Den sosiale World of Warcraft-tråden

Noen som kan litt om fraps her?

Har fullversjonen, og mer en god nok PC til å ta opp i bra kvalitet. Tingen er at klippet går saktere, testet det i HL2 og har samme problemet der.
Jævlig irriterende å øke klippene med riktig speed hver gang.

Et annent søtt problem er at når jeg slutter et spill etter å ha brukt fraps, henger PCen.
 
SITAT(Eivind @ 03.01.07, 16.12) 44919
Ja det er jo alt for sant.

Alle vet jo at rogues er warrior mat, spesielt etter rogue-rewampen, eller vent nå litt? Dette var jo de to første månedene etter at folk begynte å bli 60.

Se her:

Du er ignorant
Du har ikke peil på wow for fem øre.
Du kan ingeting mer enn en som har spilt wow til level 30 og blitt ganka av 5 stykker i STV, for å så komme med din mening om det.

Hva er det du snakker om skryting? Skryter jeg av at jeg LÅNER en god rogue? Jeg kunne lånt Thomas sin, som er enda bedre for den saks skyld.
Ja, jeg kan wow-pvp, og jeg er ikke redd for å si det, jeg vet også at Crizpy kan pvp, nettop derfor er det moro å diskutere med ham, dine ignorante ugjennomtenkte poster klarer jeg meg uten. Du får kose deg sammen med K999 i listen over brukere ignorert (Ja, forumet har en slik fin fuksjon).
[/b]
La meg få oversette det du skrev til meg. L2p u fucking nub. Omtrent med dette oppsummerte jeg det du skrev. Kjipt at du må ta det steget at du ignorer meg, jeg har jo tross kun lagd en post myntet på deg det siste halve året.
 
Kjører 30 fps, er vel det riktige?
Kan skru av overlay om jeg har det på, har ikke satt meg skikkelig inn i det, men det virket som om det ikke var mye å gjøre.

Takk uansett, skal se om det hjelper.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tar du opp lyd samtidig som du tar opp film? Hvis ja, prøv å slå det av, det suger enorme mengder saft fra CPU-en.
 
Testet både med og uten, fortsatt samme dealen. Prøvde også med 25 FPS, ser ut til å gå raskere da, men ikke i riktig hastighet. Lavere enn det så blir bare kvaliteten dritt.

Eneste jeg kan tenke meg, om det ikke er fraps (testet å reinstallere, samme greia da), så er det skjermkortet, men jeg aner ikke hvorfor, og hjemmesiden til Fraps er jo totalt ubrukelig på hjelp og info.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Send dem en supportmail, hvis du har sånn lovlig versjon da. Jeg spurte dem om noe en gang, fikk kurant svar ganske fort.
 
Til FPS-en din; Jeg synes å huske jeg kjørte med 60 FPS uten noe merkbar lag annet enn det halvsekundet rett etter at jeg åpnet en fight (rogue) Hvis det kan avklare/oppklare noe...
 
SITAT(Epzilon @ 03.01.07, 15.48) 44916
Næmmen Eivind. Etter å ha sett deg harselert med dine superevner om at jeg er best uansett klasse så tar jeg ikke deg særlig seriøst heller. Du minner meg om en cs junki kiddie som skryter, intet mer. Det er en fryd å lese dine særegne innlegg, men som oftest så ler jeg barte godt inni meg å prøver å ignorere deg, og det burde jeg egentlig bare fortsette med. Denne gang klarte jeg ikke å la være. Unnskyld.
[/b]
:eek:
 
Ja ... Gudene vet.

Over til dette med fraps: Ser at FPSen blir dyttet ned til det man recorder i, ingame altså. Vanligvis har jeg rundt 100 på det høyeste (1v1 situasjoner i world pvp), og ned rundt 40-50 i IF/Instance. Skal jeg sette FPSen til det som blir nærmest det jeg har? Jeg trodde 30 fps var standar for film o.l. Det var ihvertfall det jeg har brukt til å lage film o.l tidligere.
Jeg har ikke kjøpt fraps nei, det er vel ikke lov å si hvordan jeg har fått det på forumet, men kan jeg likevel sende en mail? Eller spør de om registreringsnummer osv?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan sende dem en mail, hvor lurt det er vet jeg dog ikke. Uansett kostet Fraps meg cirka en tohundrelapp hvis jeg ikke husker helt feil; dyrt kan man ikke kalle det. Du får uansett kjøpt det her, både via kredittkort og Paypal.

Grunnen til at FPS-en du får i spillet faller, er fordi det krever forholdsvis mye CPU-kraft å hente ut hver eneste frame som ligger i bufferet, konvertere det til riktig format og lagre det i en videostrøm. Hvis du får satt på vsync til 60 i WoW, og setter Fraps til å ta opp i 60 FPS, burde det kanskje fungere. Jeg vet ikke, prøv. :p
 
No sync var av når jeg sjekket nå, skal det ha mye å si?

Yetipants, det jeg mente er at når jeg recorder synker FPSen fra 80 til 30 (om jeg har satt den til å rekorde i 30), forholdvis synker den til 25 om jeg setter den til å recorde i 25, osv.
 
Hmmm... Grim Batol er visst nede, så det er vel vanlig at ikke alt fungerer når de driver med server maintenace.
Udugelige Blizzard.
 
Noen servere hadde problemer med å connecte, jeg lagger som F når jeg spiller.
Skulle visst være fiksa nå (login problemet).


Kosepå: etter nok masing fikk jeg tilbake kontoen min i går, med 7 måneder gametime og VISAet til tullingen fortsatt rullende. (Dvs. at ham blir automatisk billa en gang i måneden).
Han trodde han kunne transfere mainen min til en annen konto også, den kontoen blir bannet, og huntern tilbake til min. Huzza, var nesten verdt det, når jeg tenker på hvor mye penger han har brukt, og hvor mye han kommer til å bruke.