Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eurogamer skrev:
It can be satisfying, but after a while it's more of a rhythm game than a spectacle. Your eyes are constantly hovering over the combo area at the bottom of the screen to make sure your blows are connecting, rather than searching animations for visual feedback, and individual moves lack distinction, so most combos feel repetitive. You'll need to have a steady hand on the camera to avoid losing sight of things, too.
Så... Arkham Whatever-slåssesystemet, altså. Faen. Jaja, jeg spilte da gjennom Arkham Asylum.
 

Lodin

Der Waaaah
Så øh, noe som heter Deus Ex: The Fall skal annonseres i morra. Det trenger såklart en trailer.

E: Jo også er remake av Fable 1 noe som kommer til 360 denne holidayen. Det blir nok å eie.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
MeeeeeEEEEH. Altså, ikke noe gæærnt om Fable (jeg har spilt gjennom det på Xbox og en gang til på PC), meeen jeg håper i det minste de gjør noe mer ut av det enn en streit HD-remake. Balansen i spillet er fullstendig skutt, du blir etter hvert så OP at ingenting i spillet har en kvart sjanse til å virke truende. Det er også, for å si det sånn, en markant forskjell på Fable og Fable II/III hva angår ting som antall sidequests, størrelse på områder (det er omtrent ikkeno' rom for utforsking i Fable fordi de klemte inn bøttevis med detaljer på den ene korridoren du kunne gå ned i hvert eneste område), antall områder, mengde utstyr osv. osv. Det var en grunn til at Fable II ble så godt mottatt, og den grunnen var at de endelig klarte å realisere potensialet det første spillet hadde.
 

Lodin

Der Waaaah
Mjen mjen, State of Decay er ute på 360 i dag. Det er da Day Z bare med kun fire spillere, men sikkert mer stabile former. Veit i grunn ikke no mer om det, men jeg fikk ihvertfall starta nedlasting av trialen via Xbox sin hjemmeside.
 
Det ser jo litt .. artig ut?

Bra jobb på den nedskalerte grafikken i hvert fall.
 

Lodin

Der Waaaah
De kunne i det minste porta det til Android og latt en bruke en gamepad. :ras:

Uansett, en eller annen gærning har gjenskapt hele fåkkings Baldur's Gate 1 i Newverwinter Nights 2. For det var tydligvis noe vi traktet etter.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Eller Ronan da.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Hørte den podcasten jeg og. Facepalmet litt da de bare "lolol great made up name". Jævla amrikænere.

edit: Ronin Keating.
 

Lodin

Der Waaaah
Siden ingen andre sider gidder skrive om det linker jeg til Kotaku, men Index har altså slått seg selv konkurs. Det er da selskapet som kjøpte opp og redda Atlus for noen år siden. De er under etterforsking for bla. insiderhandel samt annet snusk og aksjen har gått i bøtta som følge. Det spekuleres nå i om noen andre plukker opp den biten av selskapet vi faktisk bryr oss om. Sony har ikke penger til overs og Nintendo er ikke langt unna så jeg tipper det blir no koreansk selskap som driver med F2P.
I Persona 5 får man bare med seg en persona som er totalt dritt og man må punge ut for de andre. Nabbe's gonna ræg.