Den sosiale Age of Conan-tråden!

#1
Forumet trenger en skikkelig Age of Conan tråd.

Alt ang. spillet kan gå inn hit. Tenkte vi også kunne lage en liste over hvem som spiller og hvor.

Fury

Eivind - Seraphim
Lurtz - Cherubim
EagleJin - Sagat
Scorpiux - Scorpiux
xdup - Xdup
Shigsy - Munin
Halky - Halky

Wildsoul

Maximum - Maximum
Drauden - Saru

Tar det fortløpende, så bare å poste ingame nick og server.

Uansett, starter ballet med et fint bilde:

Gikk for å pisse isted, kommer tilbake akkurat i tide for å se en eller annen tulling kjøre en fatality på meg, ved å hugge av meg både armer og hodet. Fett nok tenkte jeg, før jeg respawna og så slik ut.

Have at you!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Koselig at dere tok nicks etter titlene jeg brukte i WoW-lauget da. :p
 
#3
Lurtz har vel alltid brukt Cherubim, og jeg orket ikke å kalle meg "Eivind" lenger, da folk insisterer på å uttale det eLvind.
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Armed for combat... No more :eek:

Starte ny char.. PvE ble kjipt:
EagleJin - Sagat - Fury

Prøvde meleeklassene, men makan til tregt combatsystem i nærkamp har jeg ikke sett i noe MMO før... Satser på at caster (demonologist) kan bli morsommere i lengden.
 
#5
Ja, combatsystemet er litt lite responsivt, blir for det meste knockback - combo - autoswing i pvp, noe jeg håper de klarer å fikse på en eller annent måte. De kan i det minste gjøre det mulig å bevege seg mens man utfører comboen.
 
#6
Går under navnet Maximum på Wildsoul og nå har vi søren meg guild city også, med et par flotte bygninger:D
 
#8
vurderte å skaffe spillet, ser heftig ut :)
er det mnd. kostnader på den?
 
#10
Den spillen er heftig bror. Det er sånn mnd. kostnader på den.
 
#11
jeg har en PC med
2x Dual core intel Xeon 2.66GHz
2GB ram
RadeonX1900 512mb

funker det fint med spillen?
 
#12
tror nok det skal gå greit, det :) xdup på fury, forresten!

fantastisk pent spill! spiller på splitter ny rigg, intel q6600, 8gb 1066mhz 8500 ram, asus maximus formula, asus radeon hd3870x2 :D

btw, andre som opplever at inventoryslotsa blinker med gule spørsmålstegn, til du mouseover dem?
 
#13
Jepp, spillet sliter fortsatt med mye bugs osv. Men det må man nesten forvente. Som f.eks når jeg slenger øksa mi etter en neger og den ikke kommer tilbake igjen. Nigga stole my axe!
 
#14
Jeg går under navnet Munin og spiller på Fury. Er nå level 18, og bortsett fra en del kjipe bugs nyter jeg virkelig spillet. Har alltid likt ideen med MMORPG, men de jeg har prøvd frem til nå har for meg vært alt for lite engasjerende. Conan fikser dette problemet ved hjelp av et veldig aktivt kampsystem og og mye voiceover på NPCer. Dette er virkelig gromme saker, og om det er andre der ute som aldri helt har klart å like et MMORPG, ville jeg i det minste prøvd å snike meg til en syv-dagers trail for Conan. :)
 
#15
Faen i helvete, har akkurat entret Field of the dead, eller Field of crash som de kaller det. har kræsjet rundt 20 ganger allerede, forbanna irriterende. De burde få fiksa det i natt ellers klikker det for meg her! Lvl 40 og mammut er fett, selvom den er treigere enn å gå vanlig:p
 
#16
Field of the crash, gleder meg fryktelig. Heldigvis er nettet mitt like sliten som en nigeriansk hemafrodit (takk, Revan), så jeg får spilt sammenhengende 5 minutter om gangen. 39 for tiden, hadde vært høyere om jeg ikke rerolla fra conq på 28 men.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#18
Sitter og installerer spillet nå, men lurer på en liten ting. Hva er best av PVP eller PVE? Har litt lyst til og teste ut PVP opplegget. Men ja hva er best, eller hva er og foretrekke?
 
#19
Det er vel greit å bli kjent med spillet og hvordan det fungerer på en PVE-server, der du kan levle i fred uten å bli drept av andre spillere, før du begir deg ut på PVP-eventyr på en slik server.
 

EagleJin

Bear Necessity
#20
Har ikke fått logget inn i det hele tatt i dag. Har patchet spille i 38 timer i dag, men fremdeles ingen kontakt med character screen :p.
Ser ut som levelingen kan ta laaaaaaaang tid dersom det fortsetter slik.