[PC] Den o store og sagnomsuste Euro Truck Simulator 2 og American Truck Simulator tråden!

#22
Dere er noen tøsete fristerinner! Må slutte å gå inn i denne tråden før jeg kjøper meg et lastebilsimulatorspill.

Fins det til mac?
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Nei, men nå som det har solgt over 9000 tar de sikkert å porter det over. Konsollversjoner blir det sikkert også.
2013, året da jeg fikk halve SG til å kjøre lastebil.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25


Ser ikke så dramatisk ut, men verkstedregninga ble på €23000 :penga:

(og da hadde jeg i forkant fått en bot for feil lysbruk)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26


Hvordan kan sagflis bli skada!?!?! PS: Jævla Italia. Bomstasjoner over faens alt!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Hvordan kan sagflis bli skada!?!?! PS: Jævla Italia. Bomstasjoner over faens alt!
Fukt? Mugg? Hadde ikke forundra meg om du har en trailer som lekker som ei sil pga du ville spare noen kroner. Gjerrige faen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Det finnes ikke det menneske i verden som er villig til å betale et rødt øre for å transportere sagflis gjennom halve Europa, 2/10 urealistisk ass.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#32
Dette spillet virker jo helt sjef, har ikke mulighet til å spille det men krysser fingra for en konsoll/osx-port, fortsett å post!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#33
Jeg dreit meg ut i et sånt kryss. La ikke merke til at høyre felt svingte av før det var for sent, så da bar det i 90 nedover mot den kryssende veien. Heldigvis kom det ingen biler.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#34
2013-01-20_00002.jpg

2013-01-20_00003.jpg

Hjalp ikke atte jeg ble flytta til Hamburg, for så å kjøre en stor omvei fordi jeg glemte avkjørselen og måtte kjøre i en stor sirkel. Jeg hadde 1h igjen på gps'en mens det stod at jeg skulle sove om 35min dette var et race av dimensjoner.
2013-01-20_00008.jpg

Det begynte å svartne 4km før mål, jeg var så nære. Jeg kjørte så kjapt jeg kunne og fikk flere og flere bøter. Jeg nådde til slutt målet og hadde litt positive penger til overs, men siden den kugen jeg hyra ikke hadde funnet noen jobb mista jeg så mye cash at jeg endte i minus.
:penga: HVORFOR?!?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Ja, all den ulovlige regnskogen i Innsbruck gir prima bøffelsagflis, italienerne bare kan ikke få nok, de er helt gærne nedi der.
 

Lodin

Der Waaaah
#37
:eng: Økonomien i spillet er som tiden og avstandene urealistiske for at det skal være gøy å spille.
Når det er sagt er 3650 ræva betalt. Jobbene jeg tar nå ligger over 30k i snitt.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#40
Det å være trailersjåfør må være en av de absolutt kjipeste jobbene som finnes. Men det å sitte å være virtuell trailersjåfør i 10 timer siden i går ettermiddag. Det er greit det!

Game of the year.