[PC] Den o store og sagnomsuste Euro Truck Simulator 2 og American Truck Simulator tråden!

Lodin

Der Waaaah
#41
Om ikke annet har jeg endelig kommet på hvorfor jeg ikke vil eller bør ha lappen. Jeg blir jævla stressa og grinete når alle andre på veiene ikke viker unna. Dicks.
 

Lodin

Der Waaaah
#42
Dette er da status i gamet mitt. Han første kisen er meg og de andre er negerslavene mine. De er fordelt på to garasjer og tjener nå så mye spenn av seg selv at de lett avbetaler på det nåværende lånet mitt. Jeg ploger rundt i en prompete Reanult akkurat nå, men neste mål er en Scania siden den av alle ting har potensiale til å bli den kraftigste kjerra i spillet.



Og sånn ellers kommer det snart ny patch som ikke er fryktelig spennende. De har skaffa lisensene til Volvo og (jeg tror) Mercedes så de kommer til å få skikkelige navn etter hvert og man slipper å modde. Mer spennende er annonseringa av første expansion som kun er en ting som vil eksistere fordi spillet har eksplodert i populæritet. Hadde vært mer gøy med Skandinavia, men men.

 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#45
Nå har jeg også ansatt noen gnomer, men alt de gjør er å loppe meg for penger siden de ikke får jobb. Håper dette ordner seg.

PS. Hvorfor heter den Eastern European Expansion når alle de landa der ligger i mellom-Europa?

PS2. Plz lag Scandinavia Expansion

PS3. Den beste konsollen.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#47
Da har level 10 blitt nådd og det begynner å gå brukbart for Sjuttavika Transport. Får turer på opp mot 50 euro per km og sjåførene mine drar inn opp mot 10k per tur. Har også satt inn 420-motor i kjerra mi, så får vi se om den drar bedre.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Nå har jeg sendt mange sinna mailer men fortsatt ingen Macversjon :(
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Men men, patchen skal komme denne uka og de har smæla på litt grafisk fiksfakseri i tilegg til lisensene. Neste prosjekt er å mekke på AIen til de andre bilistene, noe som i visse aspekter trengs sårt. Til glede for Filip og sikkert noen andre har de og startet arbeidet med porting til Mac og Lunix. :yoshi:

Selv skrudde jeg meg selv ganske hardt i pompen ved å greie å sovne rett før en bensinstasjon jeg var overbevist at jeg skulle rekke. Resultatet var at jeg våkna opp i nærmeste by med en nær totalvraka Scania. Regninga ble på over 150000 og selv etter et nytt lån oppå det jeg hadde var jeg 20000 i minus. :penga:
Var heldigvis halveis på en leveranse på godt over det så jeg fikk rydda opp. Lærdommen får bli at om man ikke er sikker på at det går er det bedre å parkere i veikanten og be om nødtauing. Sløsing av tid og sånn, men bedre enn alternativet.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#51
Nå har jeg kjørt skadefritt ganske lenge, men etter at jeg skulle svinge utpå motorveien var det en bil jeg ikke så og da skjedde dette:


Bilde av skjermen fordi print screen ikke fungerer av en eller annen grunn. Skiltene sier "MJOESA" og "1337".
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#54
Nei, rygginga begynner jeg å få taket på.

Sånn ellers så må jeg ræge om en fyr som stoppa midt i et lyskryss i stad sånn at jeg fikk bot for kjøring på rødt. 350 euro er selvsagt småpenger, men sånne folk :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#55
Dagens tips til Sjutten er Fraps, som - mener jeg å huske - er ålreit selv i gratisversjon.

Edit: Sjekka nå og forskjellene er begrenset videotid, vannmerke på videoer ooog at du kun kan lagre skjermbilder som .bmp.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#56
Fraps, ja. Ved en tilfeldighet står det programmet på akkurat nå, da det er det jeg har brukt til videoopptak de siste tre-fire åra, men jeg hadde glemt at du kan ta screenshots med det.

Funka det, vøtt. Nå testa jeg en såkalt vinter-mod, og den var ikke noe særlig bra. Bakken er hvit, men det er fortsatt 20 grader og ikke særlig glatt. Urealistisk, ass. Ett minutter senere kræsja spillet. Her er mer om dette:

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
Gleder meg til Mjøsmodden.

Håper de skynder seg med den macversjonen! Håper de lager online multiplayer mens de først er i gang, hadde eid.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#58
Tid spilt: 24 timer og 6 minutter.

Jaja, er verre ting å bruke tida på.
 

Lodin

Der Waaaah
#59
1.3 er ute og slippes på Steam i kveld!
  • official licenses from Iveco and Volvo
  • ability to change the company name, logo or preferred brand
  • retarder (automatic or manual)
  • per-profile mod selection (can be overridden using -force_mods command line parameter)
  • support local currencies of each country in the game
  • gearbox accessory selection
  • new online radio stations (now up to 190 stations)
  • physics takes into account different weights for trailers and cargos
  • Renault Premium upgrades
  • Renault Magnum side-skirts are now an optional upgrade
  • hired driver log
  • hired drivers more likely to find suitable cargo on the way back
  • re-hired driver issue fixed
  • ferry fee is not charged to player for quick jobs
  • UK distances in GPS fixed
  • fixed memory leak when playing mp3 files using radio
  • improved handling of corrupted save files
  • improved resiliency to some types of corruptions caused by mod removal
  • fixed cabin blur during rain
  • over 200 map changes and fixes
  • several German roads thoroughly tweaked and prettyfied
  • bump causing damage on German A3 fixed
  • powerline columns in the middle of the road removed
  • gas station in Bremen
  • AI curves fixing on some prefabs
  • increased vertex buffer sizes to improve game stability with more detailed vehicle models
  • Product Key verification step added, only genuine keys in good standing accepted as of version 1.3+
 
#60
Spilte demoen nå. Kjørte fra München til Stuttgart mens jeg hørte på Kickin' Country FM, det eide litt. Merkelig å komme frem til Stuttgart bare for å se at det var helt likt som München der men det er vel gjerne sånn tyskerne ruller.

Kjøper dette når det kommer under 10 euro.