Den sosiale World of Warcraft-tråden

Har begynt med Shaman igjen, hvis noen har lyst på en "ny realm" burde de teste Dragonmaw, etter migration er det praktisk talt tomt på Horde siden.

SITAT(Lurtz @ 01.06.2006, 00.32) 7106
Da har vi C`thun i fase 2 :)

Jeg er fortsatt rimelig overbevist om at C`thun ikke er spesielt vanskelig i det hele tatt, det er bare det at alle må være mentalt tilstede hele tiden, det man må gjøre mens man er mentalt tilstede er ikke akkurat kjernefysikk.
[/b]
det som er litt irriterende er at man kan gjøre alt perfekt i 15 mins, så spawner øyet på et mongo sted og pew pewer hele raidet før man rekker å snu seg :)

EagleJin

Bear Necessity
SITAT(Hersis @ 03.06.2006, 13.13) 7605
det som er litt irriterende er at man kan gjøre alt perfekt i 15 mins, så spawner øyet på et mongo sted og pew pewer hele raidet før man rekker å snu seg :)
[/b]
Nja, når alle klarer å lære seg å spille går alt greit. Å passe på hvor man står til enhver tid osv.

Smoothe kills de to siste gangene, men jeg har sett det gå ille. Type "ånei lol jeg står nærme fem andre når jeg vet det er giant eye oppe å nei lolla my bad lxm hehe lol" pewpew 15000 skade på alle de fem.

Eneste jeg hater er å være uheldig med small tentacles i phase 1, om en sånn spawner under dark glare og man fyker rett i den ser det bare dumt ut. Men det er jo sånn man har combat resses for.

Er man fokusert så er ikke de store øya noe problem. Pew pew.
Har nesten nok dkp til å vinne Death's Sting, tror jeg. Men dagger er for jenter. :<

Artigeste fighten ingame synes jeg iallfall.

Daggers er for jenter.
Deaths sting er for menn!

Uansett, hadde det begravelsestullet skjedd på min server hadde jeg nok gått på en liten ganking trip, det er greit nok å være lei seg ovenfor den som døde, men å drive sånn ingame blir bare for drøyt.

EagleJin

Bear Necessity
SITAT(NukleuZ @ 04.06.2006, 04.56) 7749
Det å angripe osv.?
[/b]
^^

Men jeg ser vi har noen slike sjeler her også, så dette lar jeg nok bare ligge...

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Hva er viktigst i pvp som warrior? Spiller litt på en lvl 18-19 warrior som jeg hadde tenkt til å eie 10-19 WSG med... Også lurte jeg på om noen vet hvor mye ap 1 strength gir osv?

SITAT(di Valore Scadente @ 31.05.2006, 05.06) 6900
Og Razzly, kan du dra med det ubrukelige Marshall Teamet ditt et annet sted til cross server pvp kommer?
[/b]
eh. viste ikke at du gamet horde på AQ ;)

og nei sorry. Er nå 3 uker unna r14 og stopper ikke på grunn av sytende horde som joiner som PuGs og som blir dengt og klager over det. Hvis du blir lei av å møte premades hele tia så får du heller lage deg ditt eget eller joine noen andre sitt

Jeg hater premades i WSG og AB. Jeg blir så sinnsykt hissig på blizzard for å ikke gjøre noe med dette. Det er blodig urettferdig for casual gamers som ikke har tid eller orker å spille 24/7 for å få rep. Jeg joiner som regel battlegrounds for jeg synes (syntes) det var gøy å drepe allies, men nå som lvl 60 blir jeg wtfpwned hele tiden av dritt premades.

Det er som å sammenligne mix mot klan på puplic servers i hvilket som helst FPS spill. Blodig urettferdig, og ondskap avler kun mer ondskap - premades skaper mer premades på begge sider og til slutt går alt til helvete for casual gamers som meg selv. :(

Jeg håper dere ikke kommer med omglol l2p newb og slike kommentarer.

SITAT
Det er som å sammenligne mix mot klan på puplic servers i hvilket som helst FPS spill. [/b]
Legg til at klanen også skyter hardere, tåler mer og har automat våpen men ditt må laddes manuelt, så har du sannheten.

Nå er ikke jeg akkurat casual gamers kjemper, men jeg er helt enig i at battlegrounds og honorsystemet er bare tull.

Hele greia startet jo som at den "Beste" og "flinkeste" skulle seire som rank 14. Det er jo ikke sånn i det heletatt, den som farmer mest, har mest tid og minst liv, klarer det.

Tenk deg om man kunne bli best i cs ved å eie flest møkkaklaner. Blizzard må remake hele systemet, få til arranged battlegrounds, guld vs guild, man kunne registrert et team på ca. 15-20 stykker, nesten som en guild, hvor de utfordrer hverandre, og antall honor man får kommer ann på hvor mye poeng motstandern har (nesten som et clanbase system). "Public" i den forstand kunne hvert hvor man ikke kunne signe med mer enn kanskje 5 stykker eller noe sånt.

Det de også burde gjøre, er å fjerne killing blows systemet fra scorelisten. Drøssevis av n00ber holder igjen damagen for at cd'ene skal være "klare" til fienden har lite liv, det er så ekstremt latterlig og irriterende.