Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Nå er jeg riktignok en sånn derre noob som skal spille gjennom siste resten av campaign imorgen og får selve spillet selv på lørdag fordi jeg er så jævla fattig, men jeg leste meg opp på emnet, og ... hva faen er det mennesker tenker? Hva i alle dager har shotty sniper i Walo å gjøre? Ille nok å spille den teite covenantromskipbanen i 2-ern hele tiden, men nå skal de fise på med snipere, i close quarters, hele tiden? Walo skal være balansens høyborg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Tyrion @ 10.10.07, 03.27) 84948
Uff jeg hater shotty, gi meg Team Slayer på Construct og jeg er en happy man :D
[/b]
Jeg vet ikke helt hva jeg syns om Construct ennå. Måten det er lagt opp på gjør det relativt enkelt å hore istykker motstanderne dine om laget ditt fungerer anstendig sammen, og hvis dere i tillegg tar styring over sverdet, flammekasteren og råkkettpådden (og veit hvor dere skal bruke de, naff) kan dere fullstendig låse ned hele arenaen. Litt kjipt at selve designet på brettet er så trist. :v:

SitrusBartin: Jeg veit ikke om du driver med selektiv lesing her, men nå harre altså ikke bare blitt bekrefta at overfloden av Shotty Snipers var en bug, men det har også blitt retta opp. Det er fortsatt en hel haug spillere som liker Shotty Snipers (/har lært seg å spise bæsj) så de har ikke fjerna'n helt, men den burde ihvertfall ikke dukke opp like ofte. Har du forresten begynt å spille Live igjen nå da, hæh? :( Uten å si ifra til meg?
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Som sagt, herr selektiv lesning, skaffer meg det sannsynligvis til helga - om jeg får nytt internett. Gamle går ut overimorra, og det spøker litt for å få nytt på plass raskt D: Men når det er på plass, skal du få pikk.

Og altså, jeg klagde på det faktum at shotty sniper var der til å begynne med, det virker da som en uhyre ubalansert og tåpelig greie å dytte inn for noen som er så flinke til å lage balanserte skytespill som Bungie. Noe av det samme som de rene sverdkampene i toern hvor man omtrent drepte hverandre like mye hele tiden (som slappers eller kniver i Goldeneye).
 
SITAT(Nicholas @ 10.10.07, 13.16) 84979
Jeg vet ikke helt hva jeg syns om Construct ennå. Måten det er lagt opp på gjør det relativt enkelt å hore istykker motstanderne dine om laget ditt fungerer anstendig sammen, og hvis dere i tillegg tar styring over sverdet, flammekasteren og råkkettpådden (og veit hvor dere skal bruke de, naff) kan dere fullstendig låse ned hele arenaen. Litt kjipt at selve designet på brettet er så trist. :v:

[/b]
Joda det er sant det, men jeg trenger ikke nødvendigvis et bra lag på den banen. Alt funker for meg på den banen og jeg er nesten altid MVP på den banen og har et mye høyere k/d snitt på den banen enn på noen av de andre. Deilig at alle likene ligger så tett sammen, siden det er så trangt oppe og man kan kaste granater hele tiden noe som jeg har igjen fra Support på Battlefield 2.

Er ihvertfall møkklei shotty,og synes rocket kan komme oftere på teamslayer har opplevd det kun 2 ganger av mine snart 200 matcher :/
 
Jeg synes det er mye bedre å lese når man bruker punktum av og til da blir jeg ikke fort irritert og dessuten litt glad inni meg selvom du ikke trenger å bry deg om det.
 
Ikke alle som fikk med seg tegnsettingsreglene på skolen...

Uansett, jeg tok kontakt med Absoluttspill.no og fortalte at jeg sur fordi Halo 3 game discen min var ripet opp. Egentlig er det jo Microsoft som fikser nye disker. Det kan dessverre ta jævla lang tid, opptil to uker. Derfor var det gledelig at Absoluttspill sa jeg kunne sende disken min til dem, og få ny innen 2-4 dager. Synes dette er flott av dem, hjelpe meg slik at jeg får spillet mitt raskere, istedenfor å be meg ringe MS. Thanks, AS. :) Skal nevnes at jeg får en Standardedition-disk i posten om ikke en Limited Edition-disk, men det er bare omslaget på disken som er forskjellig, jeg bryr meg ikke. Hvorfor er det slik tror dere?
 
SITAT(Nicholas @ 09.10.07, 21.10) 84914
Virkelig? Gjør du det, Dirty D? Fortell meg mer om denne spennende teorien.
[/b]
Dedikerte servere får vi se lite av til konsoll. Ihvertfall som jeg har sett. Og man kan ikke nekte for at dedikert server er som oftest det beste.

Snacks som mods til spill er også utelukket på Xbox Live. Altfor lukket og begrenset i forhold til mulighetene man har som PC gamer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Post det i bildetråden istedet, jeez.

Dirty D: Jeg vet ikke om du kødder nå, eller om du faktisk ikke skjønte på måten jeg formulerte meg på at hvorvidt "pc gaming > console lol" eller ei bryr meg akkurat midt i rævhølet. Du kan uansett la være å skrive mer ford ingen er interesserte i høre den samme regla de har hørt fem tusen ganger før.
 
jeg og noen kompiser spilte igjennom the covenant-levelet i går på legendary, da han ene kompisen plutselig skulle ha oss til å hoppe igjennom noen ringer i en spesielt rekkefølge. det resulterte i en hodeskalle som vi plukket opp litt senere. Nå har også den dukket opp under skulls i campaignmenyen, men hva er det den brukes til? Har den noen funksjon eller er den bare til pynt i menyen der?
 
Nesten.
Du hører samtaler som ikke var der når hodeskallen ikke var aktivert, både både fra mennesker og romvesener. Ganske morsom effekt egentlig.

Jeg vet ikke om sheriffen bare lurte på akkurat denne ene hodeskallen, men det er altså slik at du plukker opp ulike hodeskaller igjennom campaign, som du kan bruke for å få høyere campaign scoring når du spiller meta game. Ulike skaller gir forskjellige effekter, og de fleste gullhodeskallene gjør det vanskeligere å spille igjennom.
 
SITAT(Nicholas @ 10.10.07, 20.19) 85047
Post det i bildetråden istedet, jeez.

Dirty D: Jeg vet ikke om du kødder nå, eller om du faktisk ikke skjønte på måten jeg formulerte meg på at hvorvidt "pc gaming > console lol" eller ei bryr meg akkurat midt i rævhølet. Du kan uansett la være å skrive mer ford ingen er interesserte i høre den samme regla de har hørt fem tusen ganger før.
[/b]
Ja, jeg har "Multiplattform vennlig" under avataren min og tenkte å starte en vs diskusjon :rulleøyne:
Det går an å påpeke at man savner enkelte ting til en plattform uten å starte et fanboyish VS emne.
Jeg er gamer på begge plattformer og har alltid vært det. Så din oppfatning av min intensjon er rimelig bak mål denne gang.
 
Lurer på en ting. Finnes Halo 3 i sonefri utgave? Sitter i Asia med en europeisk 360, og her selger de bare NTSC spill og kopierte spill. Kjøpe ny 360 gidder jeg ikke gjøre, spiller ikke så mye så det er ikke verdt å sløse bort flere lapper på det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Tror NTSC-US-versjonen er regionfri, står i hvert fall det hos Play-Asia.