Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Lodin

Der Waaaah
Oh shit! Ikke bare er Bulbasaur, Charmander og Squirtle tre av de seks mansene man kan starte som, men de har nye mega-super-awesome-evolusjoner!
 

Lodin

Der Waaaah
Bare to uker til de åpner grensene og man får prutte rundt østover. Jeg kan ikke joine SG på den episke turen til Chernobyl og deromkring, men jeg kan joine i ånden. :yoshi:
 

Lodin

Der Waaaah
Hrrm, denne er litt merkelig. Disney og studioet bak Infinity har ikke no forhold til 2K eller Irrational, men alikevel har det dukka opp en gratis bane basert på Columbia. De nevner ikke Bioshock Infinite med navn, men det er jo ikke tvil. Jeg tenker sikkert litt for mye nå og det er sikkert avtalt mellom partene, men det er litt som om Sony hadde skrytt av at de hadde en bane fra Halo eller Mario i Little Big Planet. :ehm:
 

Lodin

Der Waaaah
Incognita, det derre nye XCOMete shadowrunish NOLFet til Klei er ute i alfa og ser grådig bra ut. Man får med to Steam keys når man preordrer så om noen vil ha er det bare å hyle ut så PMer jeg den.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hyl. :sukk:
 

Lodin

Der Waaaah
Det var ihvertfall omtrent umulig å spille med mindre man vet hva man driver med og hva reglene er. Trur jeg må se igjen denne streamen jeg har posta tidligere.
 
Så, Gamestick kommer snart. Det er ein Android-spillkonsoll man plugger rett i TV'en, dei har samarbeid med Amazon, Game og Gamestop og virker allerede bedre enn Öüÿä (utt. øuæch). Ser veldig bra ut, kan være ein flott måte å få med seg litt enkle emulatorspel on teh go pluss kva enn som blir produsert til Android som støtter kontrollere.

Det som er bra her er at det kommer til å bli meir støtte for ordentlige kontrollere på både iOS og Android fremover både på grunn av maskinvare som dette her og Nyko etc sine produkter, pluss iOS 7 sin støtte for kontrollere. Sånt liker man!
 

Lodin

Der Waaaah
Gamestick ser ålreit ut og i motsetning til OOKLA THE MOOK driver de ikke å bullshitter alle inkludert kundene sine. Kontrollen er vistnok ikke helt super, men man skal kunne bruke en dualshock eller no annet blutooth om man vil. XBMC og sånn mediadill kjører ikke fantastisk, men det funker også om man vil se film. Så er spørsmålet om man ikke heller vil ha en Vita TV siden Tjohei Yoshida twatta i dag at den kommer hit etterhvert.
 

Lodin

Der Waaaah
Hiroshi Yamauchi er dau. Han var vistnok litt av en dick og kasta en gang ut en utvikler fra kontoret sitt fordi han våga å foreslå at at godeste Uchi burde prøve et av spilla deres, en Go-simulator til NES. Men men, sleep well sweet prince osv. Han har ikke hatt noen aktiv rolle hos Nintendo siden 2002 så dette får ikke mye å si. Annet enn at Sony og MS nå går sammen å kjøper dem og splitter delene de vil ha mellom seg.
 

Lodin

Der Waaaah
I andre nyheter har Sir fått sitt sålangt nyttigste item, en rusten trombone man kan lokke roboter med. Man bruker musehjulet til å justere tonen såklart.