Den sosiale World of Warcraft-tråden

Man må som regel ikke laste ned alle patchene heller da, siden de fleste store patcher kan patche opp en god del eldre versjoner...
 
Hvis det er noen som ikke har stort på sin WoW-konto eller ingenting som er verdt å nevne, vil gjerne jeg ha den... skal begynne på nytt når TBC kommer og vil ikke gå tilbake til mine gamle chars. :$
 
Har startet opp med WoW igjen nå, og logget på med Shamanen min på Stormscale. Jeg syntes det var så utrolig mange i Orgrimmar når jeg kom dit, og folk drev og skrek: "Lead him to Thrall, he will save us!" Jeg skjønte i grunn ikke noe, før jeg så fullt av lik rundt inngangen til Orgrimmar. Jeg løp ut dit alle oppholdt seg, og der stod Kruul, gitt. Han traff meg én gang, og da døde jeg nesten. Stilig velkomst. :$
 
Prøver å logge på, men det står bare "connecting" i en liten stund, så står det "disconected from server"...

Det er jo veldig rart, siden jeg har internett og sitter her og skriver dette på samme maskin... Noen som har en fjerneste anelse om hva dette kan være?

Edit: Ser heller ikke ut til at jeg kommer inn på mIRC.
 
Så nettopp den vidoen av Zaknafein Epzilon linka til.

Må si jeg er imponert. Nå er ikke akkurat jeg noe mester i PvP, men ser at såpass at han er ikke noe nabb. Eide vel de meste han duella mot og når han var alene mot 3 warriors i wsg var forbanna spennende, han klarte jo det nesten da.

Og han har åpenbart skills når det gjelder å lage film også. Nydelig valg av bgm også. :D
 
Sååå, Burning Crusade kommer jo snart. Hvordan ser mulighetene til å kunne laste ned / kopiere den fra andre gratis, fremfor å betale ennå mer penger for WOW-moro, ut?
 
279,- koster den.
 
SITAT(Uteena @ 14.01.07, 13.14) 47098
Så det blir ingen ekstra månedsbetaling utover hva man betaler for WOW i utgangspunktet? Og CD-key koster hvor mye?
[/b]
Nei nei, man betaler vanlig "månedsavgift", og det varierer vel hvor mye expansionen koster. Jeg betalte 269,- fro min på cdon.
 
Enda ikke klart å bestemme meg for hva jeg skal spille.

Mulig jeg holder meg til priesten, og kjører pvp med han på 70. Har også lyst til å spille mage'n min (bare 38), både 60 warrioren og roguen anser jeg som døde. Og har litt lyst til å rolle en shaman, mulig en orc på en ny server.


L2bedecisive. :(
 
Transfer til laughing skull og bli min personlige healer mens jeg skyter på ting? Jeg stemmer ja.