Den sosiale World of Warcraft-tråden

Det blir vel litt mye for Yetipants med to aktive WoW-emner?


Der var foressten Marshall Shoulders og leggs på plass, 431 spelldmg på paladinen nå. :D
 
Du ass.

Går det forresten på honor fra dag til dag eller fra uke til uke?
 
SITAT(Eivind @ 10.12.06, 21.06) 40993
Det blir vel litt mye for Yetipants med to aktive WoW-emner?
Der var foressten Marshall Shoulders og leggs på plass, 431 spelldmg på paladinen nå. :D
[/b]
Og der slo crusader strike hardere enn mortal strike, ja :)
 
SITAT(Eivind @ 10.12.06, 21.06) 40993
Det blir vel litt mye for Yetipants med to aktive WoW-emner?
[/b]
Yetipants kan selvfølgelig ha sin mening, men sålenge emnet er under min beskyttelse, og det selvfølgelig holdes ordenlig og seriøst, så burde det ikke være et problem.
Hvis vi velger å bare spille sammen i jula, så stenger vi bare emnet når vi velger å slutte, men hvis noen av oss velger å fortsette på den serveren, og faktisk kjøre i gang med en aktiv guild, så burde det være greit å ha et emne dedikert til en SG WoW-guild

Eventuelt kan vi høre med en av adminene og det er mulig å lage en egen seksjon for WoW-guilden, kun tilgjengelig for de involverte, slik at vi slipper plagsomme kommentarer fra enkeltindivider som bare er ute etter å ødelegge.
Men dette er selvfølgelig forutsett at vi holder guilden aktiv.
 
Crusader Strike er overvurdert.

Har speccet 40/0/11 nå, er en herlig spec, går aldri oom, og er så og si den kraftigste healeren i spillet, i pvp altså.

I sted fikk jeg en 2k Holy shock, beserker, power infusion og Zg trinket. Dette var med 340 spelldmg, så det blir koz å se hvordan det går etterhvert.
 
Jobber meg sakte men sikkert frem mot Grand Marshal Claymore på gnome warrioren min. Den er så barsk på gnomer. =D
Har bare pvpa i noen timer foreløpig da. Fått 2300 honor og 9 AV marks :p
 
Premade er tingen, blue geara folk kan lett slå PuGs bare de har taktikker. Har farma AB hele dagen, har 105 marks (brukt 30), så forventer en del honor nå, kanskje jeg har nok til Head (les: enda mer dmg =D)
 
Nå har Joni vært så snill og lagd en liten underseksjon dedikert til WoW-guilden, så nå trenger dere bare å si ifra til meg om dere vil være med, så skal vi få ordnet tilgang til underseksjonen.
 
Supert.

Add ihvertfall
Meg
Kozeloz
Scadente
Affable

Og noen fler, husker ikke hvem som ville være med.
 
foreløpig er 12 personer lagt til i WoW-guilden, så det er bare å si ifra hvis noen flere vil være med.

De som er lagt til er:
Eivind
Thomas
Affable
di Valore Scadente
Nameless
Tobias
monty
justincase
duke
grønn zebra
cycerin
og selvfølgelig jeg. :p
 
Nåja, jeg forlater nok ikke paladinen min, men et par timer om dagen skal jeg få til! :kos:

Tror også Maximum skal være med, om han tåler meg da. :trollmann:
 
Legg til meg også. Orker ikke å spille på Druiden noe mer. :>
 
SITAT(Eivind @ 11.12.06, 00.22) 41060
Nåja, jeg forlater nok ikke paladinen min, men et par timer om dagen skal jeg få til! :kos:

Tror også Maximum skal være med, om han tåler meg da. :trollmann:
[/b]
Skal nok klare å tåle deg eivind:p Men er ikke helt sikker enda, har laget en god del low levels i det siste og klarer ikke helt å fortsette med dem:sukk: Men skal tenke litt på det, men starter dre fra bunn av den 18?
 
Ja.

Tjente 14k honor i dag, så da er det r14 våpen i morra. :trollmann:
 
Da er nesten UIen på plass.

Jeg mangler bare følgende:

Raid interface (Bortsett fra nye, udugelige CTraid)
Castingbar - kom gjerne med tips, noe som ser bra ut (I motsetning til blizzard sin)
Unitframes - Vil ha AQ_unitframes, men finner ingen steder å dowloade, hilfe!

Har dere noen tips/hjelp så kom gjerne med det