Den sosiale World of Warcraft-tråden

På samme måte som jeg kan telle hvor mange ganger jeg fikk 3,7 pyroblast av det året jeg var elementalspec? Tja .. null? Men jo da, muligheten er der med bra gear først nå takket være TBC talents.

KUN EN % av magene kunne få sånne critts siden trinkets fikk felles CD, HAR VÆRT mulig i LITT over en uke siden vi har fått spellpower og mindmastery i arcanetreet vårt for de med bra gear.

Ærlig talt, eier healerne dine? Mage er den som blir target først 70% av tilfelle på grunn av vår lave hp (og bra dps) Jeg har ikke nubbesjanse å gjøre noe mot healerne, og gjør de jobben sin så klarer de å lange inn et par heals, er du klar over hvor MYE jeg har vært i pre-mades? Usakelig for mye .. og jeg ser det særlig i ab, warriors pre vs pre dominerer. Slutt å undervurder din egen class! Er en grunn til at warrior er den clasen jeg har mest respekt for. (spesielt tauron warriors <3 )

Igjen; :p .. Er et par dusin måter å hindre meg i å hele tatt se på healerne, jeg er mer opptatt med warrioren som akkurat charget meg og gjør sinnsyk skade.

EagleJin

Bear Necessity
Eller?
Her blir det Belfadin ftw :p

Noen som kan svare på dette asap? :)

Hvordan toggler jeg pet baren. Klarte selvfølgelig å komme borti noe slik at den er borte.

Edit: Glem det, det funka å gå inn og ut av WoW. :)

Da flyttet jeg Shamanen fra Bloodscalp til Magtheridon i håp om å grinde videre til 2 x HWL macer. Når transferen er ferdig og jeg logger inn finner jeg fort ut at min mace, The Unstoppable Force, er borte. Jeg prater med 2 GMer og har screenshot av min troll med macen på, men neida... Ikke noe TUF.

Tenker vi heller quitter WoW jeg da!

Hvorfor det? Skulle ikke du ha HWL-mace?

Tok meg 2 dager å skaffe GM 2hsverdet? /flex? ja.

Leende skalle.

Laughing Skull.

Vi begynner i morrå bestem deg snart, hvis du ikke vil henge etter og sånn, da.

Ja, anngående det.

Eivind trakk kortet sitt for 2590 kr på lørdag kveld. Så endte Eivind opp i en leilighet i Lillestrøm, hvor han kom hjem fra for et par timer siden, og akkurat nå oppdaget Eivind at han ikke hadde mer gametime, eller penger, igjen.

:$