Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Haha, genialt, men jeg tviler på at det er sånn. Nei, jeg skaffer meg Standard-utgaven og eventuelt beholder eller selger eller prøver å få pengene tilbake for samleutgaven. Synes det var noe jævla skrap jeg da. Den lille informasjonsboka som fulgte med er det eneste jeg kunne tenke meg å beholde. Essentials skal jeg kanskje se nå, spoiler den mye av singleplayeren?
 
Kan noen bekrefte kjappest mulig at det går an å spille 4 stk coop på en Xbox? Vi har planlagt en liten Halo 3 kveld i mårgen, og det er greit å vite om det faktisk er mulig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Negativ. Ta med en burk til, et ekstra Halo3 og en nettverksledning, og koble til en annen TV. Kun 2 per maskin i co-op, men 4 i ordentlig multiplayer.
 

Endre

Ødela forumet
SITAT(Revan @ 25.09.07, 22.36) 83377
Essentials skal jeg kanskje se nå, spoiler den mye av singleplayeren?
[/b]
Jeg er kanskje litt sent ute med svar, men jeg ville venta med det. Sjekk det grønne klistremerket her.

Redigert: Bungie har sagt at det er spoilere på den andre plata, så hold deg unna.
 
Bleh... misunner dere. Aldri spillt halo skikkelig, men det jeg har spillt hos andre har jeg virkelig likt... Frister nesten å plukke opp en x360 med Halo om jeg kjøper HDTV i morgen eller dagen etter, jeg vil og være med!
 
SITAT(Nicholas @ 25.09.07, 23.27) 83387
Negativ. Ta med en burk til, et ekstra Halo3 og en nettverksledning, og koble til en annen TV. Kun 2 per maskin i co-op, men 4 i ordentlig multiplayer.
[/b]
Neeeei, faen. Tingen er at det er bare en TV i hus. Men men, multiplayer burde underholde i massevis det også.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det du kan gjøre, er å kjøpe en VGA-kabel til X360 (kjøp den offisielle fra Microsoft, alt annet er tøv), den koster rundt 300 spenn hos EB eller whathaveyou, og koble en 360 til en PC-skjerm.
 
SITAT(Affable @ 25.09.07, 20.22) 83354
Men nå må vi alle huske på at når Jani skal spille et spill skikkelig mye, og spessielt de han har sett frem til i en god stund, så kjøper han det bare.
Når han kommer hjem, slenger han det i soffan og setter seg litt på Spillegal eller hva han måtte finne på å gjøre for noe, og etter noen måneder kommer han på at han ikke har spilt det og selger x-boxen og venter noen åt til et bra PS3 spill kommer ut også kjøper han det for en tusenlapp og en halv.
[/b]
Du traff spikeren på hodet der. :D

Opprinnelig skrevet av Mongis
Er i hvert fall det jeg har brukt til nå. Kjøpte et slikt 12 måneders kort på Elkjøp da jeg fikk konsollen, og denne perioden har akkurat gått ut. Så nå har jeg fornyet med enda en slik kode. Kjøpte nemlig en 12 måneders kode på eBay til 340 kroner. :)
Måtte du gjøre noe spesielt, eller funker det med amerikansk kode uansett? Har hørt at man må bytte til amerikansk adresse eller noe slikt, stemmer det, eller er det bare til å kjøre på? Er jo herlig billig på eBay. :D
 
Hvordan er spillet? Gief inntrykk plix! Nååå! Jeg trenger SG's usensorerte, upåvrikede og kritiske dom!
 
Jeg likte det godt, helt klart Mp delen er det som tiltrekker meg her.
Godt gjennomtenkt.

Sp delen er helt ok, historien er ikke jeg så veldig inne i så jeg kan ikke helt uttale meg for mye i grunn, jeg ble dog litt skuffet over grafikken sånn generellt.
Det har flotte lyseffekter og....fin artwork.. men når det gjelder "next-gen" så er det vel egentlig ikke helt der.
Ikke att det plager meg, gameplay er på topp og det ser pent NOK ut, men jeg ville egentlig forventet litt mer av ett såpass stort spill.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Møtte opp i god tid utenfor Spaceworld i går, på Trondheim Torg, og fikk skaffa meg den mellomste versjonen (collector's edition eller noe). Var vel nummer 10 av 30 som fikk det, eller noe i den dur :) .


Har ikke fått spilt det så mye enda, men det virker som en svært solid pakke. Mye for pengene, med tanke på at mutiplayeren er såpass god, og valgmulighetene store. Singleplayeren virker litt... repeterende. To uker siden jeg spilte gjennom Halo 2, og det føles klin likt. Ikke store hoppet. Syns heller ikke grafikken er noe å juble over.

Men alt i alt virker det som en solid pakke, med lang holdbarhet.
 

K999

Keystone State Of Mind
Da var jeg ferdig med det. :D

Spilte co-op med en venn, brukte rundt 5 timer. Er ikke skuffet over noe som helst, veldig bra spill. Alle levlene er kule. Eneste er vel at det bare tok 5 timer på 2 player, normal.
 
Jeg spiller også co-op med broren min, men bildet blir kuttet kanskje 10~13 cm i hver ende av skjermen. Vi spiller HD Widescreen 1080i. Kan dette fikses? Kan man skrive co-op i fullskjerm Gears of War, så burde det også gå an i Halo 3 også?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nei, det kuttes for å beholde ratioen riktig. Det er jo mulig TV-et ditt kan dra bildet ut, men det du ser er slik det skal se ut.
 

K999

Keystone State Of Mind
Ja, tenkte på det selv. Prøvde å endre på det, men TVen klarte det ikke. Men ble vant til det etter 20 min.
Har enda en følelse av gladhet i meg. :D Vil starte på nytt igjen med engang, men har ikke HDTV-en igjen før om 1time og 20 min. :( Og da har jeg den bare i 2 timer. Så jeg får se om jeg og kompisen min starter på Legendary, eller om vi bare tester du baner i matchmaking, eller Forge eller noe. Har ikke fått testet noe mer enn en slayer kamp online. Og det var på Snowbound, typisk en av de banene som var på BETAen.

Vel vel, for å si det enkelt. Game of the Year for meg.
 
Har kommet litt over halvveis, har vel spilt ca. fire timer til sammen. Gøy, herlig å spille Halo Campaign igjen, har ikke gjort det siden Halo 2. Nå er det 2-3 timers avbrudd for å ha kjøretime, så er det på'n igjen i kveld. :) Gøy!