Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Titanfall 2-prealphaen ruller og går i disse dager (siste i dag, antar jeg?), og jeg rakk akkurat en kjapp runde mellom ting jeg må gjøre. Og... det er skikkelig fett! Som Titanfall, bare med masse nye greier. Sjekk det ut hvis du liker skytespill og digre roboter.
 
Og der dukka det opp en analyse av videoen til CIG. Det er såklart bare masse scripta bullshit og hokus pokus som kan selge noen fler skip.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen

Øh... Var ikke Blops 3 den der Deus Ex-ripoffen med cybernetics og exosuits? Hvorfor slåss de mot Old Ones sammen med Malcolm McDowell? Er dette liksom Blops 3 sin zombie mode? Hvorfor er det i så fall så mye story?

:psyduck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Blopsene er sånn nå, påkostede zombie-modes med egne plott og celeb cameos.
 

imported_Dash

Lurking since 2006
Metroid 2 remaken er endelig ferdig etter over 8 år i utvikling. Nintendo gratulerte de med å sende trusler om søksmål.

http://www.polygon.com/2016/8/8/12404100/metroid-2-fan-remake-am2r-copyright-claim

Akkurat fått plasma beam i spillet. Veldig artig, anbefales!

(Ja.. På den offisielle siden til am2r har nintendo fått fjernet spillet. Men det er ikke så veeeeeeeldig vanskelig å få tak i for de som har vært litt på internett.)
 
Ikke mye artig som kom ut av det. Yoshi sin ullete verden og Mario Maker blir porta. Eneste litt spennende er et nytt 2D Pikmin.

 
Detta så stilig ut. Settinga er at en planet ikke ulik vår blir truffet av en meteor. Det samme skjer på to alternative versjoner av den og av grunner blir de sammensmelta. Med andre ord generisk sci-fi og fantasy mixa og sånt liker man. Hjelper og at det er folka som har gitt oss Gothic og Risen som står bak.

E: Fant no gameplay. Dette er min jam.
 
Sist redigert:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Synes Piranha Bytes har vært litt hit or miss før, men det der ser jo pent ut (riktignok tyskerpent) og oppsettet er banalt, men fett. Verdt å følge med på, iallfall.