Den sosiale World of Warcraft-tråden

WSG124, eid?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Ehm.. Poenget var vel bare at det er abnormt mange som pvp-er nå pga. patchen. Har bortimot 30 ab merker nå, hadde 1 da jeg logget på. Vet i grunn ikke helt hva jeg har lyst på først :(
 
Jeg skal ha svart sexy tiger først, da jeg bare mangler 6 av marks. Må nok vente et par dager på r14 våpen og noe armor. Men koz er det uansett, nærmeste man kommer free epix i wow.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hmm... Kanskje en human warrior... Har ikke spilt klassen eller rasen før :p Vi får se:)
 
Skal spille Dwarf priest selvsagt.
 
Jeg hadde AB 214 igår jeg, har nå 70 ab, 48 wsg og 35 AV

Hva har jeg egentlig lyst på? Jeg har jo allerede alt fra pvp-rewards og alle pvp mountene + standard epic moutene, jeg får nesten kjøpe det nye "slot" greiene så tyvstarter jeg litt. ^_^
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Vet ikke om jeg orker å farme til raptor selvom jeg har lyst på... Ganske mange marks det er snakk om for å si det sånn, men jeg vil vel ha en del til overs etterhvert uansett. Det var lurt gitt :D
 
Har hørt fæle rykter om at det nå dropper shaman gear i BWL og MC for alliance og Paladin gear for Horde. Det er så totalt ubrukelig at jeg blir gal! Hva faen er poenget med det? Akkurat som om vi kan rolle Draenei og Belf før TBC? Da kunne de like gjerne slått til med jewelcrafting og socketed items i samme slengen, fy skam! Men ingenting kommer til å føles mer ubrukelig enn å få 2x shamanchests av neffy neste gang vi tar han. Det er typisk oss uansett:sukk:
 
Kanskje det dropper i tillegg? -_- En slags bonus eller no i tillegg til det som vanligvis ville ha droppet.
 
Og hva skulle være poenget med det? Vi har ikke shamans enda... og som de fleste vet er BWL og MC gear bop og class resticted.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Det kommer til å ta litt lenger tid enn jeg trodde å skaffe meg r14 epixx :p raka sammen 2k honour idag og jeg har igrunn spilt en del. Men det er jo greit at man må gjøre en innsats for å få hot shit såklart.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Goody, da har vi tank, dps og healere :D

Dette ser ut til å bli jule koz gutta :)

Ang. drops... hvorfor i det heletatt gidde å raide en måned før Expansion? Greit nok når man er lvl 70 eller noe og skal ha seg TF/Geare T3. Men... altså... jeg mener. Er det så farlig? Det blir reset uannsett når TBC kommer ut. Litt morsomt å se alle som griner over mudflation.
 
Horer, jeg starte en ny ku på den serveren, da får jeg bare tranfse den til SS en måned føre jeg hadde tenkt til, jeg og noen andre irl friends startet noen kuer.

Jeg tenker jeg skal mekke meg en paladin,warrior eller rogue, mest sannsynlig pala.
 
SITAT(di Valore Scadente @ 07.12.06, 18.40) 40118
Goody, da har vi tank, dps og healere :D

Dette ser ut til å bli jule koz gutta :)

Ang. drops... hvorfor i det heletatt gidde å raide en måned før Expansion? Greit nok når man er lvl 70 eller noe og skal ha seg TF/Geare T3. Men... altså... jeg mener. Er det så farlig? Det blir reset uannsett når TBC kommer ut. Litt morsomt å se alle som griner over mudflation.
[/b]
Eneste jeg griner\syter\ber guilden min om å raide for er den siste delen jeg trenger av tier 3 til 4-set bonus, da den hadde vært veldig kjekk å levle med. Men nei nå skal vi alle pvp-e. :<
 
Ene fyren i guilden min fikk 16k honor i går :D

Warlord gear krever 45k + marks eller no.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
tenker jeg plukker med meg et "par" r14 ting til exp. for leveling. Å levle i wrath/might er ikke akkuratt kung! Dessuten ser r14 gearet SÅÅÅÅÅ bra ut på en ku :D
 
SITAT(di Valore Scadente @ 07.12.06, 18.40) 40118
Goody, da har vi tank, dps og healere :D

Dette ser ut til å bli jule koz gutta :)

Ang. drops... hvorfor i det heletatt gidde å raide en måned før Expansion? Greit nok når man er lvl 70 eller noe og skal ha seg TF/Geare T3. Men... altså... jeg mener. Er det så farlig? Det blir reset uannsett når TBC kommer ut. Litt morsomt å se alle som griner over mudflation.
[/b]
For vår del er det å få gjort mest mulig progress før tbc egentlig...