjortis. Hadde ikke god nok PC til å spille det, men kjøpte det av en eller annen sær grunn uansett. Når konfirmasjonen kom og ny Pentium III PC med Voodoo-kort var i hus så spilte jeg det spillet i filler husker jeg*.

*aka. spilte det én halv time og gikk tilbake til Half-Life for alltid.

FunfactEdit: Computername på den PC-en var selvsagt Cartman. Fy faen for en drittunge jeg var.
 
Husker jeg testa det på N64, det verste er at man knapt ser noe som helst foran deg på grunn av den jævlige drawdistancen.
 
Ja. Du kunne også pisse på snøballene. Artig.

Jeg fikk det spillet til N64 til jul. Fattern trodde det var spill for kids.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Det mest interessante fra den Directen i dag er jo at demoen til det nye Phoenix Wright-spillet er å finne i eSjappa nå. Lastes ned as we speak.
 

Lodin

Der Waaaah
Nye Amnesia heter ikke Amnesia, men SOMA og... nope!
The machine has the appearance of a heavily modified monitor fixed to a massive nest of cables and controls. Machinist Peter Strasky found the contraption during a salvage mission [distorted word] the screen rolled and flickered, but it shut down as it was pulled out from the container.
None of the crew stepped forward to take credit, but the construction suggests [distorted word] since Thabo is unavailable for questioning, the machine's origin remains a mystery.
Considering the lack of information and the general unease it has started to cause, the machine will be disassembled.
[Distorted word] screen lit up and showed distorted schematics. After trying different switches and keys, the oblique levers were found to be torsion attenuation controls which could stabilize the pict [distorted word] revealing a complex set of instructions. The machine is now under quarantine.
AM Engineer Imogen Reed has asked for an exception [distorted word]. Special permission granted.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenkte å postulere om det jeg også, MEN faenskapen kjører ikke på Android-telefoner, bare nettbrett. Enn så lenge. Det loves at telefonstøtte kommer (det kjører på iPhone og iPod allerede), så får vi se. Men ja, det riffen skrev.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Noen burde bare gønne på med Toilet Game Tycoon først som sist. Et metaspill som handler om å få flest mulige til å spille sitt spill på dass i pauser o.l. Målet er å få spillet såpass bra at alle sitter på dass for lenge slik at hele verdensøkonomien går i (heh) dass
 

Lodin

Der Waaaah
Sønn av en hore! Wayforward har drivi å streama gamle spill mens de feirer at Shanty HGH sin kampanje snart er ferdig og en ting de viste fram var Silent Hill til DS. Det ble aldri no av og endte siden opp som spillet til Vita. Konami er non jævla dicks! :argh: