Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen


Det er jo et mye bedre cover, men fortsatt:
  • Kun én dame tillatt per spill?
  • Bruker Sticks (som hun heter) tape over hodet, eller har hun separate øyne sånn som Tails?
  • Er det boomet som forårsaket knusinga?
  • Shattered Crystal? CRYSTAL?! Har de aldri spilt et Sonic-spill før? De er SMARAGDER!
 

demake

Seksuelt godteri
Men kan dere ikke la Sonic hvile i fred i den grøfta?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vi har fått en dato for Shadow Warrior på konsoller. Spillet kommer 26. september på PS4 og Xbone. Det vil ha "high quality reshaped graphics", som jeg antar betyr bedre grafikk enn på PC. :)

Konsollversjonene vil også ha en ny "arena mode", en ny kampanje, og eksklusive våpen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare slenger innom for å anbefale Shadow Warrior her, det er et FPS av den gamle skolen med ganske fete grafikker og dessuten kan du i praksis velge om du vil bruke sverd, tordenkjepp eller en miks (ikke like gjennomførbart når det er tid for boss, dessverre, men dog). Skjøp den om du liker teit humor, masse gørr og fet FPS-aksjon.
 

Lodin

Der Waaaah
Sverd, tordenkjepp og magi må vite. Desuten spiller man som en nerdete utgave av Batman istedet for verdens mest rasistiske asiaterkarikatur. Det eier om man liker gammaldagse FPSer hvor man bare løper rundt å dreper ting.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
For de som ikke klikka, så gjelder det EA sitt nye program hvor du kan betale 5 dollar i måneden, eller 30 i året, for tilgang til EA sin egen Playstation Plus-aktige tjeneste. Du vil dermed ha tilgang til masse gamle EA-spill, og du får rabatter på diverse DLC og nye spill. Hvis du kjøper dem digitalt da.

Men hvorfor er dette bare på Xbone? Vel, Sony har uttalt "We don't think asking our fans to pay an additional $5 a month for this EA-specific program represents good value to the PlayStation gamer."

Vi kan nok se langt etter EA-spill på PS+ (eller GWG) framover ...


edit: selvfølgelig, hvis Sony hadde gitt klarsignal så hadde vel Ubisoft vært neste, og så Activision. Og PS+ hadde vært "indiespill ingen vil ha"-tjenesten for alltid.
 

Lodin

Der Waaaah
Dette er favorittbiten min:
  • Play First – Membership in EA Access lets you experience trials of new EA games up to five days before the release date.* It starts with Madden NFL 15, NHL 15, FIFA 15, NBA LIVE 15, and Dragon Age: Inquisition, but more are on the way. If you decide to buy the game, your progress will carry over so you can pick up right where you left off.
Trialen er to timer lang, men spillet må kjøre hele tida. Restarter du maskina eller nettet dropper får du ikke no mer. Med tanke på hvor stabilt Live har vært når store ting slippes til Bone blir det siste der fett. :v
 

Lodin

Der Waaaah
Crypt of the necroDancer er ute på tidlig tilgang, men det er så godt som ferdig. Noen små buggz som at det tror jeg har en gamepad plugga i og jeg må trykke på den for å restarte etter å daue, men ellers er det ferdig og awesome.
Det er en roguelike, men det er og et rytmespill. Dealen er at det er på en måte turn based som alle sånne spill, men turns går automatisk etter rytmen til musikken. Du må og flytte deg etter den rytmen og lære deg fiendene sin dans. Harke testa så veldig mye ennå, men det virker rimlig ROAGSE. Også har Danny B, han som mekka musikken til Meat Boy og alle de andre spilla mekka musikken så bare det er grunn nok til å coppe.
Forøvrig kan du spille det med dansematte om du fortsatt har en sånn og hater deg selv. :v

Og når du finner kisen som driver sjappa så bare dans rundt en stund. For det er den beste butikken i noe spill noensinne.

E: Yesss! Man kan bruke egen musikk i dette og det funker som faen. Party Hard var ganske jævlig, men man kan og jukse og bruke no treig musikk. Denne spillen...
 
Sist redigert:

Lodin

Der Waaaah
Det har ikke engang en skikkelig 16:9-mode og kjører i 30 FPS. Stusselig, men jeg er litt frista for det eide på GC.
 

Lodin

Der Waaaah
Oooh, skriv no om det når du har testa. Det siste inne SJW er at man ikke kan lage spill om sinnsykehus og sinnsyke folk (de prompa på Outlast), men jeg elsker denslags.
Driver å laster ned Valiant Hearts.