Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden jeg backa Pillars of Eternity med øh alt for mye penger (jeg får ei diger pakke i posten fra Obsidian om noen uker, for å si det sånn), har jeg faktisk spilt betaen. Og... og? Og! Det er Baldur's Gate 3 i alt annet enn navn og setting. Betaen hadde bare med et bittelite område, så jeg kan ikke si noe om verdenen som helhet eller om hvordan den større historien blir, men det som var der vitna om et Obsidian i godform. Det er mekka i Unity også så det bør være ganske stabilt.

Videre utover så kommer jo fuckings The Witcher 3: Wild Hunt den 19. mai, noe som helst bør bli ett av årets høydepunkter ellers er det noe gæli.

Og angående OutRun...

:riffa:

Lodin

Der Waaaah
Under GDC skal MS bla. ha en sak om Windows 10 og spill. Det som er litt spesielt er at en av folka fra Turn 10 skal være til stede. Det kan jo betyr Forza til PC, men jeg tror det ikke før jeg ser det.

Lodin

Der Waaaah
Nå har det starta å poppe opp ting.

Her er launchtrailern til Bloodboner og alle hater såklart den låta fordi den ikke var det de forventa.

3D Realms har ikke rettigheta til Douk lenger så derfor har de gjort Lara Croft om til Cyborg og døtta hu inn i generisk Diablo.

Square Enix gjør det de kan best og reamker remaken av Final Fantsy X og X2 til PS4.

Interplay er desverre ikke tilstede på GDC, men har sendt ut en pressemelding om at de skal remake faens Clayfighter. Foruten alle folka fra 1 og 2 dukker Boogerman og Earthworm Jim opp. To minutter etterpå bekrefta såklart Doug Tenapel at han eier rettigheta til Jim og ikke har hørt noe om dette prosjektet. :v

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gleder meg til å se hva Squre Enx får til med Fina Fantsy på PayStatin 4!

Lodin

Der Waaaah
Der kom det jeg har venta på helt siden Gaben begynte å nevne dampmaskiner.
Steam Link is a game-streaming device that allows you to play your Steam library from your PC on any screen in the house at "1080p and 60Hz with low latency." It's launching alongside the Steam Controller in November; both are priced at $49.99.
Om den funker fett og også lar en streame film og musikk samt annet dill fra PCen er det et jævla monster.

E: og rett etterpå annonserte Nvidia at de har finni på Ouyaen. XD

Sist redigert:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Svært mye nyheter om Steam Machine de siste dagene. Dette kan være dingsen som endelig gjør at jeg kommer tilbake til mesterrasen. Men en ting jeg aldri helt har forstått: Er det slik at hele Steam-katalogen blir tilgjengelig på Steam Machine, eller får man kun kjøpt spill som er optimalisert for konsollen/OSet? Dealbreaker om det er sistnevnte løsning.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er en boks som streamer spill fra din maskin/pc til en skjerm i ditt hjem.
ihvertfall sånn jeg har forstått det?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
*google*

Games will be developed to run natively on Linux and SteamOS. Linux compatibility is already a feature offered through the Steamworks application programming interface (API), and according to Paradox Interactive, all of their recent games that have been designed to work with Steam under Linux will also run under SteamOS without additional modifications. Valve will not make games that are exclusive to SteamOS or Steam Machines, and has cautioned third-party developers against making games exclusive to the platform. However, Valve will not stop developers from making SteamOS-exclusive games, particularly those that are best suited for playing from the living room. Players will also be able to stream games from regular PCs running Steam to Steam Machines, allowing access to games that are only available for Windows or OS X. Through SteamPlay, users can play games available on SteamOS that they already own on Windows or OS X and will not need to repurchase the title.
Så nei; ikke hele Steam-katalogen fra SteamOS. Det er ingenting som stopper deg fra å bruke Windows + Steam på en Steam Machine. Så svaret på spørsmålet ditt er.... at Steam Machine fortsatt bare er en vanlig PC, men innenfor rammene Valve har definert.

demake

Seksuelt godteri
Remake av en remake av final fantasy? Kan noen vennligst bare teppebombe squeenix?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joa! Forrige gang de gjorde det, fikk vi Games for Windows Live. <_<