Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant ut at Elektriske Anskaffelser hadde Halo 3 til salgs for 399, så da blåste jeg siste rest av spenna denne måneden på et sånt. Tenkte å spille litt etterpå, håper det er artig.
 
Spillet er skaffet men ikke noe xbox enda ;_; Dog var spillet løst og hadde noen små riper, håper det fortsatt funker ellers så spæder jeg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hurra hurra, tatt med hjem fra jobb, spille snart! (TV`en er opptatt av Friday Night Lights, jævla leieboere! :argh: )

Forresten, på EB Games Aker Brygge solgte vi skremmende mange hjelmer idag, og satt ned prisen på vanlig versjon fra 649 til 599 i løpet av dagen. Tror gutta oppover i systemet ble litt skremt av at vi var generelt dyrest til morgenen idag. :)
 
På Elkjøp på Lørenskog fikk jeg beskjed av spillansvarlig at de ikke hadde fått inn noen Legendary Edition, og hvis de fikk inn så ville det være få og de ville ikke selges i butikken. Han mente at det var nærmest umulig å få tak i Halo LE..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vel, det er ikke noe stress, vi har mange igjen.

Hvis noen er keen, koster de 1099kr! :)
 
Eh, jeg lurer på om jeg har funnet en glitch. Etter et par-tre timers spilling, har det dukket opp et slags blått støy som legger seg over visse deler av grafikken.

Er det jeg som ikke har fått med meg at dette er en del av spillet, eller er det noe som ikke er helt rett?

Greit å vite før jeg spiller videre.

Sånn ellers synes jeg Halo 3 er et meget solid spill, som de to første i serien, men det er nok ikke det definitive skytespillet som mange ønsker det skal være. Jeg spiller ikke online, så jeg går nok glipp av en stor del av Halo-fenomenet.
 
Ebbe på stovner i oslo hadde 7 stykekr igjen når jeg sjekka i 3 tida. Faen. Jeg som kjøpte Collectors edition rett før jeg fikk vite det ;_;
 
Ahh, meget bra spill. Litt kort, selv for meg som alltid tar meg god tid og dævver et par-tre hundre ganger. :p Men veldig bra. Siste delen der, det er et stykk rå spillaction på sitt aller, aller beste!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ellers syns jeg godt folk kan begynne å poste litt bilder her. Koble gamertaget ditt med Bungie.net, og vips, Fileshare away. Her er noen bilder fra en kamp jeg hadde tidligere ikveld. Vi spilte Rocket Race på Sandtrap (ligger under Bungie-favoritter på Bungie.net, sjekk den ut), og der er nøkkelordene uendelig skjold, masse mongooser som ikke kan sprenges, checkpoints, og generelt kaos. Vi var fire lag med to på hvert lag, og siden det er en variant på VIP betyr det at det kun er én som kan kjøre, mens han andre (VIP-en) sitter bakpå med rakettkaster, og er den som scorer poenget for laget når han når checkpointsene.



Blått lag (meg i førersetet B) ) battler det ut med rosa lag.



Alltid gøy å avfyre raketter ned i bakken når alle er i nærheten av hverandre.



Vi får den hardt i ræva.



Sjaføren på grønt lag (legg merke til at VIP-kisen mangler, ergo kan han ikke score poeng) har det kommende.



Rosa sprenger oss avgårde. :( Eksplosjonen gjorde forøvrig at vi landa oppå taket og plasserte oss mye nærmere checkpointen enn vi kunne klart på egen hånd.

Her er også et lite et fra da Chaz, Endre, Sideshow og jeg spilte Zombies:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tok en runde Rocket Race med Endre og gutta før i kveld, og det var stor moro. Anbefales. :)
 
Idag så fikk jeg 2stk Legandary Edition i posten, hadde visst glemt av at jeg hadde forhåndsbestillt fra 2 forskjellige plasser. Putput, tror jeg beholder begge to :hehe:

edit: noen som veit hvor mangen det har blitt produsert av LE?
 
SITAT(Mongis @ 27.09.07, 13.08) 83575
Ally: mener det var et sted mellom 400 og 500k. Men på min står det et tall som er nærmere 550k.
[/b]
ja tror nok det noe mellom 550k, min er nr 517727, vet ikke hva den andre jeg har er(har ikke åpna den enda)

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra jobb og har handla inn 3bokser med battery å en rull med Pringles til å kose meg med campaign ^_^
 
Nettopp spilt til første achievement i campaign, og foreløpig er ikke dette så hæstgæli. Skal forsøke meg litt på multiplayer utover kvelden men faren for voldtekt er nok farlig stor :(
 

K999

Keystone State Of Mind
Har bare 3 levler igjen på Legendary nå, fikk spilt 4 idag, som tok oss 5 timer. :eek: :)
Fullfører Legendary i mårå. Foreløpig syns jeg campaignen ennå er skam bra. Skal nok gå igennom den mange ganger til.
 

K999

Keystone State Of Mind
Har du kjøpt deg Live? Og headsett? I såfall kan du joine på de 3 siste levlene i morgen, hvis du vil. Er jævlig vanskelig.