Den offisielle Halo 3-tråden [X360]

Neither of them, men Live er ikke noe problem, men må få headsettet. Så etter det på Expert, men var tomme da. Lefdal orket jeg ikke kikke hos, drittbutikk. :p I morgen er jeg uansett på jobb, så kan ikke da (med mindre det er etter 21.00, noe jeg ikke regner med).
 

K999

Keystone State Of Mind
Nei, er nok litt etter skolen. i 17:00 tiden. Så er vi sikkert ferdig til 20:00 tiden. Men begynner sikkert på ny igjen på Legendary til neste uke, må leite etter Golden skulls og andre skulls. :p Og neste uke etter det, er det jo høstferie. :D
 
D

Deleted member 91

Gjest
SockMcLawls, Agahnim og jeg gjorde ferdig campaign på Legendary nå ikveld. Prøvde å invitere deg Scary Paladin, men du var visst opptatt med noe annet. :argh: Uansett, det anbefales å spille gjennom Legendary. Du får noen feite achievements hvis slikt interesserer deg, også er det mye mer tilfredstillende å spille mot litt utfordrende fiender. Spesielt AI-en merker man veldig forskjell fra Normal til Heroic/Legendary på. Vi plukka opp alle gullskullene på veien også, samt et par av de hvite.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, hva er dette hodeskallegreiene jeg hører så mye prat om? Og hva er de der achievement-greiene som går ut på å få så og så mye poeng i et meta-game? Har ikke sett noe meta-game. -_-
 
SITAT(Nicholas @ 28.09.07, 00.30) 83621
SockMcLawls, Agahnim og jeg gjorde ferdig campaign på Legendary nå ikveld.
[/b]
Det beste var da jeg skulle slenge meg inn i Warthogen med deg, men trykte feil knapp og stucka en plasmagranat på deg. XD
"Oi shit! Feilknappfeilknapp!"

Uansett, du må nesten hjelpe meg runde resten av Legendary også, jeg har jo bare spilt de siste to-tre levlene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Yetipants @ 28.09.07, 00.48) 83625
Okay, hva er dette hodeskallegreiene jeg hører så mye prat om? Og hva er de der achievement-greiene som går ut på å få så og så mye poeng i et meta-game? Har ikke sett noe meta-game. -_-
[/b]
Når du spiller campaignbrett om igjen, kan du velge å skru på noe som heter metagame. Det er kort og greit et system som gir deg poeng på hvordan du klarer deg: Bonuser for komboer, hodeskudd, stickies, etc. Hodeskaller (såvel som høyere vanskelighetsgrad) gir deg multipliere, slik at du kan gange poengsummen din. I tillegg har du hvite hodeskaller som ikke gir deg noe annet enn moro (som f.eks Grunt Birthday Party-skullen, som gjør at alle grunter spruter konfetti når de blir truffet i hodet).

Agahnim: Ja, jeg reagerte litt på at du tok feil av L-trigger og høyre bumper, men jaja. Vi får gå løs på de banene imorgen, forresten. :)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
SITAT(Nicholas @ 28.09.07, 00.30) 83621
SockMcLawls, Agahnim og jeg gjorde ferdig campaign på Legendary nå ikveld. Prøvde å invitere deg Scary Paladin, men du var visst opptatt med noe annet. :argh:
[/b]
:(

Nei vent... Du holdt på med custum games eller noe sånt da du inviterte meg. :argh:

Dessuten spilte jeg med både to og tre andre på Legnedary selv i går. Når jeg ble ferdig fikk jeg fire achievements for firehundreogetellerannet poeng. Fant alle skulls og terminals, så jeg mangler bare to silver skulls. Jeg vet hvor den ene er men den andre er det ingen som vet hvor er enda... bortsett fra bungie. Det eneste vi vet er at den befinner seg på "The Covenant" brettet. En kar fra bungie (Tyson Green, eller ferrex) sier:
"IWHBYD is hidden in ways you cannot yet even imagine. It'll be a while, unless someone at Bungie leaks it. Good hunting, gentlemen."

Noen som vil lete med meg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dro et pent skudd da vi spilte Territories før i kveld. Siden ingen gadd å gi meg noen komplimenter i selve spillet, skal dere få lov til å skryte av meg:


Pent bilde ble det også. :)
 
Da var man ferdig med Halo 3. På Heroic. Med to kompiser. Og la meg bare si dere, det var helt fantastisk.

Jeg hadde forventet å bli skuffet, men det var ganske motsatt. Det eneste jeg kan trekke ned på nå er at spillet føles litt kortere enn Halo, men det kan være fordi jeg og de to vennene mine spilte fem-seks timer i strekk fra klokka halv elleve i kveld.

Kjørebanene var akkurat slik jeg hadde håpet, og bedre. Dette gjorde Halo 3 bedre enn Halo - kjøremapsa. Jeg hadde det så jævlig gøy i de forskjellige kjøretøyene, og jeg nevner bare to ord, og det spoiler ikke noe for dem som ikke vet det: Tanks og ørken. Resten sier seg selv.

Slutten... årh. Fantastisk. Helt annerledes enn jeg hadde forventet meg. Ble glad da jeg så at slutten var på en måte som slutten i Halo, med litt trasking oppover og en eksplosiv tur.

Jeg er så glad nå, fordi spillet singleplayer innfridde alle mine ønsker. Det var akkurat slik det skulle være, og med det mener jeg at det var akkurat slik som det skulle være for å tilfredsstille min hype.

Til slutt vil jeg bare nevne musikken, som faktisk når opp til hvordan det var og ble presentert i Halo.

Vet jeg skriver litt merkelig og sånt nå, men er ganske utslitt etter siste banen, det ble mye skriking og nerver da, selv om det var helt fantastisk. Nå skal jeg tilbake til kompisene jeg laner med, for å Forge'e eller spille litt Hide and Seek på et lite map.

Tuuuusen takk Bungie. Jeg forventet å bli skuffet, og var helt forberedt på det, men det ble altså stikk motsatt. :elsk:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
SITAT(Revan @ 29.09.07, 04.06) 83710
Jeg hadde det så jævlig gøy i de forskjellige kjøretøyene, og jeg nevner bare to ord, og det spoiler ikke noe for dem som ikke vet det: Tanks og ørken. Resten sier seg selv.[/b]
Det som sa seg selv her i gården var "bløtkakeflamingo". Må nesten si meg enig med deg der, gitt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Og hvis du trykker noen knapper under rulleteksten skipper du hele greia og må klare sistebrett på nytt for å se den.
 
Den siste skullen er nå funnet, for de som skulle være interessert. Et kjapt google-søk tar dere til den.

Går det forresten an å spille Live med to spillere på én X360 og et spill? Altså, hvis jeg har en venn her, kan vi split-screene over Live da og joine et eller annet game, eller kan man kunne være en spiller per Xbox når man spiller over Live?
 
SITAT(Calath @ 29.09.07, 14.10) 83762
Den siste skullen er nå funnet, for de som skulle være interessert. Et kjapt google-søk tar dere til den.

Går det forresten an å spille Live med to spillere på én X360 og et spill? Altså, hvis jeg har en venn her, kan vi split-screene over Live da og joine et eller annet game, eller kan man kunne være en spiller per Xbox når man spiller over Live?
[/b]
Det går fint an å spille på Xbox Live med en kamerat split-screen.
Si feks at du heter Calath på Xbox Live, da vil kameraten din få navnet Calath (1) automatisk.

Har en kamerat på besøk fra Oslo, ble litt Halo 3 igår både co-op og slayer/team-slayer.

Campain har ikke imponert meg i det hele tatt enda. Jeg forstår ikke denne hypen rundt spillet, dette her har vi smakt på før. Og det har smakt bedre...

Heldigvis drar Halo med seg kvaliteten fra tidligere spill i serien når det kommer til multiplayer.
 
SITAT(Calath @ 29.09.07, 16.10) 83762
Den siste skullen er nå funnet, for de som skulle være interessert. Et kjapt google-søk tar dere til den.

Går det forresten an å spille Live med to spillere på én X360 og et spill? Altså, hvis jeg har en venn her, kan vi split-screene over Live da og joine et eller annet game, eller kan man kunne være en spiller per Xbox når man spiller over Live?
[/b]
Og Aleks har alle :D

IWHBYD skullen var en pain in the ass å få tak. Hvem skulle trodd at det var så kjedelig å hoppe fram og tilbake gjennom blå ringer? Hiv på at jeg ikke klarte det to av gangene og måtte begynne på ny, og i mellom dem klarte jeg det en gang, men det ble ikke sava for en eller annen grunn -- så jeg måtte gjøre det på ny.

Uansett verd det. :v:
Etter bare en match over nettet er det allerede en som lurer på hvor jeg har fått den awesome armoren ifra!