Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Må si at jeg har blitt tatt litt på senga av den unisone hyllesten Horizon: Zero Dawn har fått. Killzone-spillene har tross alt ikke vært strålende spill.

Her ser alt ut til å være på plass: Det tekniske, historien, gameplayet, det visuelle. Blir å coppe på neste lønning.
 
Er ikke overaska i det hele tatt. Med Killzone har det alltid virka som Sony har gitt Guerrilla Games et mandat om å mekke en Halo killer. Det resulterte i ekstremt generiske FPSer som ikke gjorde så mye nytt. Det første spillet deres, Shellshock: Nam, var derimot ganske innovativt i måten det viste hvor jævlig den krigen var.
De har tydligvis fått frie tøyler og har mekka en bra spille som følge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjah. Eurogamer sa at Horizon var et generisk open-world-spill som ikke gjorde så mye nytt, sååå... altså, jeg var egentlig ganske hype, men hvis jeg bare får to lunkne øser Ubisoft med ROBOT DINOSAURS kasta oppå så er det bare å gi faen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare en kjapp tut for å varsle om at Elv By Løsepenger Under Bakken (altså, River City Ransom Underground) endelig er ute etter den mest tullete slipprosessen jeg har sett (slipptidspunktet ble avklart to timer i forveien eller så). 112 spenn med launch week discount på Steam iallfall.

Launchtraileren igjen da vel!

 
Destructoid gir det ihvertfall 8.5 og er rimlig fornøyde. Fortsetter å virke lovende.

Her er ihvertfall Douk i Bulletstorm. De har ganske enkelt døtta ham inn i rolla til Grayson og prøvd å tilpasse replikkene. Det funker såklart ikke særlig bra og John St.John høres ut som han kjeder seg. Do not want.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan rett og slett ikke begynne med Torment samme uka som Zelda så jeg må ha noen kjappe, greie spill fram til da. Men det står deffo på lista.
 
La det inn nå og har myst gjennom manualen. Lore og setting virker meget lovandes. Før det har jeg faktisk omtrent ikke fulgt med på utviklinga siden sparkstøttinga og går rimlig blindt inn.
RPS mener og at det ikke er like bra som Planescape, men fortsatt knakende saker.
 
Heilage malunka, Fire Pro er tilbake og denne gangen til PS4 og PC. For de som ikke vet er det regna av mange som den desidert beste grappler-serien. Et av dem var og det første spillet Suda skrev story til. Den ender med at man tar livet av seg etter at man blir champ, men det kosta bestekompisen sitt liv.
 
Lol, Conan på Bone er sensurert. Har fortsatt pupper som dingler, men kukk og fitte er skjult av linklær. Vil du se sånt må du spille på PC eller PS4.
 
Var veldig overraskende å se stort det ikke kommer til Switch.

Men det er vel ikke helt umulig at det kommer på et senere tidspunkt? Hadde vært veldig kurant å ha med den pakka der i "lomma".

Blir hvertfall herlig å spille Talespin igjen. Kommer nok til å kjøpe det på PS4. Deretter PC på salg. Også forhåpentligvis en Nintendo konsoll med tid og stunder.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Edit: beaten like a hated step child





only 90s kids will remember


 
Sist redigert:
Lekka teaser av Sonic Forces. Det ser nøyaktig like overpåkosta og ræva ut som de forrige gangene Sega virkelig skulle gi gass istedetfor å gi ut spill på Nintendo sine maskiner.