Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Aleks, skal vi spille gjennom på Legendary?! Noen andre som vil være med? Vi begynner på første brett. Så skal Aleks vise meg og eventuelt du som blir med hvor alle skullsa ligger. (L)
 
SITAT(Revan @ 29.09.07, 19.24) 83791
Aleks, skal vi spille gjennom på Legendary?! Noen andre som vil være med? Vi begynner på første brett. Så skal Aleks vise meg og eventuelt du som blir med hvor alle skullsa ligger. (L)
[/b]
Jeg er med på den. :elsk:
 
Aleks, har du tid til å hjelpe meg(og eventuelt andre her på forumet som sliter) med den IWHBYD-skullen i morgen eller noe? Har holdt på i 2 timer nå og får det ikke til. Eller, fikk det til en av de aller første gangene, men da dukket selvsagt ikke den Hayabusa-hjelmen opp under armour-menyen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekk achievement-lista di.

Selv har jeg massive én hodeskalle, men jeg spiller uten guide og sånt da. Sånn ellers er enspillerfelttoget mye det samme som før, men også på en god måte. Jeg liker stort sett alle trefninger jeg havner i, fordi jeg får mange muligheter til å prøve forskjellige taktikker og skyte folk. Og det er igrunn det Halo handler om. :p
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg har selv også bare tre skulls, uten guide. Å ikke bruke guide, gir meg enda en grunn til å spille campaign. :D
 
SITAT(Yetipants @ 30.09.07, 04.11) 83816
Sjekk achievement-lista di.
[/b]
Det hjelper ikke Mongis mye, siden det bare er 9 av de 13 skullsa han må ha. Det er kun achievement for Gold Skulls; Silver Skullsa må du bare plukke opp. Om jeg husker riktig trykker man 'x' på campaign' menien' for å få opp en sånn pen liten liste :elsk:

Ble forresten ikke ferdig med Legendary Co-op med Revan og vennene hans igår. Det var gøy så lenge det varte, men en av dem klarte å stikke av, før den andre plutselig klarte å dytte på konsollen sin også VRÆÆÆL så var Halo 3 unreadable. Også var det bare meg og Revan igjen, og ruterene våre liker ikke hverandre. Så vi trenger en tredje kis til å lage og invitere oss inn. Så vi fant en annen, men han hadde også en hatefull ruter, og dermed måtte vi gi opp.

Om det er noen som blir med på Co-op Legendary fra og med banen "The Storm" idag, så stiller jeg opp. Viser selvfølgelig alle skullsa på veien :hehe:
Revan er med igjen? Ja? Andre?
 
Det er ikke noen som er interessert i å ta siste brettet på Legendary igjen?

Har rundet på både Normal og Legendary, og fikk achivementene for det, men av en eller annen grunn viser bildet av hodeskallen og sverdene (som viser hvilken vanskelighetsgrad du har rundet på) kun ett sverd. Jeg fortjener to!

Redigert: Jeg er opptatt imellom ca. kl. 3 og 6, men etter det hadde det vært flott om noen ble med. :)
 

K999

Keystone State Of Mind
Hvis vi kan spille med poengsum på, så blir jeg med etter 6? Du får jo achievement for 15000 poeng.
Skal først nå ta de to siste brettene på Legendary, ble nesten ferdig med High Charity på fredag, men jeg måtte gå til lan, så nå må jeg og en kompis ta den på ny. :/ Vel vel, litt slitsom bane, men egentlig veldig kul.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er med å co-op`e i hele dag, alle vanskelighetsnivåer og brett!

Takk til Revan, for å ta med meg å lete etter en hodeskalle i 45 minutter igår, for så å rote det bort :)

Edit: Grats Mongis!
 

K999

Keystone State Of Mind
Jeg har bestilt Xbox 360 Mongoose edition nå nettopp, til snaue 3300kr fra Cdon.no (driter i HDMI og større harddisk, elite kan brenne) og lurer på hvordan jeg kan få til noe transfer fra min harddisk til den nye. Jeg selger min xbox til en kamerat, men jeg får lov til å ha min gamle til jeg får overført alt av saves og drit.


Hjelp?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må bestille en sånn der overføringskabel fra Microsoft. Gratis kontant. Aner dog ikke hvor du bestiller den.

Sånn ellers, holder på med felttoget (co-op med sovende katt i stua) og det er gode greier. Eneste aberet er at jeg skjønner cirka null av historien siden jeg ikke har clocka Halo 2, men det er ikke akkurat som om Halo-spillene har en spesielt spennende eller involverende historie uansett, så det går greit. Som noen andre har påpekt er felttoget mye av det samme som vi fikk i Halo, men når ble det egentlig en dårlig ting? Halo-spillene har et av de best balanserte våpenspillene jeg har vært borti, og det er bortimot perfeksjonert i Halo 3. Alt henger på greip hele tida, og spillet avhenger ett hundre prosent av hvor bra du mestrer våpnene og hvilke taktikker du benytter deg av. Når grafikken og presentasjonen forøvrig er helt på topp, krever ikke jeg noe mer. Jeg har til og med begynt å venne meg til den sære siktinga i multiplayer, så da klager jeg ikke.

Vel, jeg klager på en ting: Set-pieces. Alle trefninger (iallfall hittil) er variasjoner på den samme kampen, man blir aldri tvunget til å prøve noe nytt eller å lære seg noen nye angrepsmønstre. Historiens beste skytespill hittil (Half-Life 2) var, som Halo, dyktig til å variere kampene selv om alle var laget over samme lest, men innimellom smalt det til med noen set-pieces som gjorde at du opplevde noe unikt. Halo 3 har hittil bare kommet med en kamp mot en diger Scarab-stridsvogn i så måte, men det var samme greia som jeg allerede hadde holdt på med i flere timer. Nuvel. Det er veldig, veldig langt ifra dårlig, det er bare det at spenningskurven er for jevn til at man sitter med stjerner i øynene. Hittil er Halo 3 en fjellstø 9/10, men tieren ligger langt utenfor rekkevidde. Med mindre den siste halvdelen av spillet virkelig reiser kjerringa, så klart.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du får juge på fargen. :p

"Jasså, du har kjøpt deg Elite? Da kan du vel svare på hvilken farge den har, da? -_-"
"Jada, den er grønn og litt oransj... :usikker:"
"Jassågitt? Da må jeg nesten... <_<"
"Neivent jeg så feil! Den er svart! :eek:"
"Men da så! Hvor skal vi sende overføringskabelen og blomsterkvasten? ^_^"
 
Hhehe Yeti, den siste halvtimen ihvertfall er ekstremt fartsfylt, muligens noe av det største adrenalinrushet jeg har hatt i et spill, men jeg er enig i det du sier, trenger ikke mye taktikk for å vinne, bedre og bare kaste granater som pokkern også gå inn og skyte på alt du ser, eller enda bedre, simpelten bare løpe forbi alle fiendene.
 
Agahnim, Voldy (en annen kar, 24 år eller noe) og jeg skal fortsette på Campaign - Legendary om ca. 15-20 min. Vi har kommet til andre bane, men den holder Voldy på med nå, så vi skal starte opp igjen på tredje bane, The Storm, om ikke lenge. Noen som vil være med? Vi skal innom alle skullsa og, så det blir kos. Hvis ikke Aleks får problemer, skal sannsynligvis han bli med, men det er muligens en plass for den som vil være med.

Edit: Agahnim, Justin Case, Voldy og meg spilte Campaign fra starten på Legendary, og kom til Cortana-brettet. :D Det var jævla koselig faktisk, fire player co-op, men det ble en del lagg. Sikkert mitt nett som gjorde det...