Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Lodin

Der Waaaah
Da passer det vel å nevne at EA sitt Darkspore (som ingen gadd spille) har blitt mer og mer føkka opp etterhvert som de har prøvd å patche det med Origin sine oppgraderinger. Nå har de rett og slett gitt opp og sier bare at spillet er forlatt. Dette var da første forsøket deres på spill som krevde alltid online. Steam har fjerna det fra sjappa, men artig nok kan du såklart fortsatt kjøpe det hos Origin. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takke faen at de hadde en beta gående av det der, jeg var seriøst litt keen men så testa jeg betaen og du kan si den lysten ga seg rimelig fort.
 

Lodin

Der Waaaah
Det gjorde jeg også og det holdt med et kvarter dårlig Diablo med kjipe pokeymans. Er dog litt fristende å coppe det nå bare for å se hva som skjer. Får sikkert en gratis kopi av Spore.
 

Lodin

Der Waaaah
Lol, Uplay og spill fra Ubisoft som bruker samme kontosystem er hacka. De skal ha sendt ut en epost til alle kunder, men hvem vet. Som vanlig er det brukernavn, info og krypterte passord som er snappa opp. Kortinformasjon er ikke tatt. På tide å skifte dassord.
 

demake

Seksuelt godteri
Hvem faen gir kortinfoen sin til uplay? Hvis ja: hvorfor?
 

Lodin

Der Waaaah
Fordi øøøh. Alle spilla mine der var kjøpt via Steam.
Men noen kan ta over kontoen min og... late som de er meg når jeg runna Blood Dragon?
Uplay er alt i alt en ganske shitty ting å hacke. XD
 
...Med mindre folk er dumme nok til å benytte samme epostadresse/brukernavn+passord der som andre plasser på nettet (vil tippe det faktisk er jævla mange).
 

Terje

mostly harmless
Jeg gadd aldri registrere konto på uplay. Tok en kjapp kikk på hva det var, humra litt, og har siden lasta ned cracks til spilla som krever det. Kjenner på meg at jeg kommer til å fortsette sånn en stund ja.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Har dette her blitt pratet om ennå?


Litt mye fokus på combat i den traileren, men det er bare fordi det er en trailer ikke sant? De veit at det er løpinga som er mest moro, ikke sant? IKKE SANT?!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
De burde bare kalt det for Mirror's Edge igjen, siden det ikke er en oppfølger, men en reboot. De blir sikkert å fikse slåssinga og legge til et cover-system. Pluss at det er open world nå. Tvilsomt at det vil ha samme flow som originalen.

edit: nevermind, leser at de faktisk dropper 2-tallet fra tittelen. lol
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg hater deg for å si det, Thinaran. "reboots" er det verste konseptet noensinne.
 

Lodin

Der Waaaah
Dark er ute og musikken er fortsatt no ræl, men folk som testa den lekka versjonen til 360 hadde gode ting å si om det. Veldig likt Bloodlines, bare med hovedfokus på stealth. Blir å coppe.

Jo også slippes Mercenary Kings som beta seinere denne måneden hos Steam. Må og myses på.

E: Jo også ligger all koden til Kratos på PC versjonen av Mortalk Kombat så han blir snart spillbar. Suck it PS3tards. :p
 

Lodin

Der Waaaah
Dark er manneversjonen av Twilight og det er laga på budsjett i Øst-Eurupa!

Jeg skal fortsette for det har potensiale, men det er ikke et bra spill. Kontrollen er... en ting som eksisterer og stealthen fungerer, men jeg bare så lider.
 

demake

Seksuelt godteri
Har folk fått med seg at det er no DLC til Walking Dead på Steam nå. Jeg kjøper aldri DLC men dette gikk jeg til kassa med usett. Blir å eie.
 
Har folk fått med seg at det er no DLC til Walking Dead på Steam nå. Jeg kjøper aldri DLC men dette gikk jeg til kassa med usett. Blir å eie.
Det eide. På høyde med de beste episodene av hovedserien, men konklusjonen var litt vel tilfeldig, spør du meg. Har også større gjenspillingsverdi, eller, det gav i alle fall inntrykk av å ha det. Noe som kanskje er en bragd i seg selv (at valgene du tar synes å være dine, ikke de spillet vil du skal ta).