Den sosiale Warhammer Online-tråden

Rank 19 og rr14? Hva har du bedrevet tiden med? Jeg lagde en Bright Wizard med en kamerat i går og jeg er allerede level 11 og jeg jobber denne uka fra 11 til 19:30. Så har vel spilt rundt 3-4 timer. Cluet er å kombinere questing med scenario og open RvR samt PQ's. Kan jo også nevne at jeg har en rank 27 Marauder som jeg spiller på et par timer i uka. Selvom jeg er lei av fyren da jeg gjør mye AoE, men ikke nok single target dps til at jeg klarer å kose meg med fyren, er ikke så alright når man ikke klarer å drepe annet enn castere, selvom det er min feil som rolla monstrosoty.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva mener du? At jeg levler treigt eller at jeg burde være rr19? Tror jeg har noe sånt som 1d 17t played. Har jo surra litt rundt og brukt litt tid på det, men langt ifra nok til at det er en unnskyldning. Klarte å levle meg halvveis til 20 (60%) iløpet av gårsdagen.
 
Alle vet at det går så jævlig fort å levle i War uansett, er nok bare du og de fleste andre enn Maximum som suger, Zebra.
 
Hvordan er war i forhold til de andre mmo'ene?
Jeg tar det for gitt at det er bedre enn AoC, men hvordan vil du si det er i forhold til wow?
 
Bra du bumpa så slipper jeg.

Mange som fortsatt spiller eller? hæ.
 
Andre spillmakere kan bare gi opp på mmorpg-markedet. Med Wotlk ute, så spiller folk WoW i minst noen år til.
 
WAR er rett og slett alt for uferdig til å trekke tilbake de hardcore spillerene som "droppa" WoW for WAR... Det er vel så og si umulig å dra vekk folk fra wow når de andre spilla er for nytt. De har rett og slett ikke de kvalitetene som blir tilbudt i WotLK...

edit: full i nøtta når jeg skrev dette så fuck deg om du går løs på skrivefeil.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort


Så gutta, BAMP!

Så jeg fikk en mail fra Mythic hvor det sto at jeg var spesiell og akkurat pen nok til å få 10 dager gratis spilletid og siden det har vært drittvær i hele faens juli så passet det meg FAENS SÅ FINT. på de 10 dagene fikk jeg snekra sammen den deilige klumpen med oppkast av en ork med den nye classen Choppa. Det var jævlig gøy igrunn, det er så faens digg at man får xp og gear i pvp fra lvl 1. Spillet har blitt litt mer polert, men end-game suger visst fortsatt noe jeg ikke veit en dritt om GRØNN som jeg er, EHEH. Så nå som jeg spanderte på meg en måned med WAR har jeg startet opp det som er av classes bortsett fra to tank classes som jeg ikke gidder å starte fordi Chosen var så faens drit at det sitter i meg enda. Men nå orker jeg ikke skrive mer, så et drit til i morra om noen i det hele tatt bryr seg.

Edit: Øverste rekke fra høyre; lvl 21 choppa, lvl 7 magus, lvl6 Marauder, lvl5 Sorceress, lvl20 Chosen (Charen jeg spilte på ved launch). Andre rekke fra høyre; lvl6 witch elf, lvl6 disciple of Khaine, lvl9 Zealot. Nederste rekke nok en gang fra høyre; lvl6 squig herder, lvl5 Shaman.
 
Vurderer å reinstallere spillet igjen for å få testa Choppa og se hvordan PvP funker, var jo hardt rævkjørt sist og i bunn og grunn frustrerende, så skal bli spennende å teste ut dette og AoC etter ett års pause.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Nå kan jeg ikke huske så mye fra jeg spilte det i høst/vinter, men jeg ble lei på rank 17 og tvang meg til r20 for mount for så å bli drittlei. Chosen ser faen så barske ut uten at det gjorde det så ufattelig mye morsommere å spille. Tank class er/var nok ikke helt min greie.

Choppa derimot er faen meg saker. Melee AoE føles ganske fresht og man kan gjøre vilt mye skade med litt heals. Taktikken er å løpe forbi tankene og denge løs på casters og healers helst i en klynge på tre. I tilegg til AoE så generer man rage (kalt Berserk) med tre trinn. På trinn en har gir og tar man normal skade og kan ikke bruke kraftige angrep som resetter måleren. På trinn tre deler man ut 50% mer skade, men bare 50% resistans og armor. Man går litt fort ned om man ikke passer på å holde zerken nede.

Jeg liker at det er så stort fokus på pvp (Som er morsomt fra rank 1) og at man får belønning for det i form av bedre og bedre gear. Det er også ganske stas med så mange forskjellig klasser og så lenge man ruller destruction så ser man barsk ut etter veldig kort tid (med mindre man ruller en alv...)

fakeEdith: Skal se om jeg har noen bilder det er verdt å slenge opp.

ekteEdith: meh, orker ikke alikkavæhl.