Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Kleevah

Livsfarlig amatør
Nyeste fra Zach ser ut som en god oppfølger til TIS100. Nå med støtte for busser, eksterne komponenter og enkel DSP:


Og det kommer seff med en solid bunke datablader du må lese deg opp på...
<3

Blir å finne på Steam fra 6. oktober.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se på han der som bruker ordet "enkel" for å beskrive et Zachtronics-spill'a. Kjøpte meg TIS-100 og tenkte at hehe dette blir easy peasy, starta det opp og så at det var assembly. Lukka det igjen. :(

Skal spille det bare jeg orker å bruke en time på å lese manualen først da.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
South Park: The Fractured But Whole er utsatt fra 6. desember til Q1 2017. Som vil si at spill som kommer ut i denne perioden inkluderer Nioh, Nier Automata, Horizon Zero Dawn, Shadow Warrior 2, Persona 5, South Park, For Honor, Ghost Recon Wildlands, Mass Effect Andromeda (yeah right), Resident Evil 7, Final Fantasy XII Zodiac Age og … Zelda? Og nå har jeg sikkert glemt en drøss.
 

Terje

mostly harmless
Det kan være gode nyheter. Kvaliteten på kontrollene deres har vært sådär en stund. På X52'en min måtte jeg plukke fra hverandre throttle'n etter bare noen måneder for å plukke ut den fjæra som gjør at det er et lite hakk å dytte over for å nå maks og minimum. Den var allerede gåen så stikka holdt seg ikke i maks stillingen men måtte holdes der. Jeg hører også at fjæra som holder selve stikka vanligvis ikke varer veldig lenge, men min er fin enda. Det er ikke bra for en så dyr stikke.

Logitech har alltid vært mer kvalitetsbevisste enn Mad Catz. Tenker nok kvalitetskontrollen blir strengere nå. For sent for oss som allerede har kjøpt stikke, men når den eventuelt må byttes ut så er det mulig at å gå for en Saitek stikke igjen ikke er så dumt. Det får anmeldelsene etterhvert vise.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Deeet var da klart da den ble annonsert. Du får ikke gjort en dritt med maskina annet enn å koze deg med det som er i pakka når du kjøper den. Og eventuelt en kontroller til.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Battlefield 1 singelplayer (som ingen bryr seg om) trailer


 
Sist redigert:
Det er BF og dette var hva de gikk for...

For første gang på lenge kunne de brukt orginalen, men nei.

Jeg slenger meg i bakken og spytter!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Read Dead, ja. Spillserien hvor man tilbringer tiden i det hinsidige med å lese alle bøkene man ikke rakk å pløye gjennom i dette livet. En god serie.