Den sosiale World of Warcraft-tråden

SITAT(Carlito @ 12.12.06, 21.24) 41576
Å slutte i guilden kan jeg forstå. Men å slutte med hele spillet pga et item...? ôO
[/b]
Jeg har bestemt meg for å slutte å raide med guilden ikke spillet.

quita spillet som i å avslutte programmet:p

Jeg gidder ikke å være med i et guild som ikke setter pris på medlemmene sine som jobber veldig hardt for å få guilden til å gjøre progress...

Jeg tror nok heller jeg velger å starte med dere på laughin skull ja, nå har jeg hvertfall ikke raids som tar opp tiden min...

Kjære fattige guild du har, Maximum. Hadde jeg vært deg hadde jeg bygget meg opp et rykte som den flamermannen som får noobs til å pisse på seg ved tanken på å krysse deg når det kommer til items og alt årner sæ seru. Men for å være på den mer zeriøze siden, paladin har ganske ok dps nå ved bruk av spelldmg-item og ikke ap-str og sånn shit, right? Har jævlig lite peil, men jeg hadde flamet han til han holdt kjeft i flere uker etterpå i guildchat. Om f.eks en druid ville tatt DFT fra meg. KÆTTEN TRÆNG DEPES ... nei.

Flaming > emosyting.

Holywarriors trenger en del str og agi, det er sant, men de er fortsatt paladins.
Flame on sier nå jeg, la folk vite hvor ubrukelig ham er for guilden.

Holywarriors trenger en del str og agi, det er sant, men de er fortsatt paladins.
Flame on sier nå jeg, la folk vite hvor ubrukelig ham er for guilden.

Jeg hadde aldri vært frekk nok til å ta et item fra en person som trenger det, når rollen min i raidet krever et helt annent type gear.

Men Crizpy, du hadde vel likt om en hunter tok Ashkandien din? HAN FULGTE JO BARE DKPREGLENE.

Vel guilden min er jævlig sånn carebaerguild, så flaming hadde bare endt med at alle syntes jeg var en idiot, men jeg har nå en tråd på 40 posts på forumet der jeg kjefter på guilden og mentaliteten den fører... Men det som var veldig alright var jo at var en warrior i guilden som også trengte de skuldrene, men passa for meg, men når han så den dumme paladinen neede så sa han, ok da needer jeg også, så en idioten av en paladin fikk aldri skuldrene:D noe jeg er rimelig happy for...

Men makan for en pinglete gjeng med offiserer vi har når de ikke en gang klarer å si nei til en ubrukelig paladin som han :grr:

Kunne jo bare sett for meg rabaleret hvis en paladin hadde nappet til seg shielden fra Chrom bare fordi den ser kul ut...

SITAT(Eivind @ 13.12.06, 12.22) 41758
Jeg hadde aldri vært frekk nok til å ta et item fra en person som trenger det, når rollen min i raidet krever et helt annent type gear.

Men Crizpy, du hadde vel likt om en hunter tok Ashkandien din? HAN FULGTE JO BARE DKPREGLENE.
[/b]
jammen hvorfor tror du jeg sitter igjen med et tonn med dkp?
FORDI JEG PASSA PÅ Å HA MEST DKP I HELE GUILDEN TILFELLE DEN DROPPA. OISANN!

Og hvor mange ganger har Maximum nevnt at han ble tvunget av guilden til å ta tank items, for dkp?

Vel .. jeg satt å lurte på hva hvor kommer den sinnsyke dpsen fra paladins fra tiden, jeg ble akkurat 3-shottet (med icebarrier og blink på cd) så jeg lastet ned en vidd.

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=32822

Ikke at jeg whiner og krever nerf, men jeg tror faktisk at det kanskje vil komme. (Jeg hadde tenkt å mekke en paladin horde uavhengig av at de ble buffa opp pvp)

Noe annet jeg er glad for er at honourpoints ble nerfet med 30%

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...70042&sid=1

Og ikke minst .. felguard på 1 plass over de mest farlige. -_-

http://www.wow-europe.com/en/info/gamestat...mestats.html?en

Jeg ble aldri direkte tvunget, men jeg syntes det er totalt unødvendig å passe på alt av tanking gear fra MC når vi ikke en gang hadde kommet forbi razorgore og jeg startet i tilegg å raide en god del etter at guilden startet å ta raiding seriøst. Det var spesielt en periode da mange tenkte at nei, nå tar jeg meg en pause og en god del som bytta main og vi satt igjen med 3 aktive warriors der to inkludert meg var dps speccet. Så jeg tenkte at det var for guildens beste at jeg tok på meg rollen som en ekstra tank og det satte de fleste veldig pris på, men det førte til haugevis med negativ dkp... Jeg syntes nemlig det er litt teit å leeche rundt i BWL med blått gear og bare vente på at noe sykt dps gear skal droppe. Og det er enda surere når nykomlinger kommer før meg i rekka selvom jeg har 80% attendancy i BWL og AQ40 siden vi startet å gjøre progress der i August. Så når folk med 20 - 40% attendancy hopper inn når vi har fått alt på farm syntes jeg det er veldig surt at de skal få førsteprio på alt av gear:sukk: Bare fordi de var veldig aktive i MC, ZG og AQ20 perioden...

Og det er rimelig urettferdig og kjipt å bli straffet for å ville guildens beste...