Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

demake

Seksuelt godteri
Årets Lodin-spill 2013?

In Shelter you experience the wild as a mother badger sheltering her cubs from harm. On their journey they get stalked by a bird of prey, encounter perils of the night, river rapids crossings, big forest fires and the looming threat of death by starvation. Food is to be found, but is there enough for everyone? You will learn that the cubs need food not just to survive, but to enable them overcome the varying challenges they will face as they make their way through the world. Are you ready for a truly different adventure, something that might evoke feelings you've never felt in a game before? In the wild, all living creatures are put to the test. The question in the end is who will survive to live another day?
 
Rebooten av Tomb Raider solgte bare 4 millioner, og det er ikke bra nok for Square
http://www.gamespot.com/news/tomb-raider-reboot-sells-4-million-copies-6413588

Griner ei elv som du må QTE deg ut av for å ikke drukne.
Kanskje de heller skulle markedsført det som "Tomb Raider - now it's just another corridor shooter with high production values!". Oppfølgeren er uansett på vei. Får håpe de gjør noe ut av det survival-konseptet neste gang og få for faen tilbake ordentlige tombs og puzzles. :argh:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tvilsomt. Er nok den samma Uncharted-klonen som forrige gang. Når det er sagt vil jeg nok gå til anskaffelse av oppfølgeren også, da rebooten hadde nok av velregiserte momenter slik at jeg fullførte det
 
Vel kanskje han fyren med urealistiske høye forventninger tenker
If we add tombs and puzzles again, it will satisfy our Core(no pun intended) audience, and it will sell....200 million copies
 

Lodin

Der Waaaah
Gamespot Gamespot lol. Joystiq går lenger og refererer at Sleepy Dogs har tjent penger. Det var ett av de spilla Squenix var missfornøyde med.
:eng: Det har ikke tjent nok penger.
 
Jøss,Mary Elizabeth McGlynn og Diablo it's happening

Mary Elizabeth McGlynn, longtime voice actress and the source of many of the more haunting vocals in every Silent Hill soundtrack since SH3 has announced she’ll be lending her voice to the upcoming Diablo III expansion, titled Reaper of Souls. In it, she’ll voice the female Crusader, a new class that’s being introduced in the upcoming expansion.
The announcement came via Twitter, where McGlynn said “I’m so excited to announce that I will be voicing the new female Crusader in Diablo III!”
Jeg minner atter en gang på at hu var med i en episode av Sister Sister rofl
 

Lodin

Der Waaaah
Siste nytt fra Wasteland 2 og det ser så bra ut. Nå er de så langt at de kan vise masse sammenhengende gameplay. Digger at det turbaserte kampsystemet er personlig og ikke lagbasert.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
TES: Online blir pay to play tipper det tar mindre en to måneder før det blir free to play


The general manager of Zenimax online confirmed monthly subscriptions for the eagerly-anticipated game during a pre-Gamescom interview with German site Gamestar. Players will purchase the game, which comes with 30 days free, after which they'll pay a monthly fee of $14.99/€12.99/£8.99


fake edit: hvor lang tid tok det før Stjerne Krig: Den gamle republikk ble free to play?
 

Lodin

Der Waaaah
Trur det er blitt en ny måte å drive mumerpergere på som Funcom mer eller mindre har skapt. Du lanserer spillet med månedlig betaling og med mindre det skulle bli jævla populært går du F2P etter et års tid.

Chaos Engine har av en eller annen grunn dukka opp på Steam pg GoG. Ser ikke ut til at de har gjort mye med spillet, men det er vel no for Terje.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og meg. Skal sjekkes ut bare jeg ikke er black as a churchrat.
 

Terje

mostly harmless
Chaos Engine har av en eller annen grunn dukka opp på Steam pg GoG. Ser ikke ut til at de har gjort mye med spillet, men det er vel no for Terje.
Har hatt et halvt øye på den ja. Fikk ikke med meg at den kom idag, blir å prøve i kveld hvis jeg rekker.