Den litt generelle spilltråden for trailere og mindre nyheter

Opplevde aldri at de maste særlig om det. Sikkert nye bestemmelser fra oven.
Om bare Justin gadd lese dette døde homofile forumet kunne vi sikkert fått svar.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror de merker kniven på strupen, for å si det sånn. Den ikke-spesielt-store gampestoppen på Hamar opererer med juggelsjappe (t-skjorter, hettegensere, sånne ubegripelig stygge funkopop-figurer, etc.) i halve butikken, ågerprisa bruktvarer og "dere kødder nå, ikke sant?"-priser på "nye" spill. Mener de fortsatt forventet at jeg skulle betale 700 smekkers for Dark Souls III til PS4 sist jeg var innom. For å si det sånn er de nå den eneste sjappa med noe spillutvalg å snakke om innenfor en times radius, og min totale handlings der i 2016 var en Tom Nook-amiibo i sommer. Hvis jeg kjører en halvtime over i neste kommune (dvs. Ringsaker) kan jeg som regel finne ting der til tre hundre spenn mindre hvis jeg absolutt må ha noe fysisk. Men det må jeg jo ikke.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Fikk nok tilsnakk av higher ups for å ikke selge nok GP når det blei innført. Grusomt påfunn.

Mersalg av alle mulige ting er i ekstremt fokus. Var iallefall det da jeg jobber på Aker Brygge for 5 år siden
 
De prøver vel å få inn det de kan nå før de stenger alle butikkene sine og baserer seg på nett for å selge amerikansk godteri, slik som Gamezone.no
 
Har du sjekka nettsjappa deres? Det eneste de selger der er gratis tips om å pelle ræva di til nærmeste fysiske butikk.
Men ja, tipper de dør snart og det eneste de vil bli husket for er å ha ødelagt markedet her og i mange andre europeiske land.
 

Consolevania står nok en gang opp fra de døde. Dette er da det lille skotske showet hvor de har sketsjer og annet rundt spill og det er jævla fete saker. De har drivi på i diverse former (selv på BBC) siden midten av 00-tallet. Denne gangen satser de på Patreon. Noen er sikkert skeptisk til det, men man betaler kun hver gang en episode er ferdig. Minimum er fire dollars og det er det uten tvil verdt. Særlig siden man må pirate dem ellers.
Håper bare de har med teksting. :ehm:

Pimp My Dreamcast med Hitler er favoritten min.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Næmmen. Ni No Kuni II-video. Men... hva er det der helt på slutten av videotittelen? Er det "PC Release" det står? Næmmen!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Opplevde aldri at de maste særlig om det. Sikkert nye bestemmelser fra oven.
Om bare Justin gadd lese dette døde homofile forumet kunne vi sikkert fått svar.
Lenge siden jeg jobbet der nå, da hadde GameProtection nettopp blitt innført men var i utgangspunktet lite "press", men antar det har blitt mer på det siden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med dette?

 

Terje

mostly harmless
For å være ærlig så ser det dritkjedelig ut. Det spiller litt for mye på nostalgien ved å være altfor likt de tidlige titlene. De første spilla var nemlig egentlig aldri veldig bra, de var bare gode fordi de var blant de første beat'em-upsa som kodifiserte genren og det eksisterte ikke bedre ting enda. Det er blitt laget en hel haug mye bedre beat'em-ups siden, så å gå tilbake og blåkopiere originalen er igrunn ikke veldig spennende.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, enig der, men jeg synes det ser ut som om de har gjort noe mer ut av det. Kombosystem verdt en sur sild, for eksempel. Ellers har jeg en ganske stor soft spot for Double Dragon (kjøpte meg Double Dragon Neon for eksempel), såååå det spørs nok om det ikke blir kjøp uansett.
 
Så flere folk på twatter i går klage over at det er en bæsjehaug med bugs. En av de vanligste er at Bimmy eller Jimmy plutselig bare forsvinner og spillet kræsjer etter en stund. Trur jeg hadde venta litt og sett ann gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kødder du? Et genuint ødelagt spill er så sjeldent at det der skal jeg jaggu skaffe sporenstreks.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Det er litt funny når finanspressen siterer fra brukeranmeldelser, slik som i denne saken om Funcoms nye Conan-spill.

Blandet mottagelse
«Veldig imponerende for et early access-spill på lanseringsdagen,» skriver én bruker.

«10/10. Så stort potensial. Folk som rangerer dette negativt venter et fullstendig spill. Det er fortsatt meget bra for early access», skriver en annen.

En annen bruker, Señor Stabbyhands, mener imidlertid at spillet i for stor grad bærer preg av å ikke være ferdig, og at dette går utover spillbarheten.
 
ESO får expansion og den foregår på Morrowind med alt man kan forvente derfra. Også en ny klasse, Warden som bruker jordmagi og har med seg en bjørn. Uansett får denne traileren meg til å ville prøve selvom jeg vet det er dritt. :sukk:
 
Apropos at Gamestop er shitty så har de nå starta en ny praksis og er enda mer shitty. I praksis har ansatte kvoter av brukte spill, forhåndsbestillinger osv de må fylle i forhold til hvor mange nye spill de selger. Om noen f.eks kjøper en ny PS4 og ikke no annet går det utover den ansatte og i verste fall kan de få fyken. Det har gjort at flere av dem lyver til kunder om at de ikke har greiene.
Kotaku har en fyldig sak om svineriet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal haes, om enn bare fordi de faktisk har tatt med min ukjente rødhårete tvilling som spillbar figur.