Den sosiale World of Warcraft-tråden

Ikke alle som er så heldige at de kan spille WoW gratis:p Men blir ikke dette sånn litt sånn ulovlig? Å leeche andres visa?
 
Eivind har jo aldri skrevet inn noe Visa informasjon han? Han ble hacket, fikk tilbake kontoen og når Visaet til hackeren tilfeldigvis ligger igjen er det vel ikke noe Eivind kan gjøre med det. :>
 
Jepp.

I didnt see nothing : o

On a sidenote: Nå kommer jeg nok aldri til å fryze kontoen min, så kan jævlen få betale så lenge <strike>han</strike> Jeg orker.
 
Skjedde med meg en gang, plutselig var den frosset, men var bare å skrive opp visanummeret igjen...
 
Skjer det noe feil under betaling eller ikke penger på kortet må du skrive det inn på nytt. Så lenge de klarer å trekke penger tror jeg den holder seg gående.
 
Fy faen jeg begynner å bli lei Blizzard.

Skulle spille litt Wsg i kveld og da jeg kom inn fikk jeg beskjed fra dem som spilte der at flag var bugged. Altså det ene flagget var borte så det var en evig honor kamp. Men jeg er ute etter marks, slik at jeg kan få tak i epic bracerne. <_<

Og tror du faen ikke når jeg skulle spille Wsg litt før jeg la meg, så var det akkurat samme Wsg runde som pågikk.

 
AzMan over åtte timer og ikke mer enn 70k dmg på noen av de som var der. leawl
 
.. Lvl 42.


Duke, det var han som kjøpte 7 måneder. Har han litt vett i huet tømmer han kortet ja. Jeg gjør ihvertfall ingenting før han begynner å svare på emailene mine :p


Etter å ha ringt blizzard tre ganger, og fått svar om at de skulle fikse huntern min "Med en gang" hver gang, uten at det skjedde no, sendte jeg GM ticket.
Nå står det "your ticket has been escalated", som betyr ...?
 
Escalator er hvertfall rulletrapp:p Så mulig det betyr noe som at ticketen din har blitt sendt til høyere hold...
 
Hihi, jeg kjedet meg så jeg fant ut at jeg skulle legge ut en del av bildene mine som jeg har tatt i WoW her. Håper dere ikke har noe imot direktelinking til bildene. :x



Bug! XD Ganske morsomt. x3



Wtf? l2swim pls (Les chatlog)



...


Bugget polymorph. Sheep med charge? Hjelp!


Ja. Jeg døde. Jeg var 3-4 levels under den. :x Se på fargen på levelen. Men ikke mange kan "skryte" over å ha blitt eid av en sau.



Imba mage crits! x3 Resurrection sickness, ja, men se på alle crittene. o.o




Kan være vanskelig å lese.. men om dere greier det. Haha. XD



Jess. D: Noen andre som har noen merkelige eller morsomme bilde? D:
 
Fun Fact: Vibah kjenner jeg IRL Han som sier <3 spec på det bildet til Tåmmas
 
Jeg og kjenner han IRL og han var jævlig grå der han bor i kjelleren sin...