Den sosiale World of Warcraft-tråden

Lån en account fra en venn og spill litt forskjellige klasser. Det hjelper.
 
Hadde warlocken godt gear, da? Kan pwne minst like mye med en warlock som du kan med en warrior, iallefall in terms of Damage. Hvis du ikke liker ranged, så prøv en rogue eller noe, da.
 
SITAT(Affable @ 02.01.07, 18.32) 44827
Hadde warlocken godt gear, da? Kan pwne minst like mye med en warlock som du kan med en warrior
[/b]
Som om det ikke gjelder for alle klasser?

Jeg tror Crizpys poeng er at det ikke er jævlig moro å vinne fordi du kun trykker på knapper istedenfor å bruke huet.
I det første året med wow, før folk lærte seg klassene sine, var det rogues som eide, nå er det warlocks og shadowpriests, hvem blir imba når folk takler dem?

Gud jeg hater whine om classbalance.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Shadow priests holder samme stand som før. Warlocks og Hunters er det verste i BGs akkurat nå, av de 2 synes jeg hunters er verst, er lite kos å få over 1000 auto shot crits og 1500 arcane shot crits på seg + multi shot. Ikke nok med det, så gir blizzard de en silence som overgår alle andre silences, 41 yards range med talents, 20 sec cooldown og rimelig bra skade med bra utstyr.
Spillet er langt fra balansert nå, men tror det kommer til å hjelpe på level 70 da hpen til folk øker såpass mye. Totalt latterlig av blizzard å release en foreldet beta versjon på live realms, noen av de 41 pointerene er for bra for spillet slik det er nå.

Jeg er jo priest, så jeg kan jo specce shadow å være imba selv. Det er bare et problem, ingenting er kjedeligere å spille en shadow priest, latterlig lite muligheter, men det lille man har er imba.
Holy priests er ok, men kan ikke gjøre noe med assist trains. Vi har bra survivability, men ingenting kan stoppe assist trains utenom en skill som Divine shield, men det fatter jo ikke blizzard, de prøver å øse på med ting som gjør at vi kan ta skade. Problemet er at jeg ikke lenger er en healer i PvP, jeg er en jævla tank og det har jeg liten interesse av å være.
Kunne jo vært ålreit å fått noe ren avoidance som siste i holy istedenfor den totalt ubrukelige møkka Circle of healing som ikke har et eneste bruksområde.
 
41 point talent var en dårlig løsning på totalt ugjennomtenkte talent-trees fra starten av, synes nå jeg.

De nye talentsa gjør de fleste DPS klasser til monstre i pvp (Shaman, warlock, hunter og warrior spesielt), og gir de andre klassene lite håp. Det er irriterende at de faktisk kunne utsatt expansionen litt, og faktisk funnet på noe nytt, talenttrees har jeg sett siden level 10.


Noen gode nyheter om kontoen min: Ringte igjen i dag, maste og skrek til drittkjerringa i telefonen om at jeg var møkk lei. Hun tok meg vel seriøst til slutt, og jeg ble satt over til lederen for account violation-teamet, jeg kunne ikke bevise at kontoen var min uten å sende dem en scan av IDen min, jeg forklarte at personen hadde bilde av kredittkortet mitt, og at jeg kunne sende bilde av både førerkort, pass og VISA mens jeg holder det opp foran ansiktet mitt.
Det skulle funke flott sa han, så nå er det gjort, og jeg ble lovet et svar i morgen om jeg sendte mailen innen klokken 6, noe jeg gjorde.
 
SITAT(Eivind @ 02.01.07, 19.20) 44829
Som om det ikke gjelder for alle klasser?

Jeg tror Crizpys poeng er at det ikke er jævlig moro å vinne fordi du kun trykker på knapper istedenfor å bruke huet.
I det første året med wow, før folk lærte seg klassene sine, var det rogues som eide, nå er det warlocks og shadowpriests, hvem blir imba når folk takler dem?

Gud jeg hater whine om classbalance.
[/b]
Nei, men jeg liker mye bedre å være melee klasse. Liker ikke casting time, dots og ræva burst dmg.
Liker i grunn warrioren bedre. Kunne kanskje tenkt meg å spille en rogue, men jeg kommer aldri forbi level 20 på altene mine, for det er så utrolig kjedelig.

Tja, rogues begynner å bli ganske bra med cloak of shadows nå da. Mulig at sl locks dreper de, vet igrunn ikke så mye om det der.
De tar hvertfall shadowpriests.

Eivind: 41 talent pointsa til warrior gjør de overhodet ikke monstre i pvp.
Rampage my fornyes hvert 30 sek. og på det beste har du hele 200 attackpower mer en du vanligvis har.
Endless rage i arms er totalt ubrukelig i pvp siden du får mer enn nok rage fra second wind, skade, og skade gjort.
Det som kan gjøre warriors til monstre i pvp, er mortal strike, improved intercept, deathwish og sweeping strikes og second wind. Jeg ser frem til tbc, for det er sånn jeg skal specce.
Har ikke vært mulig å hatt deatwish i en ms build siden den talentbug greia i 1.6

Edit: mulig jeg missforstod deg der.
 
Han måtte ha rimelig fett utstyr. Jeg har bare tier1 og med marks specc kan jeg bare drømme om 2k arcane og 2k autoshots. Medmindre jeg har berserking da.
 
2k Arcane krever rundt 2,3k AP, hvis man regner før AP nerfen, jeg kan ikke de nye tallene.
Men ja, rimlig bra gear.

Nei, det er vel feil av meg å nevne warriors som en klasse som har blitt bedre, men jeg synes ihvertfall de slår hardere enn før. Anngående rogues, akkurat nå spiller jeg på roguen til en kompis som ikke orker å spille så mye (mens jeg venter på min char), ham har 6/8 BF, 2 ns, earthstrike, 60agi trinket, og mye annent koz.
Hemospec med GMsverd, og jeg skal love deg, det eneste som har en reell sjangs til å slå meg er en warrior med pvp-trinket.

Rogues er en sugen klasse, da den scaler helt mongo med gear, når BS plutseli ikke critter alltid lenger, og når den først critter, er det for 700 max, er det ikke alt for mye man kan gjøre.
 
Nei warriors slår ikke hardere enn før.
De fleste har ikke enrage lengre, og det er 25% mindre dps. Men vi kommer til å slå grisehard på level 70, når vi får deathwish og enrage i ms builden.

Edit: jeg hadde eid ræva di med warrioren min. 6500 hp, over 9730 armor og 20% stunresist. Tror ikke jeg har tapt til en rogue etter denne patchen..hender at second wind healer mer en roguen gjør skade. Det er koz
 
Du vet Crizpy, Eivind er pvp gud #1 her. Alle characters han spiller blir til gull og eier alt og alle. Ingen har en sjanse mot han whatsoever. Og hvis han dør er det pga healerne ikkke gjør jobben sin, siden "virkelig" pvp er battlegrounds for han.
 
Epz, jeg tviler på at det bare er jeg som ignorer postene dine lenger. :)

Anngående roguen, den har 4.7k hp, 37% dodge, 35% critt og 1200 ap. Så den slår hardt fra seg.
Husk at den er prep specca med hemo også. (2x blind, 2x vanish osv).
Klarer greit å stunlocke ex-rank14 warriors til de dør, men til syvende og sist er det opp til ham som sitter bak tastaturet såklart.
Stunressisten merker jeg mer og mer.

Imp. expose armor er også deilig. =D
 
Næmmen Eivind. Etter å ha sett deg harselert med dine superevner om at jeg er best uansett klasse så tar jeg ikke deg særlig seriøst heller. Du minner meg om en cs junki kiddie som skryter, intet mer. Det er en fryd å lese dine særegne innlegg, men som oftest så ler jeg barte godt inni meg å prøver å ignorere deg, og det burde jeg egentlig bare fortsette med. Denne gang klarte jeg ikke å la være. Unnskyld.
 
Noen her som har en lvl 60 druid de kunne ha lånt bort for en par timer?
Vil gjerne teste druid i PvP så jeg kan bestemme meg om min 40 druid skal bli 60 den også, kan låne bort Rogue/Warrior/Shaman i gjengjeld (rogue har best gear, warrior noe værre og shaman ganske random saker)
 
SITAT(Epzilon @ 03.01.07, 15.48) 44916
Næmmen Eivind. Etter å ha sett deg harselert med dine superevner om at jeg er best uansett klasse så tar jeg ikke deg særlig seriøst heller. Du minner meg om en cs junki kiddie som skryter, intet mer. Det er en fryd å lese dine særegne innlegg, men som oftest så ler jeg barte godt inni meg å prøver å ignorere deg, og det burde jeg egentlig bare fortsette med. Denne gang klarte jeg ikke å la være. Unnskyld.
[/b]
Ja det er jo alt for sant.

Alle vet jo at rogues er warrior mat, spesielt etter rogue-rewampen, eller vent nå litt? Dette var jo de to første månedene etter at folk begynte å bli 60.

Se her:

Du er ignorant
Du har ikke peil på wow for fem øre.
Du kan ingeting mer enn en som har spilt wow til level 30 og blitt ganka av 5 stykker i STV, for å så komme med din mening om det.

Hva er det du snakker om skryting? Skryter jeg av at jeg LÅNER en god rogue? Jeg kunne lånt Thomas sin, som er enda bedre for den saks skyld.
Ja, jeg kan wow-pvp, og jeg er ikke redd for å si det, jeg vet også at Crizpy kan pvp, nettop derfor er det moro å diskutere med ham, dine ignorante ugjennomtenkte poster klarer jeg meg uten. Du får kose deg sammen med K999 i listen over brukere ignorert (Ja, forumet har en slik fin fuksjon).

Til Evehr; du kan prøve min druid, problemet er at den har healing gear og suger drastiskt i solo-pvp men.
 

EagleJin

Bear Necessity