Den sosiale analogspilltråden (Snapchat-nicks ITT)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Nei jeg skjønte til slutt jeg hadde vært for lite kynisk og drittsekk så ja, tror vi venter litt igjen med det.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#42
Det burde være mulig. Kanskje jeg kan få farmor til å bære barnevakt en kveld så kan både jeg og sofie være med? Eventuelt bare meg hvis Sofie ikke vil/kan.
Men hva skal vi spille? Smallworlds er jo knall, ticket to ride er moro, android netrunner er bpst men bare for to, zombies!!!, battlestar, dominion, vri åtter?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Whist.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Jeg er med på det meste, er så mange bra brettspill der ute jeg ikke her prøvd. Si en dato så setter vi den av!
 

demake

Seksuelt godteri
#46
Da har Tutankoopa og MortenKombat har kommet. Whoop. Når Oma kommer blir det snaps.
 

demake

Seksuelt godteri
#48
Oma vant Smallworld overlegent. Godt spilt om jeg får si det selv.

Nå tar vi en runde pandemic.
 

demake

Seksuelt godteri
#49
Jeg sier ikke jeg er på lag med sjukdommene, men jeg er på lag med sjukdommene.
 

demake

Seksuelt godteri
#50
Jeg trur Jarle spilte for oss alle. Menneskeheten vany nå biler mucnchkin åløøøøøø cognac
 

demake

Seksuelt godteri
#51
Munxhkin ja. For mye cognav. Ingebrigt er sikre på reglene og fet eier.
 

oma

Village Drunk
#52
Tut spydde på gulvet. Demake er den beste homsen, Jarle er ganske kul ^^ jeg er alt for full. MortenKombat gir oss øyeblikkene vi lengter ettef. ^^
 

demake

Seksuelt godteri
#55
Dette er noe som skjedde. #yolo
 

Vedlegg

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#57
Så vakkert! Skulle vært stemningsvideoer.
 

demake

Seksuelt godteri
#58
Ah, for en eminent aften. I går kunne jeg ikke begripe hvorfor tut spøy olivener på den nyvaska parketten vår, men jeg fikk svar i dag da jeg så cognacflasken som nesten var tom. Trur naboene hata oss da vi blæsta fransk hip hip klokka tre. Fulgte tut hjem i går og det var jo trivelig. Folk lurte på hva vi hadde i posen.
Det var spy

Har nå vasket glassbiter på badegølvet og drikker iskald SAFT på verandaen. Yolo kveld, 10/10, vil spille med dere igjen. Tut er også velkommen selvsagt. Du er en bra fyr!
 

demake

Seksuelt godteri
#59
Klaymen, du som er Dominion-connoisseur (har jeg inntrykk av), kan du foreslå et sett med kort som er gøy å spille med? Vi prøvde den derre "Big Money"-oppsettet eller hva faen i går, men jeg følte det ble et veldig passivt spill av det uten særlig taktikkeri av det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#60
Bare ta noen tilfeldige kort og la den som har mest peil bytte et par bunker for å få til litt kombo-tjohoi.