Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Nå kommer det til å selge 5000 ekstra eksemplarer til sosiopatene på /r/GamerGhazi istedenfor de 26 000 etikkforkjemperne på KotakuInAction. Lite smart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dæsken søkke, Eurogamer dropper tallskåre på omtalene sine. Isteden blir enkelte spill delt inn i kategorier med navnene "Anbefalt", "Essensielt" eller "Styr unna". Som følge av dette blir ikke Eurogamer lenger lista på Metacritic. På tide, vil nok mange si.
 

Lodin

Der Waaaah
Kommer vel ikke som noen stor overaskelse, men Godus er totalt pult. RPS har titta på det og det virker som Millionbux har gitt totalt faen og skyvi ansvaret for prosjektet over på noen få folk som har omtrent nada ressurser. En haug med ting som ble lova i Kickstarteren er allerede kanselert.
Minner meg om denne biten fra manualen til Syndicate. Eneste forskjellen på Millionbux da og nå var at spilla pleide å være bra. Bullshit har alltid vært noe han lever for.
 
Trampeklapp for Eurogamer her. Jeg liker x/10 veldig godt som egenintatt domstol, men i praksis viser vel all erfaring at systemet rett og slett ikke funker—mer enn noe er det egnet til å skape splid med/hos publikum og innad i redaksjonene i tillegg.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Blir helt sikkert Doom 4. Men sier ikke nei til Fallout 4 som kræsjer på nye og nestegenerasjons måter.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De kan bare drite i Doom 4. Jeg må ha nytt Fallout snart, det kan kræsje og være bugga så mye det vil.
Påskemorgen slukker sorgen, og Wasteland 2 slukker Fallout-tørsten.

Men ja, jeg vil ha alt det der, jeg. Doom 4, Fallout 4, og øh jeg unner vel PS4-eiere å spille Skyrim uten grautteksturer også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Asteroids-ja, det der gamle Atari-spillet hvor du flyr rundt i en trekant og skyter asteroider som deler seg-blir reboota som en "open-world, sandbox-style, survival experience" aka DayZ/Rust/Minecraft in space. Jeeeeeeeeeeez.

"While on a massive, unforgiving asteroid, players face the challenges of exploring the asteroid, collecting resources, scavenging for ore, crafting equipment, and expanding their territory as they build highly customised bases - all while forming alliances and fighting off other players in challenging multiplayer gameplay."

Du kan og skyte ned asteroider som flyr forbi for ressurser som om de var supply drops. Makan.

Fra Eurogamer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Litt teit å knytte det til Asteroids-IP-en, men jeg vil spille det der.
 
At det ska værra så vanskli'a? Få nå se og få pell'dæ te å gi nå den derre Asteroids-lisensen til'a Jeff Minter, så ska du se det sku bli fart på sakene og kålstuing te' midda.