Den sosiale World of Warcraft-tråden

=O - Grand Marshals Claymore here i come!
Hahaaa, kommer til og gjøre utrolig mye AV fremover gitt :( 40 AV marks og 45k honor = Claymore :>
 


18 desember gutta! :trollmann:
 
Så hva om jeg også joiner denne 18. desember greia deres? Jeg aner ikke hva jeg skal starte som, men det er egentlig samme for meg, så lenge det ikke er Hunter eller Priest. Så hva kunne dere trengt utenom det da?
 
Spill hva du vil egentlig, alle er såklart velkomne.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Jeg har også litt lyst til å være med på 18. desember. Jeg har etter å ha vært gnom en stund nå, bygd opp et lite, sitrende hat for rasen og bestemt meg for å gå for human priest. Egentlig har jeg litt lyst til å spille paladin, men jeg tror jeg har for lett for å miste konsentrasjonen. ):
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Øyhventnålitt. Skal hele SG rerolle på én server? Hvilken?
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Ah.

Prøver å få til WoW på skole-G5'en. Spillet er på felles-serveren og kan kjøres greit. Men JEG HAR INGEN JÆVLA HØYRE MUSEKNAPP. Kan ikke loote. Kan ikke strafe. Kan ikke gjøre en jævla dritt. Og alt-click, ctrl-click, option-click, alle de triksene som var i f.eks Starcraft funker ikke.

THINK DIFFERENT!
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva med å forandre kontrlloppsettet? Det skulle da gå, eller?

Nå har jeg hatt en ticket opp siden igår og jeg begynner å bli forbanna. serveren kræsja da jeg leverte tier 0,5 questet for belte og hansker. jeg har oppgradert belte, ingen hansker og er fortsatt på det samme questet. Prata med en GM idag som sa han ikke kunne hjelpe og at en ekspert skulle ta saken. Faen ta at det skal være så jævlig vanskelig å få litt hjelp!
 
In Mac, We Trust :kos:


Edit: Sjekket honoren min idag, jeg har 8 000 honorpoints og 30 WSG/AB marks, så det blir nok marshall shoulders på meg om jeg dropper å gå ut ikveld
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
SITAT(Grønn Zebra @ 08.12.06, 10.49) 40306
Hva med å forandre kontrlloppsettet? Det skulle da gå, eller?
[/b]
Som om jeg ikke har prøvd.
 
Helvete heller da! For to dager siden var det problemer etter patchinga. Og nå skjer følgende at jeg ikke kommer lengre enn til "Retriveing character list".
Dette skjer selvsagt kun på GB hvor jeg har den eneste charen som jeg spiller med for tiden.

Faen da blizzard! Invester i en ny server til GB da, asap!
 
Bli vandt til det, eneste rådet noen kan gi.
 
Noen av dere her som skriver sånn særemne eller hva det er, om WoW? Eivind nevnte noe om særemne, har ikke lest noe, men dette er jo en ide. :p
 
Æsj... alle Windstones i Silithus er bugged...
trenger bare 2 tactical badges til for en item, og nå kan jeg ikke gjøre summon questene jeg har...
vel vel... får gjøre Field Duty til jeg får 2 Scout Quests :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen


Jeg er klar for 18. desember! Har skapt Idol-Tone, en vakker gnom warrior :) Har jo egentlig sluttet å spille, men har fornyet kontoen for å kosespille... Håper jeg ikke blir fristet til å raide! :p

Btw: Level cap er 30, men begynner vi på 1 den 18ende...? :)
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Yep.

Vi får tatt noen kule instancer om vi gidder å reise litt da. Wailing Caverns og Shadowfang Keep er jo innenfor levelrange :)

Og om du har mulighet, kom deg til Human leveling stedet som lvl. Blir morro med kaos der :D